JUPE

Únik chladící kapaliny

10 posts in this topic

Při delší jízdě asi 200km dojde k vytlačení chladící kapaliny přes víčko z nádržky.

Před jízdou hladina mezi ryskama. Kapalina orig. Peugeot

Nádržka je po jízdě špinavá od zaschlé kapaliny.

Po jízdě kapilina pod spodní ryskou - žádná hláška na displeji.

Ryclost jízdy je normální -max 100 km/h po silnici 1. třídy . Např. dnes průměrná spotřeba

5,3 l / 100 km - takže žádná divočina

P 307 hdi 2,0 110PS FAP.

Nevíte někdo co by mohlo být příčinou ? Díky

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak mohl by to možná být termostat. Pokud je to ta varianta že už neotevírá, tak by to mohlo právě kvůli tomu přetékat.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Marcel505

Tak mohl by to možná být termostat. Pokud je to ta varianta že už neotevírá, tak by to mohlo právě kvůli tomu přetékat.

No ale asi by to dřív uvařil než by ujel 200km pokud by se termostat vubec neotevřel, nebo ne?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dnes jsem se projel trochu rychleji asi 50 km a chladící kapalina opět z nádržky ven. Hlídal jsem teplotu na budíku a ta nešla nad 90 stupňů . Budu muset za šamanem do Peuget servisu co vyčte ze sedliny na nádobce. Zatím díky za odpovědi . Po servisu dám vědět co a jak .

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Radek Hurvajz

Původně zaslal: Marcel505

Tak mohl by to možná být termostat. Pokud je to ta varianta že už neotevírá, tak by to mohlo právě kvůli tomu přetékat.

No ale asi by to dřív uvařil než by ujel 200km pokud by se termostat vubec neotevřel, nebo ne?

Třeba teď v zimě ne. Mě se málokdy v zimě stane, že dojde teplota na teplotu 90°C...

Ale tak pokud možno, termostat vyndat a povařit ve vodě a s pomocí nějakého teploměru by se vidělo...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dnes při návětěvě Peugeot servisu mi bylo řečeno , že je pravděpodobně prasklé těsnění pod hlavou a motor fouká do chladící soustavy. Soustava byla zavzdušněná . Oprava tj. těsnění , vyrovnání a tlaková zkouška hlavy a práce předběžně 13000,- Kč .

Při cestě ze servisu domů, přibližně 25km , byla soustava zase mírně zavzdušněná . Vyzkoušel jsem odvzdušněním na

horní hahici z chladiče .

Jen mě zaráží , že chl. kapalina není cítit nějakou spálenínou nebo zakalená od sazi nebo podobně . Myslím v nádržce chl. kapaliny .

Celkově najeto na tuto chl. kapalinu 12500km . S dolitím max. 0,75 l .

Co myslíte na názor servisu s tou hlavou ? Děkuji za každý názor

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zda se mi ze servis ma pravdu me to delalo to stejny a bylo to tesneni...pak i hlava....je to palba:grr

Share this post


Link to post
Share on other sites

to iste to robilo aj mne tak polroka do zadu :grr

stale to vytlacalo chladiacu kvapalinu.

oprava za 9700sk myslim, nie ale origo servis peugeot, tam to bolo strasne drahe, vymenene tesnenia, tlakova skuska hlavy a zatial to ide, klop klop;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

no mna to tiez asi caka mam presne takyto problem, tak ked budem mat hotovo napisem ci to pomohlo :super

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: 4ever

to iste to robilo aj mne tak polroka do zadu :grr

stale to vytlacalo chladiacu kvapalinu.

oprava za 9700sk myslim, nie ale origo servis peugeot, tam to bolo strasne drahe, vymenene tesnenia, tlakova skuska hlavy a zatial to ide, klop klop;)

co mas za afto?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.