Radek Hurvajz

Palivoměr

35 posts in this topic

Dnes se mi asi dvakrát stalo že mi palivoměr ukazoval z ničeho nic plnou nádrž, jednou to bylo těsně pod plnou a podruhý uplně, když jsem si toho všimnul tak jsem po něm koukal a pomalu klesal až k normální poloze. V nádrži mám asi polovinu. Neví někdo čím to je??

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Ladman

Tipnul bych si, že nejspíš problém s plovákem.

To mě taky napadlo, ale jde o to jestli je to normální jak se benzín přelije, nebo se něco po......:myslim Ale nikdy před tím mě to neudělalo

Share this post


Link to post
Share on other sites

to nebude problem s plovakem, me to obcas taky dela a vypada to na nejakej studenak v budikach, uz jednou jsem to proletovaval a pak to bylo dobry. Zkus rozebrat budiky a mrknout na to

Share this post


Link to post
Share on other sites

Souhlasím s kvetonem. Dělá mi to podobný alotrie po přeletování tyček palivoměru.

Před nastartováním ukáče palivoměr skutečný stav a po natočení motoru si budík někdy

\"přihodí\" cca 20 litru.

[upravil dne 17/3/07 bagr]

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: kveton

to nebude problem s plovakem, me to obcas taky dela a vypada to na nejakej studenak v budikach, uz jednou jsem to proletovaval a pak to bylo dobry. Zkus rozebrat budiky a mrknout na to

Právě že jsou proletovaný, jedině že by někde ještě na plošňáku něco bylo, já letoval jen ty tyčky, ale pak to pul roku šlapalo normalně. Asi na to mrknu ještě jednou no.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: bagr

Souhlasím s kvetonem. Dělá mi to podobný alotrie po přeletování tyček palivoměru.

Před nastartováním ukáče palivoměr skutečný stav a po natočení motoru si budík někdy

\"přihodí\" cca 20 litru.

[upravil dne 17/3/07 bagr]

Kdyby taky přilil do nadrže tak by to tolik nevadilo. Rozloupnu to ještě jednou no

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak jo. zkus a dej vědět. Mě se do toho hned nechtělo , tak je to zatím tak jak je. Hlavně, že o tom vím.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Me to delalo presne to same,propajeni vsech kontaktu zezadu

a je to v pohode,ale podle zapojeni to porovnava napeti,tedy kdyz vypadne od plovaku,vylitne rucicka az za roh-zkouseno:super

[upravil dne 18.3.07 Martas406]

Share this post


Link to post
Share on other sites

No tak jsem se na to dneska vrhnul, po rozdělání jsem se nestačil divit, na tyčkách byl opět popraskaný cín jako před proletováním:o

Zřejmě Frantíci použivali nekvalitní cín s velkým podílem olova a tak to praská. Všechen cín jsem odsavačkou odsál a proletoval mým cínem, doufám že to bude dobrý, pokud ne budu muset k tyčkám udělat bypas od nejbližšího pájecího bodu a byl by snad klid i přes to že by to prasklo znova.

[upravil dne 18/3/07 Radek Hurvajz]

post-0-14109595388582_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: komisar

jó to se nediv já jej taky proletoval,když jsem to měl venku taky mne to kolísalo palivoměr i olné ty drátky po přepájení šlape jak hodinky:papa

No jo, ale já to proletovaval asi před pul rokem, taky to šlapalo, ale teď to bylo znova.:o

Jo a prosim tě tady tomu nerozumim, asi tam maš překlep a nemužu to vyluštit - i olné ty drátky

[upravil dne 18/3/07 Radek Hurvajz]

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: komisar

opraveno z otáčkoměru jsou 4 dráty které spojuje plošnák přes pérka bylo to pomalu jako u tebe.Mne se dají vyndat samostatně každý zvlášt

Jo \"volné\" tam bylo;) Ale pořád nevím jaký drátky:myslim já tam mám normalně tyčky, jak u otačkoměru tak u palivoměru.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: komisar

Tak to mám na mysli.spíše bych řekl tyčinky u otáčkoměru,u palivoměru jsou tyčky ty jsou silnější

Jo tak to už je mi jasný, já pořád skoumal jaký drátky:D hele tam jsou nějaká pérka mezi těma tyčkama a plošňákem?? Nebo myslíš perka v motorku budíku.

Tak hluboce jsem to nezkoumal, jen jsem to proletoval na všech tyčkách ,tacho, otačkoměr a palivoměr

[upravil dne 19/3/07 Radek Hurvajz]

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: komisar

takový ohnutý plšky mezi které ta tyčinka zajede

A to jsou na plošňáku? Já je mám k plošňáku naletovany a zapichnou se do budíku

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: komisar

tak to máš druhý budíky u prvního sedana jsem měl taky vzadu folii nyní mám sic starý model a je tam tišták folie vzadu není

Aha tak to ani nevím že jsou dva typy, mám vzadu folii, zase jsem chytřejší trochu;)

[upravil dne 19/3/07 Radek Hurvajz]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Když už jsme u těch budíků. Nemáte někdo schéma, jak je to vše zapojený? Do teď jsem nepřišel na to, proč mi nechce svítit podsvětelní počtu ujetých km, když nemám puštěný světla. Jakmile zapnu světla, tak se žárovička rozsvítí, ale jinak je mrtvá :grr Když jsem to předloni celý opravoval - měnil žárovky a letoval ty kontakty, tak byla žárovička prasklá. Tak jsem jí vyměnil a prostě svítí jen při zapnutejch světlech ... Přitom by měla svítit jako např. podsvětlení hodin - po otočení klíčku do 1.

Čím by to mohlo být???:nevim:myslim

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: MJSytic

Když už jsme u těch budíků. Nemáte někdo schéma, jak je to vše zapojený? Do teď jsem nepřišel na to, proč mi nechce svítit podsvětelní počtu ujetých km, když nemám puštěný světla. Jakmile zapnu světla, tak se žárovička rozsvítí, ale jinak je mrtvá :grr Když jsem to předloni celý opravoval - měnil žárovky a letoval ty kontakty, tak byla žárovička prasklá. Tak jsem jí vyměnil a prostě svítí jen při zapnutejch světlech ... Přitom by měla svítit jako např. podsvětlení hodin - po otočení klíčku do 1.

Čím by to mohlo být???:nevim:myslim

Něco mě napadlo, jestli to není v provedení patice ty žárovky, dělají se troje. Jedny mají kontakty jakoby zvrchu tý desky a jedny jakoby zespodu, některy jsem viděl s obojíma, tak jestli tam nemá být ta s obojíma kontaktama, podsvícení se světly je vedený přes reostat a mohlo by být vedený zvlášť. Ale je to jen nápad, doopravdy to nevim;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

No napsal jsem to blbě, prostě i když nastartuju a nerozsvítím světla, tak ta žárovička nesvítí ...

S tou paticí je to zajímavej nápad. Zkusím se na to mrknout - díky.... Ikdyž je zase fakt, že jsem měnil jen žárovičku a ta patice zůstala původní ...

Spíš bych to viděl na to, že se tam odpálil nějaký ten \"chipový přepínač\" nebo tak ... Ele. není zrovna moje silná stránka :aut

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: MJSytic

No napsal jsem to blbě, prostě i když nastartuju a nerozsvítím světla, tak ta žárovička nesvítí ...

S tou paticí je to zajímavej nápad. Zkusím se na to mrknout - díky.... Ikdyž je zase fakt, že jsem měnil jen žárovičku a ta patice zůstala původní ...

Spíš bych to viděl na to, že se tam odpálil nějaký ten \"chipový přepínač\" nebo tak ... Ele. není zrovna moje silná stránka :aut

Pokud jsi patici neměnil tak bude asi problem jinde, leda že by jsi ji dal zpátky nějak blbě, ale to asi ne.

[upravil dne 20/3/07 Radek Hurvajz]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mě to dělá něco podobného, občas si palivoměr přidá a ukáže přes půlku, tam už zůstane a padá normálně dolů. Přisuzoval jsem to tomu že parkuji v ohromným kopci ale jestli to je v palubce tak jsem v koncích. Já bych nezaletoval zhola nic. Ale alespoň vím co to je.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.