Sign in to follow this  
Followers 0
culto

kto poradi

9 posts in this topic

..uz dost dlho zlobi moja 205 GTi, a to tak ze chcipa kedy sa mu zachce ( pri predbiehani, na colnici na volnobeh, pri 50Km/h, pri 90Km/h...) , proste stale..chcipne a motor potom tocim a hned nenaskoci..pockam cca pol minuty natocim a idem dalej..niekedy chcipne po 30km, nekedy po 5Km a nikedy aj 2 x na 1Km :bojim ..mimochodom mam menenu inducku, modul zapalovana, komplet rozdelovac, pal. filter, sviecky su tiez OK, a zajtra bude snad aj nova ridici jednotka..neviete co by to mohlo este robit? nejake cidlo abo nieco..

Share this post


Link to post
Share on other sites

spíše bych čekal, že ti tam nejde benzín.. Čerpadlo, relátko čerpadla, filtr, nemáš ztrouchnivělé hadičky?

Share this post


Link to post
Share on other sites

skusil bych relátko čerpadla možná to bude tím:myslim. ja jsem to měl u svího starýho auta taky...

Share this post


Link to post
Share on other sites

..palivovy filter je novy a palivove cerpadlo ide potichu takze asi bude tiez OK a hadice tiez..to relatko na cerpadlo kde presne najdem?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nevím, jestli v Tvé 205ce máš imobilizer, ale mě U VW T4 přesně tohle dělalo špatný relátko v imobilizeru (někdy chcípl 3x denně, někdy týden ne, někdy při plným plynu - chuťovka, cca 2x při předjíždění - někdy na volnoběh, nikdy ale NE na dílně. Při kontrole přes PC zjistili jen, že se objevuje \"sporadická závada\" a konec.).

Odstranil mě to až kamarád elektrikář, když jsem mu při weekendové pijatice problém popisoval a byl jsem docela naštvanej, že už mě to zlobí cca 3 měsíce a nikdo na nic epřišel. Tak v neděli ráno otevřel pojistkovku, vyndal relátko, ukázal mi zoxidovaný kontakty na tišťáku, něco propájel a imobilizer fungoval až do prodeje auta (cca250 tkm)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Medvěd

Nevím, jestli v Tvé 205ce máš imobilizer, ale mě U VW T4 přesně tohle dělalo špatný relátko v imobilizeru (někdy chcípl 3x denně, někdy týden ne, někdy při plným plynu - chuťovka, cca 2x při předjíždění - někdy na volnoběh, nikdy ale NE na dílně. Při kontrole přes PC zjistili jen, že se objevuje \"sporadická závada\" a konec.).

Odstranil mě to až kamarád elektrikář, když jsem mu při weekendové pijatice problém popisoval a byl jsem docela naštvanej, že už mě to zlobí cca 3 měsíce a nikdo na nic epřišel. Tak v neděli ráno otevřel pojistkovku, vyndal relátko, ukázal mi zoxidovaný kontakty na tišťáku, něco propájel a imobilizer fungoval až do prodeje auta (cca250 tkm)

:myslim je to logicke, ale imobilizer som tam mal pridavany ale uz som menil spinacku tak som ho nezapojil..chcipalo to s nim aj bez neho..kde je to relatko na pal. cerpadlo nech ho kuknem?

[upravil dne 17.3.07 culto]

Share this post


Link to post
Share on other sites

uz nechcipa :) bolo to tym reletkom na pal. cerpadlo (mimochodom je v kasliku u spolujazdca pri ridici jednotke), bolo uz opravovane a bol tam spatne zaletovany spoj, a boli polamane aj nejake kabliky k tomu relatku...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.