Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

fixace hadice u chladiče


lubor

Recommended Posts

Včera mně vypadla hadice u chladiče (z pohledu řidiče vpravo dole). Kromě ztráty fridexové náplně žádná škoda, za hodinu jsem odfrčel. Slyšel jsem už z několika stran, že se to občas stává a pokud není v pořádku čidlo na vodu, navíc se moc nehlídá teplota, je na malér zaděláno. Nemáte někdo nějaký zlepšovák, jak hadici dodatečně fixovat?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 týdny později...

Ahoj.Mě tamtudy občas trochu kapaliny unikne,ale ne vždy.Mě by zajímalo,jak tam vůbec drží.Původně jsem si nachystal motexku,ale ta hadice je zastrčena v kovovém nálitku chladiče - a jsem vedle.Můžeš sem prosím napsat,jak je tam ta hadice \"držena\"?Dík P806

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 1 měsíc později...

Hadice ma na sobe kovove osazeni s 3mi klinky. Zasouva se do plastoveho naustku chladice, ktery ma v sobe 3 podelne drazky pro vedeni klinku a 3 pricne drazky (skrz) pro pojistnou sponku. Problem neni asi az tak v tenke pojistne sponce jako spis v klincich, ktere casem (vlivem netesnosti a slabeho prusaku kapaliny kolem nich) mohou ohnivat nebo se muzou jejich hrany zaoblovat vodnim kamenem. Sponka z nich pak muze vyskocit a je jen otazkou casu, kdy se vyklepe hadice. Mozna by stacilo u klinku prebrousit zadni steny, ale je tam hodne spatny pristup bez vetsi demontaze - jako u vseho v cele predni casti 806 :o(.

post-0-14109595605882_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zaostřené je dobře,ale blesk byl zastíněn a zrovna to potřebné tam není osvětleno.Kapání se tam objevilo v souvislosti s výměnou termostatu ze 70°C na 83°C.Teď už si to asi nějak sedlo,protože od té doby ani kapka.Také musím dodat,že výměna přispěla k nižší spotřebě .Porovnávám stejné trasy do práce a navíc to bylo přes "zimu".Loni na podzim jsem dosahoval běžně až 12 litrů,po výměně jsem zatím nepřelezl přes 10.5 litru - počítáno vždy po vyjetí půl nádrže (á40l).P806

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ještě doplním - je lepší po demontáži dávat nový O-kroužky,protože ty starý sou většinou

natažený jak trenky a nechtěj zpátky a až na doraz,což muže bejt pozdější příčina vypadnutí hadice nebo její netěsnosti. Montáž s novejma je malina a daleko lepšejš všecko sedne.:papa

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Uz jen rekapitulace - kovove osazeni jsem ocistil ocelovym kartackem, klinky jsou ve skutecnosti vyhnute plisky, takze jsem je velmi opatrne o trosku predepnul (chce to davat dost bacha). Na vyvod chladice nasadil sponku, na hadici s osazenim novy "o" krouzek, maznul vazelinou a zkusil nacvaknout. Sedlo to tam jak pr... na hrnec.

Prorezany gumovy disk - hledal jsem jestli neni zamackly stary ve spodnim vyvodu chladice - nebyl. A neporadil ani znamy automechanik. Tak jsem ho tam nedal a jezdim:papa

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...