Sign in to follow this  
Followers 0
lubor

fixace hadice u chladiče

10 posts in this topic

Včera mně vypadla hadice u chladiče (z pohledu řidiče vpravo dole). Kromě ztráty fridexové náplně žádná škoda, za hodinu jsem odfrčel. Slyšel jsem už z několika stran, že se to občas stává a pokud není v pořádku čidlo na vodu, navíc se moc nehlídá teplota, je na malér zaděláno. Nemáte někdo nějaký zlepšovák, jak hadici dodatečně fixovat?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ahoj.Mě tamtudy občas trochu kapaliny unikne,ale ne vždy.Mě by zajímalo,jak tam vůbec drží.Původně jsem si nachystal motexku,ale ta hadice je zastrčena v kovovém nálitku chladiče - a jsem vedle.Můžeš sem prosím napsat,jak je tam ta hadice \"držena\"?Dík P806

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hadice ma na sobe kovove osazeni s 3mi klinky. Zasouva se do plastoveho naustku chladice, ktery ma v sobe 3 podelne drazky pro vedeni klinku a 3 pricne drazky (skrz) pro pojistnou sponku. Problem neni asi az tak v tenke pojistne sponce jako spis v klincich, ktere casem (vlivem netesnosti a slabeho prusaku kapaliny kolem nich) mohou ohnivat nebo se muzou jejich hrany zaoblovat vodnim kamenem. Sponka z nich pak muze vyskocit a je jen otazkou casu, kdy se vyklepe hadice. Mozna by stacilo u klinku prebrousit zadni steny, ale je tam hodne spatny pristup bez vetsi demontaze - jako u vseho v cele predni casti 806 :o(.

post-0-14109595605882_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ahoj.Nákres nepotřebuje komentář.Já jsem pořídil foto,ale až jsem ho dal na počítač,zjistil jsem,že je nic moc.Přesto ho sem hodím.P806

post-0-14109595610142_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zaostřené je dobře,ale blesk byl zastíněn a zrovna to potřebné tam není osvětleno.Kapání se tam objevilo v souvislosti s výměnou termostatu ze 70°C na 83°C.Teď už si to asi nějak sedlo,protože od té doby ani kapka.Také musím dodat,že výměna přispěla k nižší spotřebě .Porovnávám stejné trasy do práce a navíc to bylo přes "zimu".Loni na podzim jsem dosahoval běžně až 12 litrů,po výměně jsem zatím nepřelezl přes 10.5 litru - počítáno vždy po vyjetí půl nádrže (á40l).P806

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ještě doplním - je lepší po demontáži dávat nový O-kroužky,protože ty starý sou většinou

natažený jak trenky a nechtěj zpátky a až na doraz,což muže bejt pozdější příčina vypadnutí hadice nebo její netěsnosti. Montáž s novejma je malina a daleko lepšejš všecko sedne.:papa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ahoj,že jsi to už někam (fotky) dával si pamatuju,ale kde to bylo,jsem zapomněl.Teď už zase vím.Já se k netu dostanu jednou za uherský rok,doma ho ještě nemám,a tak občas zmatkuju.P806:mad:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ahoj, resim jeste otazku gumoveho prorezaneho disku u spojeni chladic/hadice. Dal jsem to do tematu Servis.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uz jen rekapitulace - kovove osazeni jsem ocistil ocelovym kartackem, klinky jsou ve skutecnosti vyhnute plisky, takze jsem je velmi opatrne o trosku predepnul (chce to davat dost bacha). Na vyvod chladice nasadil sponku, na hadici s osazenim novy "o" krouzek, maznul vazelinou a zkusil nacvaknout. Sedlo to tam jak pr... na hrnec.

Prorezany gumovy disk - hledal jsem jestli neni zamackly stary ve spodnim vyvodu chladice - nebyl. A neporadil ani znamy automechanik. Tak jsem ho tam nedal a jezdim:papa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.