Sign in to follow this  
Followers 0
marky111777

peugeot 406 dveře

11 posts in this topic

Ahoj, reznou Vám taky spodní okraj dveří jak je ta těsnící guma na novým modelu , jsou tam takový bublinky . Auto nehavarované rok 10/ 2002.

Share this post


Link to post
Share on other sites

U mně nikde nic, řekl bych že nový model 406 nějak rezne, už tu bylo že někomu rezne přední hrana kapoty, ted zase spodek dveří, vypadá to že se Peugeoti nějak zhoršili, čim novější tim rezavější.

Edit: Ted koukám že ta kapota byla taky tvoje. To muselo jezdit pernamentně v soli nebo co, nebo zapoměli udělat nějakej ochrannej nástřik dutin:myslim

[upravil dne 13/3/07 Radek Hurvajz]

Share this post


Link to post
Share on other sites

moje vyrobena 11/ 1995 ani naznak nejake rzi nebo jakychkoliv puchyrku, ty novy modely fakt asi nic moc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne auto je hodně zachovalé , ty přední kapoty jsem snad viděla na každým novým modelu na starým ani náznak.Jinak v pondělí mně budou měnit kapotu v rámci garance.Když jsem byla na vrakov. v Jesenicích u Prahy tak tam mněli štos kapot vyměněnych v rámci garance,všechny byly z nových modelú.Vypadáto že je to odfláklé od výroby.Vyděla jsem to i na 307.(dveře).Říkal mně známej co jeho žena dělá ve fabrice na náhradní díly pro peugeoty že, se tam snaží dost šetřit.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: marky111777

Ne auto je hodně zachovalé , ty přední kapoty jsem snad viděla na každým novým modelu na starým ani náznak.Jinak v pondělí mně budou měnit kapotu v rámci garance.Když jsem byla na vrakov. v Jesenicích u Prahy tak tam mněli štos kapot vyměněnych v rámci garance,všechny byly z nových modelú.Vypadáto že je to odfláklé od výroby.Vyděla jsem to i na 307.(dveře).Říkal mně známej co jeho žena dělá ve fabrice na náhradní díly pro peugeoty že, se tam snaží dost šetřit.

No tak to je jasný, šetřej na tom aby srazili prodejní cenu dolů:(

Share this post


Link to post
Share on other sites

..co s etýče mého modelu 10/97 tak bez koroze, jak prahy, tak kapota akorát se mi zacína delat mini pupínek na pp blatníku mezi svetlem a lemem , a to skrz toho že přes ten otvor v podbehu se tam dostal bordel který držel vlhko, po vyčistění je blatnik zevnitř orezlý ale nastesti použitých blatníků je mraky...kolega ma ročník 2003 , kapotu ma zevnitř taky chycenou a navic PP blatník hned u svetla ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

kdyz uz je tohle 4 roky stary vlakno zase na svete, tak taky pridam zkusenosti

za tech par let se i na moji 406 objevily rezavy mista.

nejslabsi mista u 406 jsou:

otvory v A - sloupcich, kde je gumova pruchodka pro kabely do prednich dveri, koroze jde opravdu hluboko - az k prahu, co jsem rozrezal par vraku, nasel jsem korozi u vsech, je to tim, ze je tam dvojity plech a mezi ty dva plechy zateka voda a zde to rezne (zaroven je tam asi slabsi vrstva pozinku, nebot byla vcelku na hodne mistech komplet sezrana)

dalsi slabe misto jsou prahy, zvlast kdyz se ucpou odtkove otvory dole na hrane

trpi take lem leveho zadniho blatniku v predni casti, opet dvojity plech, mezera mezi nimi a drzici se vlhkost

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.