Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Tuhe razeni


rimmer

Recommended Posts

Zacinam pocitovat, ze mi jde docela ztuha radit, kdyz je zahraty motor. Zejmena jednicka tam jde nekdy i na 2x. Dvojka trojka jde docela ztuha. Zajimave je, ze pri studenem motoru mi pripadne beh radici paky plynulejsi a neklade v miste, kde zabira paka za ozubene kola a das tam rychlost takovy odpor. Proste kdyz je to zahrate, tak ty rychlosti tam musim vtlacit. Olej byl meneny v zime, tak nevim cim to muze byt. V servisu necham zkontrolovat jestli je ho tam dost pri prvni prilezitosti, ale zda se mi to divne. S minulou predovodvkou mi to delalo opacne, coz bylo normalni, ze pri studenem motoru slo hure radit a jak se zahral tak bylo OK. Mate neajky tip ? Ze by byly sjete moc synchrony ? Pres zuby to nejde.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mě zatuhlo řazení když se zadřela ta pravouhlá páka co je přidělana na tělu řízení. Jsoub tam obyčejné ocelové pouzdra a hřídel. Stačilo když auti den stálo a řazení bylo tak na posilovnu, pak se to rozhýbalo. Jde to demontovat ze spod auta vyčistit namazatz nebo nové pouzdra cca silon nebo něco takového...... Ted řadím jedním prstem.:roker:super

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...