janmarkup

Spolehlivost 306tek Break

16 posts in this topic

Ahojky, tak po dlouhé úvaze, zkoušení, jsem se rozhodl, že koupím 306 break místo 406 break. Jako feldaři mi to bude lépe sedět:o)

Chci se zeptat, jak jste spokojeni a jak se vám jezdí a za kolik. Chci si koupit auto z roku 2001, HDičko...Nač si má nejvíc při koupi dávat pozor...Co je drahý a blbě sehnatelný....Kupuju to z dovozu (Francie, Holandsko). Díky

Share this post


Link to post
Share on other sites

já ho mám rok ale v benzínu a jsem plně spokojen:-) (prostor,pohodli) když si vyměníš základní náplně, filtry ad. tak na něj dlouhzo nešáhneš. Jen záleží ještě na tom kolik km s HDI najezdíš za rok. já najezdím do 20 tis a víc se mi vyplatí benzín. Pojistka/spotřeba/ceny náhr.dílů/servis/............ Přeji dobrou ruku při výběru

[upravil dne 13.3.07 purkmistr]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Taky se přikláním spíš k benzínu. Cena povinného ručení + dražší nafta = musíš jezdit hodně, aby se vyplatil diesel. Ale obecně co jsem slyšel, tak Peugeot diesely jsou hodně spolehlivý. Já mám 1,6 XR, najeto přes 100 tis. a zatím jsem jen měnil řemen + olej. Jezdím ale denně krátké trasy do práce - spotřeba by mohla být lepší, v zimě se studeným motorem 10 litrů a to ho \"šimrám\".. Taky bacha, diesely mívají hodně najeto. Naštěstí se nikde jinde než v Čechách \"nestáčejí\" tachometry, takže při dovozu víš, kolik má skutečně najeto..

Co se prostoru, pohodlí a celkově užitných vlastností týče - super auto!

Tak zlom vaz!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Já jsem s kombajnem spokojenej,mám dovoz Holandsko,nejeto asi 250000,byl měněnej motor,auto úplně v pohodě,akorát je problém zadní náprava,kola do A,nechal jsem udělat repasi,ale stejně to nepomohlo,odklony pořád stejný,takže musím sehnat jinou nápravu.Jinak u auta z Holandska počítej s hodně najetýma km a stočeným tachometrem.Jinak super auto,spolehlivý,pohodlný a prostorný.:potlesk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dá se u té 306 vůbec zjistit, jestli je všechno OK? tzn. v pořádku elektrika, motor? Dá se vůbec zjistit, zda to auto mělo stočenej tachometr?Asi ne,co?Jinak rozdíl oproti autu po prvním majiteli a se servisní knížkou je 60 tis. Kč. riskli byste to?Tady za to chtějí 170 tis. dovoz 110 tis.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ahoj,

tak se taky přidám s trochu do mlýna. Mám auto skoro 2 roky, víc viz. podpis. Je to dovoz Holandsko, cena byla 135tis. Při koupi jsem věděl, že nefunguje klimačka, údajně ufouklá náplň, ale nespínal kompresor! Jenže, byli jsme z auta docela nadšeni, tak jsem tomu bláhově uvěřil. Nikdy více bych si nekoupil auto s klimatizací, která by nebyla funkční. :bojimPři plnění se zjistilo, že je děravej chladič. Ten jsem nechal vyměnit, ale aby toho nebylo málo, nakonec se zjistilo, že byl přidřenej kompresor. Takže nakonec oprava klimačky byla ta nejdražší, kterou jsme dělali. :( Při koupi jsem taky věděl, že je utrženej silentblok na zadní nápravě. Měnil jsem oba,jsou docela drahý.

Co jsem tak různě četl, jsou francouzi obecně dost náchylní na podvozek. Ale neříkám, že všechny a že nebudeš mít štěstí na kus.

Docela mě překvapilo zjištění, že auta z Holandska mají tolik stočený tachometry. Naše mělo 104 tis, ale bylo mi jasný, že je velmi nepravděpodobné, aby mělo tak málo. Za necelé dva roky máme najeti přes 50 tis. km.

Jinak jsme spokojeni. Když si představím, co jsme si vybírali za auta (Escort, Astra), jsem moc rád, že jsme nakonec koupili 306ku. Přijde mi, že má docela nadčasovej design ...:)

Zatím nás nikde nenechala, takže můžu prohlásit, že je spolehlivá.

Od mechanika ze servisu jsem slyšel, že u HDIček nejčastěji odchází řemenice, jsou na nějakém silentbloku, a palivová pumpa, je v nádrži.

170 tis. je az dost, to by musel bejt vymezlenej kousek :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmm, nechci tady vyvolat nějakou válku ohledně autobazarů, ale velice podrobně bych si to auto prohlédl, nejlépe s někým, kdo o nich něco ví. Kamarádova přítelkyně dělala u Auto ESA v Praze a auto by si tam nikdy nekoupili. Ale to samé se tvrdí o AAA a dalších a spousta lidí si tam koupila slušná auta.

Takže jaj se říká, teď babo raď ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Není to tohle ?

http://www.autoesa.cz/karty/1136897.html

Vypadá pěkně, ale všímni si, že sice píšou 1. majitel, ale ne 1. majitel v ČR. :D

Pokud je to dovoz, může být stočenej tacháč. Ale pokud je koupený u nás, po prvním majiteli, nejlépe se servnisní knížkou, samozřejmě nebourané, vypadá docela pěkně. Je ta cena mi přijde stejně moc. Určitě bych okoukl, jak vypadá volant, jestli není oleštěnej, sedačky, zkontroloval bagy a předpínače pásů.... Ale nechci dělat chytrýho, asi to znáš...

Visuelně z fotek vypadá mooc pěkně, až je mi smutno, když si vzpomenu na toho svého omláceného :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

jo to byl on. Já bych za toto auto tolik peněz nikdy nedal. :aut. Auto jelo příjemně, ALE, co mne zarazilo bylo, že když jsem vylezl z auta, smrdělo palivo...To mi nepřipadá normální.....Jinak bylo i uvnitř v pěkném stavu, myslím, že odpovídá roku výroby...Já znám benzíny, ale ne HDička

Share this post


Link to post
Share on other sites

Muj 1.9d r.v98 kombajn papne tak 6.2-mereno cestou do Italie na hory,dalnice tak 5.5.Jinac stroj je to spolehlivej ,leju do nej jen ropu a za vcas doplnim/vymenim naplne,za 40tis km zatim obcasny hluk z prednich tlumicu coz je na celkovej pocet km je pocopitelny.

Jediny je potreba u diesla davat pozor na chlazeni motoru a dostatek mazani a bude nesmrtelnej:super

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja jezdim tak od 5,5 do 6,3. Vic si zatim nevzal. Ale jezdim na pohodu, okreska 90, dalnice 120-130. Samo zalezi na rocni dobe, pres zimu, ikdyz letos skoro zadna nebyla, si vezme o neco vic. Pred TDeckem jsem mel cca 14 dni 1.9D a bylo znat, ze si vzal o malinko min.

Share this post


Link to post
Share on other sites

tak taky pridam trochu do mlyna

mam ho 4,5 roku a nemuzu si stezovat.to co tu psali jini mi odeslo a plus vysokotlake cerpadlo.(cena cerpadlo v nadrzi 3500 nove,remenici jsem zavaril natvrdo a zatim v pohode,a vysokotlake cerpadlo 10000 starsi ale uz to jezdi jak drak)ale jinak nic ani zadne cepy ani zadni naprava.ma to 170 tis poctivych a jezdi to v prumeru za 5,2lv zime 5,8 v lete 4,9 i mene podle toho kde se jede.

mam to auto rad .jo a klimu sem taky spravoval chladic starsi za 2500 a repase kompresoru vc spojky 4500 plus naplneni 1000.zatim vse ok.takze to za cenu auta asi 140000 neni nic tak strasneho.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zavařená řemenice?????

Tak si myslím, že při konstruování motoru tam tu odpruženou nedali jen proto, aby se mělo co s*át, ale že ta guma tam nějakou funkci asi má. Takže Ti přeju, abys kvůli ušetřeným pár tisícovkám nemusel záhy dělat generálku motoru - každopádně, až budu kupovat 306BK pro manželku, vím, že to Tvůj nebude.

Ať Ti dlouho slouží!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.