ondris Odesláno 12. březen 2007 Sdílet Odesláno 12. březen 2007 chlapci slzi mi olej spod hlavy, na prvom valci, kolko mi to este vydrzi???a co stoji move tesnenie, a je to problem vymenit? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ondris Odesláno 12. březen 2007 Autor Sdílet Odesláno 12. březen 2007 a je to hladka 1,9d, 405 rv 1991 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LUMP Odesláno 12. březen 2007 Sdílet Odesláno 12. březen 2007 zdravín to snad není možné já mám taky ode dneška taky tu samou závadu.. měl jsem problém ,že mi unikala voda u chladiče tak jsem vypustil chl.kap.všechnu opravil hadici a zpět nalil kapalinu ale mám problém ,že mi tam vlezlo jen polovinu obsahu co jsem vypustil .. nastartoval jsem na několik minutek v domění ,že se to musí odvzdušnit na ventilu u motoru.. jak začall vytékat olej hned jsem zastavil motor . chladič je natlakovaný ale nevín jak dostat vodu do motoru ..to bych potřeboval poradit.?! pak mám ještě dotaz co ten olej? co teď podniknout .. hned měnit těsnění? nebo to jen zkusit dotáhnout momentovým klíčem? poradím mi ně:bojimkdo .doufám,že se to nemohlo nějak hodně pokazit?? co?,, děkuji za ochotu všem .... Mám P 405 2,0 SRI 4X:roll Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 12. březen 2007 Sdílet Odesláno 12. březen 2007 To se u těch dieselů stává, je to zezadu, hned na kraji, že? Tam je mazací kanál... Dokud se to nevyvalí a neteče to, tak bych si hlavu moc nelámal, ale jestli to chceš řešit, tak to znamená hlavu dolů, rovnačku, těsnění atd... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sauce Odesláno 12. březen 2007 Sdílet Odesláno 12. březen 2007 Mám podobný problém u 206 1.1 TU1JP, r. v. 2000, naj. 75000 - taky mi slzí olej zpod hlavy. Je to vpředu v levém rohu při pohledu zepředu do motorového prostoru. Mám to hned řešit, nebo to ještě vydrží? Hlídám to pravidelně, ale bojím se, aby se taky neporušilo těsnění uvnitř, mezi mazacíma a chladicíma kanálama. Značí to i tuhle eventualitu? Je to jakoby předzvěst tohohle maléru a nebo se s tím dá v klidu jezdit a jen to hlídat? Překvapuje mě, že to těsnění má tak malou životnost... Přitom jsem to nikdy nepřehřál a jezdím s tím velice slušně... Co na to říkáte? Už jsem taky musel přetěsňovat i olejovou vanu... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hopkok Odesláno 12. březen 2007 Sdílet Odesláno 12. březen 2007 podobne problemy som mal u 306 kombik 1,4 rok 98, hlava slizela...teraz ma auto kamos a hlava si slizi dalej...uz asi 80000KM tak by som to moc neriesil... a vanu som pretesnoval tiez a bolo v pohode, hold ty francuzi to odflakli... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sauce Odesláno 12. březen 2007 Sdílet Odesláno 12. březen 2007 hopkok: Tak tos me potesil, uz jsem se bal, ze budu brzo muset menit tesneni pod hlavou Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ladak Odesláno 12. březen 2007 Sdílet Odesláno 12. březen 2007 Moje zkušenost z motoru 1,9 Td z roku 1994: cca 4 měsíce olej jen slzel a slintal blok motoru a nedalo se zjistit, odkud je únik. Po Silvestru a asi 200 km to začalo téct ještě víc a za cca další měsíc byla najednou v motoru směs oleje a vody a tlak v chladícím systému z válce. Buchlo to najednou při normální jízdě ve městě. Jo a na dotahování hlavy jak tady někdo psal tak zapomeň. Hlava se dotahuje na 20Nm, potom na 60Nm a poslední je dotočení o 200° (D) nebo 220°(Td). Éra tisícovek a stovek je za námi. Tohle platí i na HDi, kde jsou další dva kroky navíc. [upravil dne 12/3/07 ladak] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ondris Odesláno 12. březen 2007 Autor Sdílet Odesláno 12. březen 2007 mne to tecie spredu jak je drziak na cerpadlo, a vyteka to spod toho cerpadla, tak ja fakt neviem co to je... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 13. březen 2007 Sdílet Odesláno 13. březen 2007 Zepředu zpod čerpadla??? To je leda špatné těsnění víka ventilů nebo gufero vačky, jinde tam olej není. Nebo to není olej, ale nafta z netěsného čerpadla.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ondris Odesláno 13. březen 2007 Autor Sdílet Odesláno 13. březen 2007 cerpadlo mam pretesnene, a tesnenie pod vikom mam nove, a gufero by malo byt tiez nove Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sauce Odesláno 13. březen 2007 Sdílet Odesláno 13. březen 2007 tak co mi teda pratele poradite? nechat to co nejdriv opravit, nebo s tim jezdit dal? co na to oddie? ladak me docela vydesil... [upravil dne sauce] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sauce Odesláno 15. březen 2007 Sdílet Odesláno 15. březen 2007 poradte mi prosim, co byste v mem pripade delali vy - viz. muj problem vyse... co treba ty, oddie? diky! [upravil dne sauce] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.