Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

diagnostika 309 gti


SLAVONIX

Recommended Posts

je priamo na kryte vackovych hriadelov, skratka priamo na motore je na nom 1, 2, a nejaka čarbanica :aut

a ist s tym do servisu mam dost strach ... ak ma nevysmeju,ze co tam chcem s 20 rocnou karou, tak ma oskubu a osalia aj o posledny halier... a aj tak mi to nakoniec bude prd platne ... poznam ja takých geniov ... :grr

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Předpokládám, že vačku máš jen jednu! A třípinový konektor u krytu vačky u 309 neslouží k vyblikání, ale ke snímání údajů pro diagnostiku. A pozor! Ne všechny vstřikovací systémy umožňují vyblikání! Teď z hlavy to nevím, ale někde to mám napsaný.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak nevim, je to GTicko nebo neni? 16V nebo 8V?

Ty otačky setrvačníku = otáčky motoru, respektive to čidlo snímá horní úvrť 1.válce, aby ECU vědělo, kdy má pustit střik, toť vše. No a taky se od toho bere signál do otáčkoměru. Takže například tohle čidlo je docela důležity.

BTW: diagnosticky konektor je na 99% zelený a 2 pinový..

BTW2: zkus taky třeba použít funkci hledání, je to tu probraný asi 44x Tohle fórum už funguje přibližně 5let, víš?

No a než se začneš vztekat, tak tu radši hoď kód motoru (podle roku tipuju, že to ale dignostiku na vyblikání mít nebude)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...