Sign in to follow this  
Followers 0
SLAVONIX

diagnostika 309 gti

10 posts in this topic

Vedel by mi niekto poradit, ako sa da diagnostikovat rj na peugeote 309 GTI, rv. 1986. V motorovej časti sa nachádza 3 pinový konektor. Asi sa to má vyblikávať, ale ja netuším ako..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kdo ví jestli to tohle už mělo.

Napadá mě možná blbost:

Nevypadá ten konektor jako nějaké ostatní? V jiných modelech by třeba mohl být užíván pro klimu či nějakou jinou výbavu...

Share this post


Link to post
Share on other sites

A v kterým místě ten pin je? Protože těch volnejch pinu tam může být několik. A nejlepší budeš mít,když si zajedeš na diagnostiku a tam Ti všechno řeknou..

Share this post


Link to post
Share on other sites

je priamo na kryte vackovych hriadelov, skratka priamo na motore je na nom 1, 2, a nejaka čarbanica :aut

a ist s tym do servisu mam dost strach ... ak ma nevysmeju,ze co tam chcem s 20 rocnou karou, tak ma oskubu a osalia aj o posledny halier... a aj tak mi to nakoniec bude prd platne ... poznam ja takých geniov ... :grr

Share this post


Link to post
Share on other sites

notak, prosim poradte, ved ten peugeot zachvilu zozerie aj mna... Nechcite mi povedat, že nikto z vas nevie ako sa to da viblikat u tychto modelov, ktore nemaju zianu diagnosticku kontntrolku, ale diagnosticky konektor maju. Nabeton je to on!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Předpokládám, že vačku máš jen jednu! A třípinový konektor u krytu vačky u 309 neslouží k vyblikání, ale ke snímání údajů pro diagnostiku. A pozor! Ne všechny vstřikovací systémy umožňují vyblikání! Teď z hlavy to nevím, ale někde to mám napsaný.

Share this post


Link to post
Share on other sites

tripinovy konektor je snimac otacek ze setrvacniku a nic s nim nevyblikas...

Share this post


Link to post
Share on other sites

tak nevim, je to GTicko nebo neni? 16V nebo 8V?

Ty otačky setrvačníku = otáčky motoru, respektive to čidlo snímá horní úvrť 1.válce, aby ECU vědělo, kdy má pustit střik, toť vše. No a taky se od toho bere signál do otáčkoměru. Takže například tohle čidlo je docela důležity.

BTW: diagnosticky konektor je na 99% zelený a 2 pinový..

BTW2: zkus taky třeba použít funkci hledání, je to tu probraný asi 44x Tohle fórum už funguje přibližně 5let, víš?

No a než se začneš vztekat, tak tu radši hoď kód motoru (podle roku tipuju, že to ale dignostiku na vyblikání mít nebude)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.