Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

306 1.4i ChipTuning


ajsik

Recommended Posts

Mam tady nabidku od fy BitPower, lepe receno od jejich zastupcu (BitPower je nejaka odchodni znacka , jinak www: BitPower ) na precipovani ridici jednotky.

podle testu z motorove brzdy bude mit 1,4i stejny vykon jako 1,6i od peugeotu.

Tj: z 55kw na 66kw a kroutak ze 120 na 135nm - muzu to mit hodne levne (slo by tam 5 nebo 6 aut najednou a udelaji nam dobrou cenu) -> 4000kc.

motor ma najeto 95tkm , neni s nim jediny problem.

proto mi jde hlavne o zivotnost motoru ( pocitam tam dat sportovni filtr a ladeny vyfuk dozadu ) ... zkrati se nejak rapidne ?

chci s tim najet cca 80-100tkm . Pak uz je mi to jedno ... :D

Dik za rady.

:)

[Editován dne 29/7/03 ajsik]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

uz se to tady probiralo, atmosfericky motor a navyseni o 30 % ?? to je hodne podezrele, pocitej tak s max s 10 % narustu.

Mozna by se dalo verit parametrum u 3l V6 kde je navyseni o 15 % coz by u tohoto objemu bylo realne.

A jejich parametry pro HDI jsou taky divne z 1,4 HDI 50 kW udelaji 70 kW !! ne ze by to ńebylo u turbo motoru mozne ale potom jde zivotnost uplne stranou.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud se s nima sepise smlouva ze je pozadovany vysledek takovy ktery zarucuji a ze se to vyzkousi na brzde pred a po ... (auto jarov nabizi ve spolupraci s tuning.cz ze poprve se plati a podruhe po uprave uz ne) a pokud to bude souhlasit tak neni problem. V tomto pripade bych do toho sel. Za 4000 je to za par ... otazka je spis kde tech 65/88 je k dispozici .... jestli v rozmezi 5900-6300/min tak je to na dve veci ...

Kazdopadne bych do toho sel pokud pristoupi na tu smlouvu a mereni na brzde.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

petas: no samo o sobe ne, ale je to proto, ze ten motor je stavenej na vetsi vykony a podle toho je taky volen material.... muzou tam byt jine tvary pistu, jinak vybrana hlava, jine vstrikovani..... cidla tam budou na 80% stejne a RJ bude taky nacipovana jinak... Viz treba Citroen - stejny motor s PEU, ale o dejme tomu 10 - 15 % vetsi vykon... Napr Cit ZX.... mel snad az 180? koni?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Stejne bych do toho sel... za 4000 ... to bych do klubu obetoval ... alespon by jednou pro vzdy bylo jasno jak to teda u nizkoobjemovych benzin PSA motoru s chiptuningem je ... nehlede na to, ze bych udelal dobrou smlouvu o dile a hodil to podnikovy pravnicce aby na to mrkla a prinejhorsim z nich stahnu kuzi + odskodne ;) + zbrusu novou ECU :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

motor vydrzi ... co pripaden nevydrzi bude spojka prevodovka nebo neco jinyho ... hold bude se muset casteji vymenovat olej a vic se o to auto starat co se tyce provozu ... svicky atd ... Kdy na to chcete jet? Ze bych se pridal? ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...