Sign in to follow this  
Followers 0
ajsik

306 1.4i ChipTuning

12 posts in this topic

Mam tady nabidku od fy BitPower, lepe receno od jejich zastupcu (BitPower je nejaka odchodni znacka , jinak www: BitPower ) na precipovani ridici jednotky.

podle testu z motorove brzdy bude mit 1,4i stejny vykon jako 1,6i od peugeotu.

Tj: z 55kw na 66kw a kroutak ze 120 na 135nm - muzu to mit hodne levne (slo by tam 5 nebo 6 aut najednou a udelaji nam dobrou cenu) -> 4000kc.

motor ma najeto 95tkm , neni s nim jediny problem.

proto mi jde hlavne o zivotnost motoru ( pocitam tam dat sportovni filtr a ladeny vyfuk dozadu ) ... zkrati se nejak rapidne ?

chci s tim najet cca 80-100tkm . Pak uz je mi to jedno ... :D

Dik za rady.

:)

[Editován dne 29/7/03 ajsik]

Share this post


Link to post
Share on other sites

uz se to tady probiralo, atmosfericky motor a navyseni o 30 % ?? to je hodne podezrele, pocitej tak s max s 10 % narustu.

Mozna by se dalo verit parametrum u 3l V6 kde je navyseni o 15 % coz by u tohoto objemu bylo realne.

A jejich parametry pro HDI jsou taky divne z 1,4 HDI 50 kW udelaji 70 kW !! ne ze by to ńebylo u turbo motoru mozne ale potom jde zivotnost uplne stranou.

Share this post


Link to post
Share on other sites

jenze ta 1,4i se delala do 106tek sport s vykonem 95 koni a je to taky 1364ccm, 8ventilu a vypada stejne ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

to se delala ale rozdil neni jenom v RJ urcite bude jina vacka mozna cela hlava a sani.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hlavně u sportovních motorů se většinou dává vstřikování Magnetti Marelli (teď nevim jestli se to tak píše???), a samozřejmě je ten motor celkově trochu jiný.

Share this post


Link to post
Share on other sites

no asi nejvetsi rozdil bude v tom, ze u obyc. 1,4 je blok z hlinikove slitiny, kdezto u XSi je ten blok litinovy..... :cool:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pokud se s nima sepise smlouva ze je pozadovany vysledek takovy ktery zarucuji a ze se to vyzkousi na brzde pred a po ... (auto jarov nabizi ve spolupraci s tuning.cz ze poprve se plati a podruhe po uprave uz ne) a pokud to bude souhlasit tak neni problem. V tomto pripade bych do toho sel. Za 4000 je to za par ... otazka je spis kde tech 65/88 je k dispozici .... jestli v rozmezi 5900-6300/min tak je to na dve veci ...

Kazdopadne bych do toho sel pokud pristoupi na tu smlouvu a mereni na brzde.

Share this post


Link to post
Share on other sites

petas: no samo o sobe ne, ale je to proto, ze ten motor je stavenej na vetsi vykony a podle toho je taky volen material.... muzou tam byt jine tvary pistu, jinak vybrana hlava, jine vstrikovani..... cidla tam budou na 80% stejne a RJ bude taky nacipovana jinak... Viz treba Citroen - stejny motor s PEU, ale o dejme tomu 10 - 15 % vetsi vykon... Napr Cit ZX.... mel snad az 180? koni?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stejne bych do toho sel... za 4000 ... to bych do klubu obetoval ... alespon by jednou pro vzdy bylo jasno jak to teda u nizkoobjemovych benzin PSA motoru s chiptuningem je ... nehlede na to, ze bych udelal dobrou smlouvu o dile a hodil to podnikovy pravnicce aby na to mrkla a prinejhorsim z nich stahnu kuzi + odskodne ;) + zbrusu novou ECU :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

no je to levne protoze tam pujde 6 aut najednou ... jinak by to stalo 7-8 tisic ...

Ja se nejvic bojim o to aby to ten motor vydrzel dlouhodobe ... cca 100tkm, jako nebudu s nim jezdit rally, ale chci ten potencial obcas rozumne vyuzit ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

motor vydrzi ... co pripaden nevydrzi bude spojka prevodovka nebo neco jinyho ... hold bude se muset casteji vymenovat olej a vic se o to auto starat co se tyce provozu ... svicky atd ... Kdy na to chcete jet? Ze bych se pridal? ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.