Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

1,4HDi - při startu modrý dým


Dress

Recommended Posts

V poslední době jsem si všiml, že při nastartování studeného motoru \"vyletí\" z výfuku modrý oblak dýmu. Po několika málo sekundách je to normální a jen bezbarvě kouří, při teplém motoru jsem problém nezaznamenal.

Ani jiné další příznaky nepozoruji (olej neubývá, žádná kontrolka nesvítí, ani na žádné jiné neobvyklé chování vozu si stěžovat nemůžu)

Olej měněn před cca 4.000 km v rámci prohlídky tak 2 měsíce zpět, značka tuším OMV, plná syntetika.

Dýmu jsem si všiml tak před 14 dni.

Jedná se o 206-ku z roku 2003, 1,4HDi

Nesetkal jste se s tím již někdo?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Dress

A jejej.... to brzo, má najeto 84 tis. km

Raději snad ani nechci vědět cenu za opravu...

Co škodí tomu turbu, proč by takhle rychle mohlo odejít?

Co skodi turbu ? zvysena namaha...tj. moc na to slapes :) Ale to ze ti to kouri po startu bych turbu teda vubec nedaval za vinu... zjistis to jednoduse. Oddelej saci hadici pred vstupem do sani, tj. nekde mezi turbem a sanim, a jestli bude vnitrem zasrany hodne od oleje, tak je jista pravdepodobnost, ze turbo uz jde do kytek, nebo minimalne pousti olej (me pousti takhle olej uz 60tisic km, vsecko je zasrane od oleje, veskere hadice kolem turba jak je tam tlak tak je to oprskane a mastne, ale oleje mi neubyva, nebo jen minimalne ze to neni ani na doliti). Turbo pousti olej hlavne kdyz jede na plne obratky, tj. pri zatizeni pod plynem...coz by se prave mohlo projevit kourenim. Ale na volnobeh po startu? nemyslim

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

už jsem objednaný na příští týden do servisu tak uvidíme, doufám že když s tím teď jezdím tak tomu nějak neškodím

jinak nemyslím si že by odešlo turbo z důvodu že bych na to moc šlapal, přes 3 tis. ot. točím vyjímečně (3 tis. ot. => na dálnici cca 135) a považuji se za klidného jezdce a šetrného k vozu, najeté km jsou poctivé, kdyby turbo opravdu 84 tis. km nevydrželo tak nejsem moc nadšený z takového motoru,

asi jsem slyšel špatné hlasy, které při koupi říkali že 1,4Hdi jsou spolehlivé nenáročné držáky

snad to bude jen maličkost, jako třeba ty žhavící svíčky apod.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 3 týdny později...

Noví org. turbo de kolem tech 20k kamosovi odeslo a ma repas noví, a spokojenej a stalo ho asi 7000 Kc , jinak turbo pred jizdou to chce prohrad jinak odchazi hodne sice tomu vadi kdyz ho vytacis ale zase asi zalezi na aute a jeho prizpusobeni , mame v rodine jedno Subaru WRX a tam se to toci jako prase a turbo po 120 000Km najeto je furt OK! tata by mohl u SUPERBU povidat, rikam mu nekotli to kdyz to je studeny ne!! a uz menil 2x :D:aut

Jinak napis sem zavadu jaka to byla at muzeme potom to vlakno vyuzit pro jiny :super

[upravil dne 6.4.07 Jogin]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...