Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

P206 1,1


slavomir.martos

Recommended Posts

No pokud jdes podle papiru tak asi takhle. 1.1 je dobra pro cestovani po meste a klidnou jizdu na dalnici ... zadne raketove starty necekej. Spotreba temer stejna jako 1.4 - takze pokud jde o svezeni a ne o pojisteni tak rozhodne 1.4. No a pokud jde hlavne o svezeni tak rozhodne 1.6 110ps ... to je super pomer cena/vykon/spotreba/pojistka ... ma to kroutak ma to zrychleni nezere to jako 2.0 a pojisteni taky slusny ... do toho bych sel ja.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj, mam 206 1.1 3D uz rok a pol, v Bratislave so skusobnou jazdou neni problem (aspom, vtedy nebol ). Mali aj 1.1 aj 1.4. Mno moje skusenosti: Co sa tika motora, lahky svizny usporny, pokial ides sam. Plne nalozeny to neni bohvie co, ale to je vcelku pochopitelne. Ahlavne (v nasich koncinach) cena , lacna poistka.

Pitaj sa co chces, ak budem vediet odpoviem

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Chechet: ucitelka slovenciny bol moj triedny nepriatel.

Slavo: Mno ja posilovac nemam, ale teraz uz ho montuju. Mam taky pocit, ze nejakeho konika ten posilovac zozerie. Mno v Bratislave je v podstate jeden (monopolny) predajca Autoalba, je este jedna malinka predajna, hned vedla importera na Brnianskej, ale vtedy na mna nespravila velky dojem, tak som si vybral AA(enviem, ci som spravil dobre). Byt tebou by som si radsej vybral najblizsieho predajcu, chodit s reklamaciou cez cele Slovensko neni bohvieco.

Co sa tyka spotreby dost ma to sklamalo. Ale, ked to poriadne zabehnes, sa to zlepsi. Ja mam za rok a pol iba 10k, takze chvilku trvalo, kym sa spotreba zlepsila. Inac pozrel som na nete spotreby benzin motorov a nieje medzi nimi velky rozdiel, ale ta cena .....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To je trochu zlozity vyklad. Mno Neviem, ci to tu mozem povedat,ale celkom dobra kupa moze byt VW Polo je myslim dokonca lacnejsie. Ale v predu je o dost menej miesta a ta pristrojova doska, to je otras. Schvalne sa pozri na rozsvietene budiky 206 za sera, alebo v noci ... Je to nadhera .....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ty koxo ja by som VW nechcel ani keby davali Touarega za korunu.

Vo VW som robil a videl som ako sa tie auta robia, aku filozofiu ma ta automobilka.

VW nikdy nikdy nikdy!!!

Napr. rebricek postupnosti dielov:

1. Trieda - VW (Passat, Touareg, Phaeton, Bora), Audi (vsetky)

2. Trieda - VW (Golf, Polo, Lupo, Transporter)

3. Trieda - Seat

4. Trieda - Skoda

Toto je rebricek vo VW podla priority dielenskeho spracovania.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no... nedelam si iluze, ze by PEU mel ty zebricky nejake jinaci...

1.sk : domaci trh

2.sk : Zap. Evropa

3.sk : Vychodni Evropa

4.sk : Cesko + Slovensko :D

ne ted vazne: ted zrovna segre zajizdim 206 1.1 WRC po bouracce a jsem dost prekvapeny... Jednak je to pomerne zive... to jsem fakt necekal, protoze papirove to ma stejny vykon jako Favorit, ve kterem jezdila predtim, nez koupila 206ku a za druhe taky spotrebou... Ja jakozto priznivce vetsich obsahu jsem si zvykl, ze to zere jak tanker a ono prd... tankovano za 1600,- (23,50/lt) a ujeto asi tak 1100 km..... to jsem fakt necekal... a to jsem sice jel jednu dalku asi 900km, ale zase jsem to nijak nesetril... 160-180 budikovych km tam bylo dost casto....ale vetsinou kolem 140.....

Jizdni pohodli je naprosto zuppa v teto tride, mozna si chce jen zvykonout na vzprimenejsi posez (operadlo).... Jinak uplne zuppa vozitko :)

A ceny ND taky nejou nejak hrozny (dokonce originalu) :o to jsem fuckt necekal...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No takze uz som pevne rozhodnuty na buduci rok ju berem vsetkymi 30timi.

Hodim tam este priplatok za elektriku, cierna farba, potom nahodim nejaky ten spojler a budem happy.

A inak vo VW som ziskal kompletnu hudbu co sa dava do Porsche Cayenne - BOSE (bol som rychly, opatrny a sikovny) - t.j. - 8 reprakov, subik do zadneho plata.

Ty koxo to bude pharadha!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Halvne se v tom nejdriv svez ... ja nevim no ... ale pokud ti je 20 - 30 tak se v ty 1.1 unudis xmrti ;) ... ta 1.4 uz neni takovej rozdil a aspon kdyz jedes se spolujezdcem tak se nemusis k tomu jeste odrazet nahama ;) ... jinak P206 je rulozni auticko ... kdo ho jednou ridi ten tomu pocitu propadne ... proste to je takovy mazel s duchem WRC :cool:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

LK7R: no hele!! ja teda nevim jak ty, ale ja jsem zvyklej na 90+ koni a v 1,1 wrc jsem nehledal zadneho dravce... ale stejne me to prekvapilo svou pruznosti. Do mesta idealni autko a na delsi cety pro nej mluvi spotreba. Pravda: na sportovni jizdu to neni, ale me osobne by to stacilo.....

No nakonec bych tam stejne implantoval Mi16ku :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

vostik >> no ja sem zvyklej, ale na 200+ :D a vsechno co ma min jak 100ps je proste dejchavicna plecka. Nedej boze aby to melo jeste k tomu pres tunu :D. Vykon stejne do tech 90km/h moc nepotrebujes ... to se vesmes zadnej rozdil neni tak desne markantni (pokud nesedis v nejakym auto-athletovi) ale jakmile prekrocis hranici 110km/h tak uz je kazdej konik znat ... a to jsou ty dlouhy cesty :(.

Kazdopadne jako presunovadlo po meste a primestskych distancich idealni 1.1 motor ...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...