Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Přístrojovka plaší


GROM

Recommended Posts

Zdravím,

dal sem novou přístrojovku(naprosto stejnou,ze stejného typu diesela) a po nandání mi otáčkoměr přesně o 500otáček proměřuje níž.

Sem myslel,že to dělá i tachometr,že mám třeba špatně daný lanko,ale tachometr se neproměřuje.Sem ho zkoušel v Havl.Brodě na těch radarech a dává tak +- o 3až 5km míň,což si myslím,že je v normě.

Nevíte někdo, co s tím?Prosím prosím :):myslim

Nebo ještě líp,není okolo Havl. Brodu firma,která by tohle mohla spravovat či mi aspoň proměřit všechnu elektriku v přístrojovce?

Normální elektrikář na tohle asi nestačí.

Díky moc za každou radu.:super

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdáárec,:papa

díky moc za rady.Tachometr je opravdu v pohodě.

Blbý je,že nevím,kde je čidlo otáčkoměru-protože z druhé strany přístrojovky mám vše vevnitř.(Ve starý přístrojovce sem měl otáčkoměr zevnitř nad tou folii a byla tam nějaký ten odpůrek vidět).U téhle druhé přístrojovky je to asi vevnitř,tudíž sundat zepředu-plexi a otáčkoměr.

Ale jestli by si mohl ještě malinko upřesnit,jak vypadá to čidlo na otáčkoměru.V tomhle se nevyznám,respektive,nevím co hledat.Nicméně,mohlo by to být to čidlo,protože sem jednou zaregistroval,jak ručička vylítla nahoru a pak zas klesla.

Pokud i po výměně čidla bude pořád o 500otáček níž,tak naběhnu na návod od Gorgineka :)

Díkas piloti :potlesk

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mno,kdyby jsi mohl,tak zkus se juknout.

Nespěchám na to,až budeš mít čas.

Jelikož opravdu nevím,kde by mohlo být.

Jenže na druhou stranu,proč mi čidlo neblbnulo předtím,když sem měl starou přístrojovku.

To bude spíš neco v elektronice budíku otáčkoměru,ale za zkoušku nic nedám.

Zatím díky moc

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Možná s ní někdo manipuloval,to opravdu nevím.Z vrakáče ji nemám.Mám ji od kluka,co prodává díly z Pežoutů.Takže s ní klidně mohl něco nekalého dělat.

Jinak,rozdělání budíků není problém.To jsem si zkusil jen tak na starý přístrojovce,ale jak posunout ručičku?

Mám za ní proste jen natvrdo vzít a posunout jí-za chodu?

To je právě to,co nevím,protože pokud za ní vemu,když nemám nastartováno,tak se mi samozrejme protočí v ruce a vrátí se zpet do stejné polohy.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdááárec,vyřešeno.:roker

Sem prostě vzl ručičku poposunul při protočení o kousek dál.

A mám ručičku u nuly po spuštění,což je přesně,co sem potřeboval.Po spuštění už ukazuje správně-dle mého volnoběhu.:roll

Ještě jsem dal starý budík(otáčkoměr na ním šel správně) a zkusil porovnat.Všechno je O.K.

Jde totiž o to,že když sem rozebral přístrojovku a vytáhnul otáčkoměr,zjistil sem,že ten \"papír\" na plastu otáčkoměru,je poposunut.Nepasuje ani do těch vymezovacích otvorů,kterýma se přišroubuje celý otáčkoměr do přístrojovky.

Mějte se O.K. a všem moooc děkuji za rady:potlesk

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...