Sign in to follow this  
Followers 0
GROM

Přístrojovka plaší

11 posts in this topic

Zdravím,

dal sem novou přístrojovku(naprosto stejnou,ze stejného typu diesela) a po nandání mi otáčkoměr přesně o 500otáček proměřuje níž.

Sem myslel,že to dělá i tachometr,že mám třeba špatně daný lanko,ale tachometr se neproměřuje.Sem ho zkoušel v Havl.Brodě na těch radarech a dává tak +- o 3až 5km míň,což si myslím,že je v normě.

Nevíte někdo, co s tím?Prosím prosím :):myslim

Nebo ještě líp,není okolo Havl. Brodu firma,která by tohle mohla spravovat či mi aspoň proměřit všechnu elektriku v přístrojovce?

Normální elektrikář na tohle asi nestačí.

Díky moc za každou radu.:super

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zkus vymenit cidlo otackomeru a pak se uvidi. cena je tak kolem 250kc.jinak otackomer je resenej elektricky a tachometr lankem tudiz mechanicky. ja mam stejnej motor jak ty a na tech radarech mi to tay ukazuje o 3 az 5 min.....:P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zdáárec,:papa

díky moc za rady.Tachometr je opravdu v pohodě.

Blbý je,že nevím,kde je čidlo otáčkoměru-protože z druhé strany přístrojovky mám vše vevnitř.(Ve starý přístrojovce sem měl otáčkoměr zevnitř nad tou folii a byla tam nějaký ten odpůrek vidět).U téhle druhé přístrojovky je to asi vevnitř,tudíž sundat zepředu-plexi a otáčkoměr.

Ale jestli by si mohl ještě malinko upřesnit,jak vypadá to čidlo na otáčkoměru.V tomhle se nevyznám,respektive,nevím co hledat.Nicméně,mohlo by to být to čidlo,protože sem jednou zaregistroval,jak ručička vylítla nahoru a pak zas klesla.

Pokud i po výměně čidla bude pořád o 500otáček níž,tak naběhnu na návod od Gorgineka :)

Díkas piloti :potlesk

Share this post


Link to post
Share on other sites

No to cidlo otackomeru je v motoru....na tom budiku snad nic neni, ale to fakt nevim neotviral jsem to. Nejcastejsi zavada je to cidlo v motoru. Jen odpojis konektor.Napsal bych ti kde ale nevzpominam si musim se kouknout do auta...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mno,kdyby jsi mohl,tak zkus se juknout.

Nespěchám na to,až budeš mít čas.

Jelikož opravdu nevím,kde by mohlo být.

Jenže na druhou stranu,proč mi čidlo neblbnulo předtím,když sem měl starou přístrojovku.

To bude spíš neco v elektronice budíku otáčkoměru,ale za zkoušku nic nedám.

Zatím díky moc

Share this post


Link to post
Share on other sites

no a neni proste jen posoupnuta rucicka na budiku ? kdyz se s ni manipulovalo nekde na vrakaci, nebo odkud jsi ji kupoval.

Jak rozdelat budiky viz clanek na hlavni strane peugeot klubu zde

Share this post


Link to post
Share on other sites

Možná s ní někdo manipuloval,to opravdu nevím.Z vrakáče ji nemám.Mám ji od kluka,co prodává díly z Pežoutů.Takže s ní klidně mohl něco nekalého dělat.

Jinak,rozdělání budíků není problém.To jsem si zkusil jen tak na starý přístrojovce,ale jak posunout ručičku?

Mám za ní proste jen natvrdo vzít a posunout jí-za chodu?

To je právě to,co nevím,protože pokud za ní vemu,když nemám nastartováno,tak se mi samozrejme protočí v ruce a vrátí se zpet do stejné polohy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

musis ji sundat a nasadit jinak a pri tom si pochopitelne podrzet hridel, aby se neprotocila.

To vsechno za predpokladu, ze opravdu promeruje v celem rozsahu stejne

Share this post


Link to post
Share on other sites

Díkas,

proměřuje presne o 500níž,tím sem si jistej.

Je to znát hned na volnoběhu.

Takže v podstatě dám na nulu.Mám totiž ručičku při vypnutým motoru hodně dole pod nulou.

Takže díky,jdu na to.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zdááárec,vyřešeno.:roker

Sem prostě vzl ručičku poposunul při protočení o kousek dál.

A mám ručičku u nuly po spuštění,což je přesně,co sem potřeboval.Po spuštění už ukazuje správně-dle mého volnoběhu.:roll

Ještě jsem dal starý budík(otáčkoměr na ním šel správně) a zkusil porovnat.Všechno je O.K.

Jde totiž o to,že když sem rozebral přístrojovku a vytáhnul otáčkoměr,zjistil sem,že ten \"papír\" na plastu otáčkoměru,je poposunut.Nepasuje ani do těch vymezovacích otvorů,kterýma se přišroubuje celý otáčkoměr do přístrojovky.

Mějte se O.K. a všem moooc děkuji za rady:potlesk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.