Sign in to follow this  
Followers 0
Georginek

Chlazeni u 306td prosim poradte

8 posts in this topic

cus, ja mam takovej problem ze to proste nikdo nevi, treba budes vedet a poradis mi.....Mam 306 1.9td z 95 a strasne mi kolisa teplota motoru.Rekneme mezi 82-91 pri normalni jizde na rovince je to standart kolem 83 ale jakmile je malej kopec a ja ani nepridam uz teplota stoupa, to stejn pri predjizdeni nebo treba kdyz jedu do tahlyho kopce. To je tam treba 91 a pousti se Sahara. No a na dalnici 130-84 140 85 150-88 160-89az 91 podle venkovni teploty no a prez 160 uz to jde prez 90 vic nez 96 to ale nebude.............JDE MI O TO ze nevim co s tim, termostat je novej,chladic taky-original, mam komplet novy hadice,taky teleso topeni je novy,je to odvzdusneny,vody je tam dost ani se neztraci....UZ fakt nevim co s tim...Napadla me jedina vodni pumpa ale do toho se nemuzu hrabat. ALe zandy divny zvuky nevydava ani netece, slysle jsem ze jsou nekdy obehane lopatky, ale jak se to pozna?PROSIM PROSIM PORADTE MI!!! DIK JIRKA

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uz je to delsi dobu.....termostat se menil driv nekolikrat a dela to furt to stejny.......Ted jsem zjistil ze muze bejt spatny ukostreni budiku......Zkousel jsem jezdit bez svetel a kdyz jsou vypnuty tak to nedela.....Ale to sem jezdil jen po meste. Zkusim az pojedu do Prahy jet bez svetel a hned budu moudrejsi dam vedet jak to dopadlo........ Jinak mootor by mel bejt cistej je po generalce a naplne jsou novy tak i chladic...

Nebo jsem jeste myslel ze muzu zkusit jeste bez termostatu, a kdyz se to nebude hybat muze to byt termostatem.....

[upravil dne 18/3/07 Georginek]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Spíš očisti všechny kontakty na čidlech a spínačích sahar apod. Prostříknout nečím na kontakty a možná to bude ok.

Share this post


Link to post
Share on other sites

No tak jak píšeš s těmi světly tak jsem měl podobný problém, příčina byla ve špatném ukostření motoru. Ukazatel teploty mi taky lítal nahoru a dolu a stačilo abych třeba zapnul světla a vytápění zadního okna a ručička popolezla o 10 stupňů a naopak, když jsem světla vypnul tak zase spadla dolů. Myslel jsem, že je to čidlo teploty, ale když se k tomu přidalo problikávání věškerého osvětlení na autě tak jsem pojal podezření na to ukostření a u Vašendy se to potvrdilo. Tak ještě zkus zkontrolovat tohle.

Share this post


Link to post
Share on other sites

No ted jsem to projizdel bez svetel a dela to taky, ne tolik ale dela. Ale dneska jsem se divil ujel jsem 50km pak votevru na kapotu,sahnu na chladic a studenej.....Nechal jsem to vychladnout a voda je tam na maximu. Tak ze by termostat?Kdyz o tom tak premyslim tak se to stava napriklad kdyz jedu normalne a najednou se to zvedne a jak otevre termostat tak se to vrati zpatky, ale je to fakt divny takhle kolisat by to nemelo. Chtel jsem najit to ukostreni ale absolutne nevim kde to je. Nekdo mi rikal ze je toho spousta a ze se to blbe hleda, uz me to fakt stve vubec nemam klid a hlavne nevim co to je.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zdravim ted sem jeste zjistil jednu vec. Nekdy se stane ze proste treba po 50km je chladic studenej....Jindy se to ohreje normalne.Ale vody je tam dost ani se neztraci. Co treba odvzdusneni??????Muze to byt tim ze je tam vzduch?????A nebo jeste jeden napad co treba kdyz se termostat otevre a pak zas hned zavre....takze se to neprehriva uplne ale jen tak to kolisa.......Uz jsem z toho na prasky....:xvul

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.