Sign in to follow this  
Followers 0
kasitaxi

Chlazení motru 1,9 D

12 posts in this topic

Vím že je ještě brzy,ale blíží se dny s vyššímy teplotamy a můj P 405 se rád hřeje až na teplotu 100 °C. Obzvlášť v městským provozu. NENÍ TO MOC??? Zdá se mi úzkej chladič, na diesel. Voda se nestrácí.Ventilátory běží v obouch režimech. Díky

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je to moc. A ten chladič je zcela normální a uchladí to bez problémů, takže máš někde něco špatně.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Co by to teda mohlo být? Termostat je nový a za normálních podmínek (Venkovní teplota kolem 20°C,nebo plinulá jízda nad 50km/h) se teplota drží těsně nad 80°C. :roll

Share this post


Link to post
Share on other sites

Leccos, třeba zanesený chladič. Nepoužíval jsi do toho náhodou nějaké utěsňovací svinstvo?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne ne. Voda v chladiči je čitá.Ale chladič to může být.Nekupoval sem auto nové. Zkusím se podívat co stojí a případně bych ho vyměnil.

Share this post


Link to post
Share on other sites

To není zas tolik. Přes to bych tam raději chtěl dát silnější chladič. Nemáš prosím zkušenost,jestli by tam třeba šel z 1,9 Td? Auto je pracant a přes léto je hodně náročné jezdit větší část dne po městě a povětšinou v plném obsazení. Díky

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vodní pumpa se zdá být v pořádku.Soudím podle toho že se z ní neozívají žádný neobvyklí zvuky.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: kasitaxi

To není zas tolik. Přes to bych tam raději chtěl dát silnější chladič. Nemáš prosím zkušenost,jestli by tam třeba šel z 1,9 Td? Auto je pracant a přes léto je hodně náročné jezdit větší část dne po městě a povětšinou v plném obsazení. Díky

Jde tam dát silnější chladič, ale vybírej ho podle vývodů. 1,9TD, vyjma toho, že je dost drahý, má vývody na bajonety, takže k němu potřebuješ i příslušné hadice. Pokud máš starý model, a vývody na stahovací pásky (ideální), tak sháněj chladič z 1,8TD s vývody opět na pásky (ovšem je asi taky dražší než z 1,9D).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak jo.Dík za radu.Vyzkouším a dám vědět jak to dopadlo. Pěkný den všem :papa

Share this post


Link to post
Share on other sites

jj termostat novej ale pri jaky teplote pousti ven kapalinu?Koukal jsem ze se dela vice teplotnich rozmezi pri kterejch otvira,mozna zkusit koupit jinej co pousti uz trebazz pri 80C?Zase tak drahej neni tak to za zkousku stoji nez aby motor vytek zpodem:cool:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.