Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Kolik byste dali za


Harry

Recommended Posts

No, plyn není špatná věc (i když já bych ho nechtěl, radši tu naftu, ale pár známých plyn má, a v poho). Ale mám pár zkušeností, že při prodeji na to nikdo moc nebere ohled - dost lidí to dokonce odradí, a koho to neodradí, ten nedá navíc ani korunu. Jediné auto, co pamatuju že se prodalo dráž kvůli LPG, byl karburátorový Forman s plynem. U 405 1,6i pochybuju, tyhle auta měly s LPG dost problémy se střílením do sání.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nedavno jsem taky kupoval 405 a je dobre zjistit-nejlepe si vzit nekoho sebou kolik do auta je treba jeste vrazit. Ono muze vypadat pekne ale jen na prvni pohled. Tu moji chtel za 45 tis. a kdyz zacaly vyplavavat na povrch celkem dulezite veci sel az na 30 tis! Je pravda ze musela byt potom v servise kde¨ji dali do kupy a za dalsich 20 tis. ale kdybych pristoupil hned na jeho cenu stejne bych tech dvacet v servise dat musel a prislo by mne to o dost draz.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dát za něj víc by mělo smysl v jediném případě - pokud by bylo skutečně v 1A stavu, a znal bych prodávajícího a historii toho auta. Tj. po žádné levné opravě po bouračce, žádná koroze, žádné náznaky utahané zadní nápravy, poloos, převodovky atd... (těm 130tis km nevěřím), a nejlépe s udělanými rozvody apod, na dobrých gumách - prostě auto, u kterého stačí natankovat a jezdit. Takové auto by pak mohlo být i dražší (za 60tis by ale mělo být i pozlacené :) ). Aut v podobném stavu je ale hodně málo.

Fakt ovšem je, že lidi zkoušej prodat cokoliv, a o cenách maj občas neuvěřitelné představy. Pro zajímavost, tuhle perličku jsem našel v Annonci:

\"Peugeot 405 1.6r. v. 91 lpg 145 000km cena 99 000kc nebo vymenim za male 4dv v nafte do obsahu motoru 1800cm v cene do 25000kc(fiesta, golf, p 205.. \"

K tomu fakt nemám slov...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vypadá slušně.Díval jsem se na závady které se u Peugeotů vyskytují dost často (např. Oddiem zmiňovaná zadní náprava,sám jsem již dvě repasoval) a celkem jsem se až divil,ale všechno se zdálo být v pohodě.Človíček za to chce max. 55 litrů a je to auto od člověka u kterého se ví jak s tím jezdil a celkem na servis dbal,což odpovídá i tomu jak vypadá.No a těch 130 tis. jsem se taky divil,ale vypadá to fakt na takový stav.ten člověk to má od 97 roku a jezdil s tím pár km sem tam do práce a jednou ročně dovolená.Když jsme to počítali,tak ročně najel cca 7 tisíc.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Je zapsaný.Pro sebe to nechci :-) (známý by to ale chtěl,tak mě zajímalo jestli je to pro něj alespoň trošku zajímavé) línější je to dost rapidně :-( Já čekám na nějakou zajímavou koupi té 406.Ale měl jsem možnost ji mít půjčenou a nějak bych asi spíše chtěl řešit kombíka,bylo to nějak \"malé\".Teď mám toho Renaulta a zatím jsem spokojený,ale zvažuji nějaké GTI na zábavu (brzo,když jsem jednoho spolehlivého s výborným motorem dal pryč :-( ) Dokonce mělo i \"nové\" topení... :-)))

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

čus, již v životě bych nešel do auta na LPG, zažil jsem si s tím dost starostí nejen jak dojet, ale i jak přežít. Podle zkušeností nejen mých (resp. matky mé draho polovičky) se ježděním na plyn nic moc neušetří a navíc je to o hubu - zažil jsem v jednom týdnu - 1. bouračku na dálnici s výbuchem plynu, 2. hořící auto na parkovišti (údajně nevydrželo nějaká hadice při těch hicech.. - zhořely další 3 auta kolem), 3. zůstal jsem viset v oktávce na plyn cca 80 km od nejbližší civilizace a auto nejelo.... Plyn nikdy ani vidět... J.

Jo a navíc to dost razatně ubírá na výkonu, na té 1,6ce to bude znát...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To jbily: Já měl plyn již v Alfě Romeo s 1.5 boxer motorem s 2 karbeci Weber a pohodička.Jelo to mnohem lépe (vyšší oCHcanové číslo!).Každý rok jsem si s tím zajel do GAS servisu,aby to zkontrolovali.Po cca 15 tis. se vždy vyměnila membrána ve směšovači (ztvrdne a pak to blbě funguje) ale jinak pohodička.Znám několik lidi co to mají v octávkách a nemají problém.Takovéty případy,kdy to někomu bouchlo ap. snad v 99% (co já se doslechl) bylo při montáží doma,přečerpávaní z PB ap. sračkách.Bezpečnost LPG je mnohem vyšší než benzínu.Byly tam např. \"jen\" 4 ochranné ventily,hadice (byly to mosazné či jaké trubky!!!) jsou taky dimenzovány na mnohem větší nároky!Nádrž musí vydržet dost vysoké přetížení a hlavně když to začne unikat je to hned cítit,což u benzínu není tak jasně zřetelné!Taková plastová benzínová nádrž je si myslím daleko nebezpečnější!!!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Cus. Co sem precetl vsechny prizpevky k tomuto tematu.... sem usoudil jednu vec.... PORAD VOZITE BOMBU SEBOU.... a kdyz to do vas nekdo nesikovne narazí tak nevim,nevim co by se mohlo stat.....

Je pravda ze auto na LPG ma mnohem vyssi naroky na bezpecnost(hadice,nadrze,atd) ale i tak mas porad bombu v kufru... :) Ja osobne bych LPG nechtel....

[Editován dne 1/8/03 KoZLiK]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To je přesně to co jsem tím myslel.Při bouračce mnohem jednodušeji zapálíš benzín než LPG!Proto tvrzení typu \"vozíte bombu v autě\" je úplně mimo.Hromada vys. vozíků,autobusů jezdí na LPG...a bude toho víc a víc...měli byste se smířit s tím,že takové auta jezdí.idioti jsou Ti co si to sami montují,údržba žádná a když jim zteří hadice,vezmou x let používanou zahradní a mají vyhráno :-(((((

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zas tak úplně mimo to není. Samotná plynová nádrž je sice dost předimenzovaná, a vydrží leccos, ale v tom autě furt ještě zůstává ta původní benzínová nádrž - a málokdo jezdí a startuje pouze na plyn, takže v ní zůstává i benzín...

V tomhle ohledu je asi nejbezpečnější diesel - nafta se zapaluje docela špatně, rozhodně jí nestačí jen tak nějaká jiskřička...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To sice ano,ale nemůže někdo říct,že je to nebezpečné.To je to co jsem psal,že benzín je daleko v tomto směru horší.Jinak neměl jsem problém startovat přímo na plyn a benzín jsem tím pádem vůbec nepotřeboval :-) Naftové šílenství mne zatím nějak nepostihlo.Nenajedu svým autem tolik aby se mi to nějak vyplatilo :-( Ale uvidíme jak dopadnu s tou 406...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo jo, znám lidi, kterým to na plyn v pohodě nastartuje i studené (no, v pohodě, točí se to trochu dýl, ale nastartuje...). Na druhou stranu znám lidi, kteří maj s LPG problémy, hlavně s těmi zpětnými zášlehy (někteří zas mají vychytané fórky, jako např. nezapáskované některé hadice - zpětný šleh pouze vyrazí hadici, a neroztrhne sání... jo, to je věda).

Sám jsem o LPG uvažoval kdysi dávno dom žigula. Teď už bych to nechtěl - ani ne kvůli tomu, že by to bylo nebezpečné, ale spíš, že mi to smrdí - v každém LPG autě ten plyn prostě cítím, a pak to taky žere kufr.

Nicméně, výhody LPG jsou jasné - levný provoz, a pak je to taky podstatně ekologičtější, než ty staré diesely a karburátorové benzíny...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...