Sign in to follow this  
Followers 0
Čeněk

Peugeot 306 1.2 existuje ?

17 posts in this topic

Zdravím všechny.

Mám dotaz. Je možná motorizace 1.2 u 306 ?

Dík. Čeněk:myslim

Share this post


Link to post
Share on other sites

Myslím, že se do 306ky 1,2 motor opravdu nedával, ani s 1,4 to není zrovna závoďák

Share this post


Link to post
Share on other sites

od roku 1998 se davali podle manualu od 1,4 vyse ale pred tim netusim ale tohle auto s motorem 1.2 nebo 1.1 musi byt utrpeni me jak jsem si zvykl prijde pomale i to moje spolujezdci maji nekdy ale trochu jiny nazor

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jo dávala se tam 1.1 (44kW), ale bude jich málo a k nám se to ani oficiálně nedováželo. Dokonce takovou 306 měl i někdo tady z klubu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

No já se ptám, protože se mi to taky nezdá.

Ale na www.sbazar.cz ji prodává.

Je tam napsané P306 1.2

Tak proto. :cool:

Share this post


Link to post
Share on other sites

No jo někdo to zaokrouhluje nahoru, někdo dolů, ale správně se to uvádí jako 1.1. Být tebou tak s tímhle motorem to nekupuju, bude to líná mrcha.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jako přibližovadlo do práce bych ho bral,do těch 20 km po městě to může být celkem výhodné co se týče spotřeby

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: domikra

Jako přibližovadlo do práce bych ho bral,do těch 20 km po městě to může být celkem výhodné co se týče spotřeby

Ad spotřeba:

Myslím si, že čím silnější motor, tím míň je potřeba ho točit a tudíž by se s ním mělo jezdit i za menší spotřebu - pokud dáš do 306ky 1,1 motor, myslím si, že i při 50km/h budeš mít podstatně vyšší otáčky než u 1,4ky (o 1,6 nebo 1,8 ani nemluvím) a tudíž i vyšší spotřebu. Taky je potřeba si uvědomit, že jakýkoli předjížděcí manévr (kromě předjetí cyklisty či traktoru) bude téměř neřešitelný problém a pokud s trím někdy budeš chtít jet na nějakou delší cestu, pravděpodobně se z toho zvencneš (ale zase ušetříš za dálniční známku, páč s tímhle jet po dálnici prostě lze pouze mezi kamionama).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kámoš ji měl z roku 97, hroznej šuplík, nemělo to ani posilovač. Bylo ještě línější než 406-ka TD :aut

Share this post


Link to post
Share on other sites

jo je 1.1 ale asi bych dotoho nešel ten motor je strašně slabej!!!Co ušetříš na pojistce zase nabereš na spotřebě!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vím že exsistuje 1,1 ale 1.2? asi to fakt někdo blbě zaokrouhlil... takový slabý motor nekupuj jdi od 1,4 nahoru. Kdo ví jak je to s tím motorem si vem že 306 má okolo 1200 kg. to tě pak do kopce předjede i konský povoz... takový motor je dobrý tak na motorku. jo a taky náhradní díly....

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Medvěd

Původně zaslal: domikra

Jako přibližovadlo do práce bych ho bral,do těch 20 km po městě to může být celkem výhodné co se týče spotřeby

Ad spotřeba:

Myslím si, že čím silnější motor, tím míň je potřeba ho točit a tudíž by se s ním mělo jezdit i za menší spotřebu - pokud dáš do 306ky 1,1 motor, myslím si, že i při 50km/h budeš mít podstatně vyšší otáčky než u 1,4ky (o 1,6 nebo 1,8 ani nemluvím) a tudíž i vyšší spotřebu. Taky je potřeba si uvědomit, že jakýkoli předjížděcí manévr (kromě předjetí cyklisty či traktoru) bude téměř neřešitelný problém a pokud s trím někdy budeš chtít jet na nějakou delší cestu, pravděpodobně se z toho zvencneš (ale zase ušetříš za dálniční známku, páč s tímhle jet po dálnici prostě lze pouze mezi kamionama).

A tohle ženský prostě nevymluvíš:grr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.