lampa

volnobezne otacky

17 posts in this topic

obcas se mi stane ze volnobezne otacky se usidli az na 1200 (nekdy 1000, nekdy 1200) otackach, coz je docela dost, kdyz to xcipnu a nastartuji znova, tak uz jsou na klasickych 800 - 900

co jsem cetl mohl by to byt regulator tlaku paliva ? (nebo samozrejme dalsich 10 veci - spatna nafta, ale stava se mi to i delsi dobu..)

Share this post


Link to post
Share on other sites

nezjistil jsi pricinu? ja mam podobny problem, z niceho nic mi otacky vyskocily na 1200 a ne a ne spadnout.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ee, to nebute snimacem, protoze ty otacky mam doopravdy vetsi

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: kveton

nezjistil jsi pricinu? ja mam podobny problem, z niceho nic mi otacky vyskocily na 1200 a ne a ne spadnout.

Jj, jsem na tom stejně, nejhorší je, že se to objevuje naprosto nepravidelně a trvá to různě dlouho, než se to usadí.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mě mě zase padají otáčky děsně pomalu jako bych tam měl obrovský setrvák je to jako bych řadil pod plynem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

tak to me se to objevuje dost pravidelne ....... porad ;)

otacky proste nespadnou pod 1200

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Quiddo1

Mě mě zase padají otáčky děsně pomalu jako bych tam měl obrovský setrvák je to jako bych řadil pod plynem.

a nebrzdi ti to moc ten tlumic?

Share this post


Link to post
Share on other sites

U mě bylo pomalé padání otáček způsobené prasklým rezonátorem vzduchu (taková ta černá bakelitová krabička umístěná pod sáním). Praskla podélně a bylo i trochu slyšet takové syčení. Zkoušel jsem to lepit, ale tlaky a otřesy jsou dost velké a vždy to znovu prasklo, u Peugeota stojí cca 500 Kč.

Share this post


Link to post
Share on other sites

OK podívám se na to ,taky mi to připomímalo jako ze to prisává vzduch ,podobný problémy jsem několikrát řešil pří opravování motorek,ale tady mně to nenapadlo.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: kveton

Původně zaslal: Quiddo1

Mě mě zase padají otáčky děsně pomalu jako bych tam měl obrovský setrvák je to jako bych řadil pod plynem.

a nebrzdi ti to moc ten tlumic?

Ne to ne když jsem koupil auto tak tam byl poslední díl výfuku totálně schnilý tak to taky dělalo a těď tam mám nový a je to stejné,holt to bude asi kovbojka to vypátrat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

no vcerajsem to daval k vasendum na vymenu oleje atd.... ale objevil se tam asi vetsi problem, protoze po vymene filtru to hodilo na display antipollution fault a diagnostia hazi chybu, ktera nejde vymazat nebo se tam objevuje porad... no uvidime jak si stim poradi...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zdravim pani a damy,

podarilo sa Vam to nejako vyriesit?.....

...mne sa teraz objavil ten isty problem ..... a nijako si to nedokazem vysvetlit

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ano može to byt snimac polohy plyn. pedalu, ale ja mam novy cca ročny a robi mi to opäť. Počul som nazor, že je dobre ešte raz ukostriť ten snimac polohy plyn. pedalu. Vraj je to vyrobny problem 406 tiek HDi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Já to měl taky, otáčky byly buď vysoké, nebo naopak to chcípalo z ničehož nic. Vyšrouboval jsem krokový motorek, velmi jemně jej rozebral, prostříkal kontoxem a maličko jemně rozhýbal rukou. Od té doby mám klid. Otáčky volnoběhu cca 800 a paráda. (ťuk ťuk ťuk..)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.