Sign in to follow this  
Followers 0
kasuba

Samovolné zhasínání motoru 1.4 i

9 posts in this topic

Koupil jsem 306 ku 1.4 i rok 1998 a po nastartování asi po 3 dnech kdy auto stálo motor zhasl to se stalo po opakovaném startování 3x. ¨to jsem neměl vyměněné rozvody svíčky olej. ted to mám vyměněné a zase se mi to stalo. jel sem z kopce vyhodil kvalt a motor zhasl... nastartoval sem a vše bylo normální. nemám vyměněný vzduchový ani palivový filtr. Vůbec se mi zdá že volnoběh je nízký nevím kolik to točí nemám otáčkoměr... budu rád za každou radu...na diagnostiku se mi nechce...

Share this post


Link to post
Share on other sites

tak na co čekas kamo???Vymen palivovej a vzduchovej filtr....kdyz je to zaneseny tak se ten motor ,,DUSÍ\"Takze to udelej a melo by to bejt OK.......

Share this post


Link to post
Share on other sites

mně tohle to dělalo snímač posilovače řízení,jy to mám vedle vyfuku,tím působením tepla na konektor,který se nahříval a rozpadával se vznikal skrat a při volnoběhu mi to zhasínalo..mrkní na to.

Share this post


Link to post
Share on other sites

mne to robilo ties, siel som z kopca, vyhodil rychlost a motor zhasol potom siel znova nastartovat a vse v poho. Nedavno sa mi dokonca stalo ze za jazdy po rovine my vypol motor a uz nesiel nastartovat. V servise mi zistili ze mi odpadol kontakt na palivovom cerpadle. hadam sa mi to uz nebude stavat. Skus pozret aj toto.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam taky P306,1,4i/1998. Mel jsem stejny problem a vyresilo se to az pa vymene krokoveho motorku a snimace tlaku vzduchu. Ale neni to moc levna zalezitost stalo me to 9000,- ale musim rict ze od te doby je to bez problemu. V tvem pripade bych se priklanel ke krokovemu motorku.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zdar Taky se mi to stalo - asi tak dvakrat. Kdyz jsem prijizdel ke krizovatce a vyhodil. Neresim to, protoze to zase nedela. Ale tipnul bych to taky neco kolem \"krokovyho motorku\", popripade skrtici klapka. Otacky to drzi rovnomerne? Tyhle veci bych zatim zkusil vycistit. Uz se to tady resilo. A pak bych jel na tu diagnostiku. Taky to muze byt kdeco okolo...:(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mě to to same dělalo minulý rok koncem zimy. Dělalo to po ujetí tak 1-2 km když se motor mírně zahřál,1-2krát to chcíplo (když sem vymačknul spojku spadli otáčky moc a chcíplo to), pak když byl teplý to dělat přestal. Ale pak jak se oteplilo na jaře tak už to neudělalo. Teď mi to za zimu udělalo dvakrát. Byl jsem s tim někde asi 2krát, a nic nenašli :-( Ale už to zase dlouho neudělalo tak nevim... Jinak volnoběh to normálně drží a ani nic jineho divnýho jsem nepozoroval.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak už to mám: vyměnil sem palivový a vzduchový filtra a u vzduchového sem se zhrozil. byl tamsnad původní a byl tak zanesený že si motor bral část vzduchu z motoru i s olejem. To mělo za následek že klapka byla celá od oleje a i za ní to bylo celé špinavé. vyčistil sem to čističem na karburátory za 165 kč. celé sem to tam vypláchl a vyčistil vatou nasazenou na špejli abych klapku nepoškrábal kolem kraje byl rantl z vypáleného oleje!!!!. pro doporučení se podívejte do toho kanálku kterým se nasává část výfukových plynů zpátky do sání. já to měl celé zanesené a byly tam i částečky karbonu což mohlo mít za následek to zhasínání. byl sem zatím jen na zkušební jízdě ale mám pocit že to o hodně líp jede pokud se něco bude dít dám vědět. Díky všem za radu!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.