Jája Odesláno 27. únor 2007 Sdílet Odesláno 27. únor 2007 Poslední dobou se mi stává, že nemohu nastartovat, nebo když už chytne, tak pouze na nízké otáčky ( asi 400 ) a na přidání plynu nereaguje. Taky když mají otáčky klesnoust na volnoběžné, spadnou na 400-500 hned zase vyletí na 1000 a to se několikrát opakuje než se srovná. Mám P306 1.6 r.v98. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MPavel Odesláno 27. únor 2007 Sdílet Odesláno 27. únor 2007 Příčinou by mohla být špinavá škrtící klapka, špatný krokový motorek nebo potenciometr. Nevyloučil bych ani svičky nebo zapalovací kabely popř. zapalovací lišta. Nevím co z toho 306 má. Každopádně zkus použít hledání. Tyhle problémy se zde řeší neustále... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jája Odesláno 27. únor 2007 Autor Sdílet Odesláno 27. únor 2007 Škrtící klapku jsem čistil, krokový motorek taky (pokud je to ta věc,která je pod sacím potrubím,do které vede hadice od vzduchového fitru do sání z druhé strany než je škrtící klapka), svíčky jsou nové. Jak poznám špatný potenciometr,krokový motorek? Mohl by to dělat snímač otáček? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MPavel Odesláno 27. únor 2007 Sdílet Odesláno 27. únor 2007 Špatný krokovací motorek se pozná tak, že se pístek různě viklá, lze s ním otáčet. Potenciometr jsem nikdy nerozdělával... Co takhle kvalita benzínu, benzinové čerpadlo.... Zkoušel jsi diagnostiku? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jája Odesláno 27. únor 2007 Autor Sdílet Odesláno 27. únor 2007 Diagnostiku jsem nezkoušel, ale chystám se. Jinak dík za odpovědi. Pokud máte někdo nějaký nápad, nebo řešil podobný problém, napište prosím. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vost Odesláno 1. březen 2007 Sdílet Odesláno 1. březen 2007 Řeším stejný problém, ale už jsem z toho vedle. Ty otáčky mi dělají když motor vychladne částečně. Za studena to nedělá. byl jsem i na diagnostice, ale nic nenašli, žádná chyba. Postupně jsem vyměňoval regulátor otáček, cívku, začalo mi to dělat po výměně alternátoru, nevím jestli to může mít spojitost. Jako užiivateli auta mi to připadá, že je tam někde studený spoj, který se prostě po zahřátí odpojí, nebo není správně zapojen. Když se auto zahřeje, jede jako oheň, žádný problém. Pokud to vyřešíš, byl bych vděčný, kdyby se ozval zde. Předem děkuji. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Honzin Odesláno 1. březen 2007 Sdílet Odesláno 1. březen 2007 Na 306 jsem řešil kolísající otáčky a zdechající volnoběh dvakrát, jednou byl v háji krokový motorek a jednou lambda sonda. Ten krokový motorek, pokud už je špatný (a nemusí to být jen vychozený píst) tak nestačí jenom vyčistit, musíš ho vyměnit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomexTuner Odesláno 1. březen 2007 Sdílet Odesláno 1. březen 2007 byz tebou bych to vsechno prosel a jak rikam co je spatny tak vymenit ale necistit ten krokovej motorek se ti vyplati koupit novej a budes mit pokoj a jistotu..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
otjo Odesláno 1. březen 2007 Sdílet Odesláno 1. březen 2007 Nedávno jsem řešil podobný problém na P406 2,0 97kW. Vyčistil jsem krokovej motorek vč. osazovací komůrky - bylo to trochu lepší. Tak jsem zkusil vyměnit těsnicí \"O\" kroužek na krokovým motorku (původní byl ztuhlej) - výsledek OPRAVENO, otáčky nekolísají. O kroužek má vnitřní průměr 19mm a tl. 2,5mm. Cena opravy - kroužek 2Kč/kus + 5 minut vlastní práce. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jája Odesláno 1. březen 2007 Autor Sdílet Odesláno 1. březen 2007 Kolik asi stojí ten krokovej motorek na P306 1.6 8V r.v98 ? Na TU5JP je to řešeno asi jinak, pokud je to ta věc,která visí zespodu na sacím potrubí,do které vede hadice od vzduchového fitru a pak do sání z druhé strany než je škrtící klapka nebo tam ani není? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MPavel Odesláno 1. březen 2007 Sdílet Odesláno 1. březen 2007 Ukazál bych ti to na 2.0 na fotkách. U 306 nevím ale podle toho co píšeš by to mohl být krokáč... Je v těch místech. Nějaký 306tkař se určitě najde a přesně ti to popíše. Co jsem zde různě četl tak krokáč vyjde na pár tisíc. Dobrý výběr dílu je zde: http://auto.klucka.cz/ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.