Dydzej Odesláno 24. červenec 2003 Sdílet Odesláno 24. červenec 2003 Ahoj, tady se muzete podivat na serii obrazku horici 605. Nastesti to neni ta moje! O adresar vyse jsou fotky jak vypadala pred tim. [Editován dne 24/7/03 Dydzej] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Masinka Odesláno 24. červenec 2003 Sdílet Odesláno 24. červenec 2003 No fuuuj, to je hnusny :( Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
myslikovjan Odesláno 25. červenec 2003 Sdílet Odesláno 25. červenec 2003 Takový škody, od čeho o tak blaflo? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
myslikovjan Odesláno 25. červenec 2003 Sdílet Odesláno 25. červenec 2003 Takový škody, od čeho o tak blaflo? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hics Odesláno 25. červenec 2003 Sdílet Odesláno 25. červenec 2003 Kriste na nebesích!!!! Některý věci fakt lepší vidět jen na fotkách... Zajímalo by mě, jak je v takovýmhle případě platnej takovej ten malej hasičáček co se vozí v autě...:mad: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dydzej Odesláno 25. červenec 2003 Autor Sdílet Odesláno 25. červenec 2003 Hics: No podle toho, jak tam postava s tim vetsim hasicakem, tak asi vubec... myslikovjan: Az se vrati bracha z Finska, tak nam prelozi, jak to vsechno bylo... [Editován dne 25/7/03 Dydzej] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
merkurek Odesláno 29. červenec 2003 Sdílet Odesláno 29. červenec 2003 No to je opravdu hnus .. Nedavno u nás taky schořela 405tka uplně .. Nevím proč ale nějak ti Pežoti hoří už jsem to slyšel od vícero lidí čím to asi je ... :( Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 29. červenec 2003 Sdílet Odesláno 29. červenec 2003 Že by Peugeoty nějak často hořely, jsem neslyšel - zato starší škodovky každou chvilku... Ten kilovej hasičák, co se vozí v autě, je jen na nějakej malej začátek, a musí se s tím pečlivě mířit - stříká tak 10 - 15 sekund... Tohle auto na fotkách by se nezvládlo ani tím větším z autobusu. Muselo to hořet aspoň 10 minut, než to uhasili, když už to bylo takhle rozlezlý... Taky by mě zajímalo, od čeho to bylo, když tomu chybí přední kola. Třeba válka místní mafie Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mateso Odesláno 29. červenec 2003 Sdílet Odesláno 29. červenec 2003 jo jo, hasici spreje a kilove hasicaky jsou dobre akorat tak kdyz nekde stojis a vidis trochu dymu, otevres kapotu a... - hle plaminek....striknes a spadne ti kamen ze srdce...ale jak uz je pod kapotou fakt ohen, tak nemas nejmensi sanci...zkouseli jsme na ruznych autech pyrocool spreje a kilove hasicaky halony i prasky a vysledek - pokud zacne auto horet, tak je v prdeli, protoze jednim hasicakem nemas sanci a pri moralce zdejsich ridicu zase nemas sanci na vic hasicaku....(prece nebudu nekomu pujcovat hasicak, co me stal dva litry....)...bohuzel... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sirael Odesláno 29. červenec 2003 Sdílet Odesláno 29. červenec 2003 No jo, no Pak že lvíčky nepálí žáha :o:o Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mila Odesláno 29. červenec 2003 Sdílet Odesláno 29. červenec 2003 to Mateso: stejne jsem si uz pred nedavnem poridil 1 kg praskovy, nikdy nevis kdy se bude hodit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mateso Odesláno 30. červenec 2003 Sdílet Odesláno 30. červenec 2003 no jo no, ale je to jenom kilo...uz se nam stalo x-krat, ze jsme dojeli k pozaru auta a u auta stal borec s hasicakem a smutne koukal...smutny pohled i pro nas.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mila Odesláno 30. červenec 2003 Sdílet Odesláno 30. červenec 2003 na drobny pozar musi kilo stacit, nemeli nahodou ti lide o kterych pises pouze ty spreje nebo 0,5 kg ty se delali driv jeste jsem jeden nekde nasel ale nejde naplnit je slovenskej tak jsem ho nechal zlikvidovat. Dalsi vec je tlakova zkouska ktera se ma delat myslim jednou za rok. Bez tlaku nic z hasicaku nepotece a maximalne s nim muzes zkusit ten pozar umlatit. Napriklad taxikari maji hasici pristroj v povinne vybave - 2 kg. A navic ja mam 307 ta je o metr kratsi nez 605 :D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Garfield Odesláno 30. červenec 2003 Sdílet Odesláno 30. červenec 2003 Tak jsem si ty obrázky taky otevřel. Síla! A každý obrázek se jmenuje KUVA a číslo - to KUVA bude asi finsky KURVA, komentář majitele? Pro Oddieho: Nepřipadá mi, že by to nemělo přední kola - např. obrázky č. 44, 51, 55 - tam všude přední kola jsou? Jinak mi to připomnělo mladá léta (17 let), když jsme si s bratrancem napůl koupili tři škodovky stovky, dali z nich dohromady jednu perfektní a ty odpadové dvě jsme se rozhodli na holém dvorku za barákem zapálit, že jako to perfektně shoří a my dostaneme ve Sběrných surovinách spoustu peněz za čisté železo... Geniální. Takovej hukot jsem předtím ani potom fakt nezažil, kdo neviděl hořet auto neuvěří, uvolněné pružiny ze sedaček vystřelovaly kusy hořícího kapajícího molitanu do pěti metrů okolo, normálně Napalm jak ve Vietnamu, geňové jsme nestačili zdrhat. I kdybychom měli po ruce hydrant s hadicí, nabeton by to uhasit nešlo - ty hasičáky v autě jsou fakt jen na to, když se začne škvařit izolace nebo prdne benzínová hadička a hoří jen trochu benzínu na bloku motoru (opět moje zkušenost se škodovkou stovkou i Favoritem). Teď máme v rodině malýho Pížu (205) i větší Peginu (306) a doufám, že hořet nikdy nebudou! G. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LK7R Odesláno 1. srpen 2003 Sdílet Odesláno 1. srpen 2003 uz jsem videl dve 206 HDI 2.0 co horely ... vzdy v motoru ... proc? to asi nikdo nevi ... (byly to dotahly auta na opravu) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stefan Odesláno 7. srpen 2003 Sdílet Odesláno 7. srpen 2003 Neni to hezký pohled Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Venca Odesláno 8. srpen 2003 Sdílet Odesláno 8. srpen 2003 LK7R - za dva roky co se bavím zejména 206kama jsem jich 2,0HDi viděl vyhořelejch v motorový část nejmíň 10 a dalších cca 10 lidí mi volalo na díly do vyhořelýho mot. prostoru. Minulý týden dovezl kámoš z F vyhořelou 806 taky HDi.Docela bych měl strach si tuto auto nechat pro sebe. V čem to může být? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dydzej Odesláno 24. srpen 2003 Autor Sdílet Odesláno 24. srpen 2003 Preklad z finstiny chvilku trval, ale nakonec se to podarilo: ______ L M K: Toto se stalo 4.7.2003 na silnici č.4 17 km severně od Lahti... Benkku: To zamrzí... Tato událost by nás, majitele starých aut, měla pobídnout ke kontrole protipožárního zabezpečení svého auta... jestli tedy vůbec auto může být \'řádně\' zabezpečené proti požáru. Je důležitá čistota motorového prostoru, jakékoli prosakování oleje by se mělo vysvětlit a opravit. Stav přívodní i vratné palivové hadice i těsnost spojení se vyplatí čas od času zkontrolovat. Také stav a upevnění hadic vzduchového systému se vyplatí prohlédnout. Na jaře jsem si všiml, že u \"staříka\" (SRI) mírně prosakuje spojení mezi přívodní palivovou trubicí a hadicí na ??? plechu. (pozn. překl.: nevím, originál hovoří o hrudním plechu... což je poněkud eufemické, stejně jako termín zadná brada ) Hadice zvlhla od paliva, což způsobilo volné spojení. Uvolnění bylo pravděpodobně důsledkem ztvrdnutí palivových hadic způsobeného snížením pružnosti. ______ Pokud si nas ctou nejaci finove, tak zde je puvodni diskusni prispevek. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr605 Odesláno 27. srpen 2003 Sdílet Odesláno 27. srpen 2003 Uplne stejna barva, co mam ja. Snad to na to nema vliv:D Jinak je to pekne hnusny. Jako bych videl tu svoji... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VP605 Odesláno 11. září 2003 Sdílet Odesláno 11. září 2003 Že Peugeot umí hořet znám na vlastní kůži. Chytl mi 450 km od baráku ve Slovinsku. Následovala malá kalvárie s odtahem. 16 500,- CZK bylo v p.... . Problém způsobila asi elektrika. Neinteligentní řešení kabeláže u Frantíků na P 605 2,5 TD a naprosto nesmyslné základní jištění vedení způsobilo oheň v motorovém prostoru a následné natavení další izolace a hromadný zkrat. Dokud se neupálily vodiče od baterky tak devastace el. rozvodu pokračovala. Ve svazku se silovými vodiči je i hromada drátů od snímačů, ŘJ, atd. Jen teď je už vyčíslena škoda asi na 120 000,- .Většího průseru jsme zůstali uchráněni jen díky tomu, že jsem měl hasičák-zkontrolovaný-sebou a hlavně rychle přístupný. Oheň byl pod hadicemi s naftou. Být to benzín tak jsme asi nestačili utíkat. Takže, když auto, tak naf?ák a hasičák alespoň 2 kg při ruce. Pak máte šanci. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.