Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Jak umi horet 605


Dydzej

Recommended Posts

Že by Peugeoty nějak často hořely, jsem neslyšel - zato starší škodovky každou chvilku...

Ten kilovej hasičák, co se vozí v autě, je jen na nějakej malej začátek, a musí se s tím pečlivě mířit - stříká tak 10 - 15 sekund... Tohle auto na fotkách by se nezvládlo ani tím větším z autobusu.

Muselo to hořet aspoň 10 minut, než to uhasili, když už to bylo takhle rozlezlý... Taky by mě zajímalo, od čeho to bylo, když tomu chybí přední kola. Třeba válka místní mafie :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jo jo, hasici spreje a kilove hasicaky jsou dobre akorat tak kdyz nekde stojis a vidis trochu dymu, otevres kapotu a... - hle plaminek....striknes a spadne ti kamen ze srdce...ale jak uz je pod kapotou fakt ohen, tak nemas nejmensi sanci...zkouseli jsme na ruznych autech pyrocool spreje a kilove hasicaky halony i prasky a vysledek - pokud zacne auto horet, tak je v prdeli, protoze jednim hasicakem nemas sanci a pri moralce zdejsich ridicu zase nemas sanci na vic hasicaku....(prece nebudu nekomu pujcovat hasicak, co me stal dva litry....)...bohuzel...:(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

na drobny pozar musi kilo stacit, nemeli nahodou ti lide o kterych pises pouze ty spreje nebo 0,5 kg ty se delali driv jeste jsem jeden nekde nasel ale nejde naplnit je slovenskej tak jsem ho nechal zlikvidovat. Dalsi vec je tlakova zkouska ktera se ma delat myslim jednou za rok. Bez tlaku nic z hasicaku nepotece a maximalne s nim muzes zkusit ten pozar umlatit. Napriklad taxikari maji hasici pristroj v povinne vybave - 2 kg.

A navic ja mam 307 ta je o metr kratsi nez 605 :D :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem si ty obrázky taky otevřel. Síla! A každý obrázek se jmenuje KUVA a číslo - to KUVA bude asi finsky KURVA, komentář majitele? Pro Oddieho: Nepřipadá mi, že by to nemělo přední kola - např. obrázky č. 44, 51, 55 - tam všude přední kola jsou? Jinak mi to připomnělo mladá léta (17 let), když jsme si s bratrancem napůl koupili tři škodovky stovky, dali z nich dohromady jednu perfektní a ty odpadové dvě jsme se rozhodli na holém dvorku za barákem zapálit, že jako to perfektně shoří a my dostaneme ve Sběrných surovinách spoustu peněz za čisté železo... Geniální. Takovej hukot jsem předtím ani potom fakt nezažil, kdo neviděl hořet auto neuvěří, uvolněné pružiny ze sedaček vystřelovaly kusy hořícího kapajícího molitanu do pěti metrů okolo, normálně Napalm jak ve Vietnamu, geňové jsme nestačili zdrhat. I kdybychom měli po ruce hydrant s hadicí, nabeton by to uhasit nešlo - ty hasičáky v autě jsou fakt jen na to, když se začne škvařit izolace nebo prdne benzínová hadička a hoří jen trochu benzínu na bloku motoru (opět moje zkušenost se škodovkou stovkou i Favoritem). Teď máme v rodině malýho Pížu (205) i větší Peginu (306) a doufám, že hořet nikdy nebudou! G.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

LK7R - za dva roky co se bavím zejména 206kama jsem jich 2,0HDi viděl vyhořelejch v motorový část nejmíň 10 a dalších cca 10 lidí mi volalo na díly do vyhořelýho mot. prostoru. Minulý týden dovezl kámoš z F vyhořelou 806 taky HDi.Docela bych měl strach si tuto auto nechat pro sebe. V čem to může být?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 3 týdny později...

Preklad z finstiny chvilku trval, ale nakonec se to podarilo:

______

L M K: Toto se stalo 4.7.2003 na silnici č.4 17 km severně od Lahti...

Benkku: To zamrzí...

Tato událost by nás, majitele starých aut, měla pobídnout ke kontrole protipožárního zabezpečení svého auta... jestli tedy vůbec auto může být \'řádně\' zabezpečené proti požáru.

Je důležitá čistota motorového prostoru, jakékoli prosakování oleje by se mělo vysvětlit a opravit. Stav přívodní i vratné palivové hadice i těsnost spojení se vyplatí čas od času zkontrolovat.

Také stav a upevnění hadic vzduchového systému se vyplatí prohlédnout.

Na jaře jsem si všiml, že u \"staříka\" (SRI) mírně prosakuje spojení mezi přívodní palivovou trubicí a hadicí na ??? plechu. (pozn. překl.: nevím, originál hovoří o hrudním plechu... což je poněkud eufemické, stejně jako termín zadná brada :D)

Hadice zvlhla od paliva, což způsobilo volné spojení. Uvolnění bylo pravděpodobně důsledkem ztvrdnutí palivových hadic způsobeného snížením pružnosti.

______

Pokud si nas ctou nejaci finove, tak zde je puvodni diskusni prispevek.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 týdny později...

Že Peugeot umí hořet znám na vlastní kůži. Chytl mi 450 km od baráku ve Slovinsku. Následovala malá kalvárie s odtahem. 16 500,- CZK bylo v p.... . Problém způsobila asi elektrika. Neinteligentní řešení kabeláže u Frantíků na P 605 2,5 TD a naprosto nesmyslné základní jištění vedení způsobilo oheň v motorovém prostoru a následné natavení další izolace a hromadný zkrat. Dokud se neupálily vodiče od baterky tak devastace el. rozvodu pokračovala. Ve svazku se silovými vodiči je i hromada drátů od snímačů, ŘJ, atd. Jen teď je už vyčíslena škoda asi na 120 000,- .Většího průseru jsme zůstali uchráněni jen díky tomu, že jsem měl hasičák-zkontrolovaný-sebou a hlavně rychle přístupný. Oheň byl pod hadicemi s naftou. Být to benzín tak jsme asi nestačili utíkat.

Takže, když auto, tak naf?ák a hasičák alespoň 2 kg při ruce. Pak máte šanci.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...