Sign in to follow this  
Followers 0
Dydzej

Jak umi horet 605

26 posts in this topic

Kriste na nebesích!!!! Některý věci fakt lepší vidět jen na fotkách... Zajímalo by mě, jak je v takovýmhle případě platnej takovej ten malej hasičáček co se vozí v autě...:mad::mad::mad:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hics: No podle toho, jak tam postava s tim vetsim hasicakem, tak asi vubec...

myslikovjan: Az se vrati bracha z Finska, tak nam prelozi, jak to vsechno bylo...

[Editován dne 25/7/03 Dydzej]

Share this post


Link to post
Share on other sites

No to je opravdu hnus .. Nedavno u nás taky schořela 405tka uplně .. Nevím proč ale nějak ti Pežoti hoří už jsem to slyšel od vícero lidí čím to asi je ... :(:(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Že by Peugeoty nějak často hořely, jsem neslyšel - zato starší škodovky každou chvilku...

Ten kilovej hasičák, co se vozí v autě, je jen na nějakej malej začátek, a musí se s tím pečlivě mířit - stříká tak 10 - 15 sekund... Tohle auto na fotkách by se nezvládlo ani tím větším z autobusu.

Muselo to hořet aspoň 10 minut, než to uhasili, když už to bylo takhle rozlezlý... Taky by mě zajímalo, od čeho to bylo, když tomu chybí přední kola. Třeba válka místní mafie :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

jo jo, hasici spreje a kilove hasicaky jsou dobre akorat tak kdyz nekde stojis a vidis trochu dymu, otevres kapotu a... - hle plaminek....striknes a spadne ti kamen ze srdce...ale jak uz je pod kapotou fakt ohen, tak nemas nejmensi sanci...zkouseli jsme na ruznych autech pyrocool spreje a kilove hasicaky halony i prasky a vysledek - pokud zacne auto horet, tak je v prdeli, protoze jednim hasicakem nemas sanci a pri moralce zdejsich ridicu zase nemas sanci na vic hasicaku....(prece nebudu nekomu pujcovat hasicak, co me stal dva litry....)...bohuzel...:(

Share this post


Link to post
Share on other sites

to Mateso: stejne jsem si uz pred nedavnem poridil 1 kg praskovy, nikdy nevis kdy se bude hodit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

no jo no, ale je to jenom kilo...uz se nam stalo x-krat, ze jsme dojeli k pozaru auta a u auta stal borec s hasicakem a smutne koukal...smutny pohled i pro nas....:(

Share this post


Link to post
Share on other sites

na drobny pozar musi kilo stacit, nemeli nahodou ti lide o kterych pises pouze ty spreje nebo 0,5 kg ty se delali driv jeste jsem jeden nekde nasel ale nejde naplnit je slovenskej tak jsem ho nechal zlikvidovat. Dalsi vec je tlakova zkouska ktera se ma delat myslim jednou za rok. Bez tlaku nic z hasicaku nepotece a maximalne s nim muzes zkusit ten pozar umlatit. Napriklad taxikari maji hasici pristroj v povinne vybave - 2 kg.

A navic ja mam 307 ta je o metr kratsi nez 605 :D :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak jsem si ty obrázky taky otevřel. Síla! A každý obrázek se jmenuje KUVA a číslo - to KUVA bude asi finsky KURVA, komentář majitele? Pro Oddieho: Nepřipadá mi, že by to nemělo přední kola - např. obrázky č. 44, 51, 55 - tam všude přední kola jsou? Jinak mi to připomnělo mladá léta (17 let), když jsme si s bratrancem napůl koupili tři škodovky stovky, dali z nich dohromady jednu perfektní a ty odpadové dvě jsme se rozhodli na holém dvorku za barákem zapálit, že jako to perfektně shoří a my dostaneme ve Sběrných surovinách spoustu peněz za čisté železo... Geniální. Takovej hukot jsem předtím ani potom fakt nezažil, kdo neviděl hořet auto neuvěří, uvolněné pružiny ze sedaček vystřelovaly kusy hořícího kapajícího molitanu do pěti metrů okolo, normálně Napalm jak ve Vietnamu, geňové jsme nestačili zdrhat. I kdybychom měli po ruce hydrant s hadicí, nabeton by to uhasit nešlo - ty hasičáky v autě jsou fakt jen na to, když se začne škvařit izolace nebo prdne benzínová hadička a hoří jen trochu benzínu na bloku motoru (opět moje zkušenost se škodovkou stovkou i Favoritem). Teď máme v rodině malýho Pížu (205) i větší Peginu (306) a doufám, že hořet nikdy nebudou! G.

Share this post


Link to post
Share on other sites

uz jsem videl dve 206 HDI 2.0 co horely ... vzdy v motoru ... proc? to asi nikdo nevi ... (byly to dotahly auta na opravu)

Share this post


Link to post
Share on other sites

LK7R - za dva roky co se bavím zejména 206kama jsem jich 2,0HDi viděl vyhořelejch v motorový část nejmíň 10 a dalších cca 10 lidí mi volalo na díly do vyhořelýho mot. prostoru. Minulý týden dovezl kámoš z F vyhořelou 806 taky HDi.Docela bych měl strach si tuto auto nechat pro sebe. V čem to může být?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Preklad z finstiny chvilku trval, ale nakonec se to podarilo:

______

L M K: Toto se stalo 4.7.2003 na silnici č.4 17 km severně od Lahti...

Benkku: To zamrzí...

Tato událost by nás, majitele starých aut, měla pobídnout ke kontrole protipožárního zabezpečení svého auta... jestli tedy vůbec auto může být \'řádně\' zabezpečené proti požáru.

Je důležitá čistota motorového prostoru, jakékoli prosakování oleje by se mělo vysvětlit a opravit. Stav přívodní i vratné palivové hadice i těsnost spojení se vyplatí čas od času zkontrolovat.

Také stav a upevnění hadic vzduchového systému se vyplatí prohlédnout.

Na jaře jsem si všiml, že u \"staříka\" (SRI) mírně prosakuje spojení mezi přívodní palivovou trubicí a hadicí na ??? plechu. (pozn. překl.: nevím, originál hovoří o hrudním plechu... což je poněkud eufemické, stejně jako termín zadná brada :D)

Hadice zvlhla od paliva, což způsobilo volné spojení. Uvolnění bylo pravděpodobně důsledkem ztvrdnutí palivových hadic způsobeného snížením pružnosti.

______

Pokud si nas ctou nejaci finove, tak zde je puvodni diskusni prispevek.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uplne stejna barva, co mam ja. Snad to na to nema vliv:D

Jinak je to pekne hnusny. Jako bych videl tu svoji...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Že Peugeot umí hořet znám na vlastní kůži. Chytl mi 450 km od baráku ve Slovinsku. Následovala malá kalvárie s odtahem. 16 500,- CZK bylo v p.... . Problém způsobila asi elektrika. Neinteligentní řešení kabeláže u Frantíků na P 605 2,5 TD a naprosto nesmyslné základní jištění vedení způsobilo oheň v motorovém prostoru a následné natavení další izolace a hromadný zkrat. Dokud se neupálily vodiče od baterky tak devastace el. rozvodu pokračovala. Ve svazku se silovými vodiči je i hromada drátů od snímačů, ŘJ, atd. Jen teď je už vyčíslena škoda asi na 120 000,- .Většího průseru jsme zůstali uchráněni jen díky tomu, že jsem měl hasičák-zkontrolovaný-sebou a hlavně rychle přístupný. Oheň byl pod hadicemi s naftou. Být to benzín tak jsme asi nestačili utíkat.

Takže, když auto, tak naf?ák a hasičák alespoň 2 kg při ruce. Pak máte šanci.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.