omegaalfa

výměna palivového filtru u 2,0 hdi 66kw nebo 1,6i benzin - jak na to ?

18 posts in this topic

zdravim, pokud máte někdo zkušenost s výměnou palivového filtru na 2,0 hdi 66 kw nebo na benzin 1,6i budu velmi vděčný za návod, popis jak se to dělá, kde to vůbec je apod ?

....dík moc předem, čím podrobnější návod tím lepší :myslim

a navíc jsou ty filtry u 2,0hdi 66kw 2 různě velké - tak který dam dát ?

[upravil dne 26.2.07 omegaalfa]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vidim ze nikto nepise.

Takze:

Odpojit :

palivové přípojky (1) - (2)

konektor ohřívače (3)

konektor detektoru vody ; podle vybavení

post-0-14109595343088_thumb.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Povolit víko (4)

Demontujte :

úplný palivový filtr (7) z jeho držáku

víko (4)

tĕsnĕní víka (5)

filtrační vložka (6)

Do nádoby na vypouštĕní vylít naftu obsaženou ve filtru.

post-0-14109595343419_thumb.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vyčistit nádobu palivového filtru pomocí štĕtce .

Před zpĕtnou montáží nechat okapat nádobu palivového filtru .

DŮLEŽITÉ : používat výhradnĕ utĕrky neuvolnujici chlupy.

POZOR : nepoužívat stlačený vzduch .

Utáhnout vypouštĕcí šroub nádoby

Share this post


Link to post
Share on other sites

MONTÁŽ

DŮLEŽITÉ : otevřít sáček obsahující novou filtrační vložku (tĕsnĕ před montáží) .

Znovu namontujte :

nádobu palivového filtru (7) na její držák

nová filtrovací vložka (6)

nové tĕsnĕní (5)

post-0-14109595343651_thumb.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

POZOR : smontování celku filtru nafty ve svĕráku je přísnĕ zakÁzÁno .

Demontovat prostřední krytku (8) víka .

Dbát na správnou polohu víka (polohovací prvky (A))

post-0-14109595343908_thumb.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Namontovat víko (4) a utáhnout jej rukou tak, aby se přiblížily značky (B) - © .

Utáhnout víko (4) pomocí klíče s popruhem .

DŮLEŽITÉ : nepřetáhnout za barevnou značku maxima .

Znovu připojit :

palivové přípojky (1) - (2)

konektor ohřívače (3)

konektor detektoru vody ; podle vybavení

akumulátor

Naplnit palivový okruh pomocí plnicího čerpadla .

Inicializovat jednotlivé počítače .

2 - 1 - KONTROLA TĔSNOSTI

Nastartovat motor .

Ovĕřit, zda nedochází k únikům paliva .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poznamky:

Prevzate z prirucky.

Filter najdes hned za chladicom.

Odtiahnut veko 4 je dakedy dost velky problem, preto pri spatnej montazi sa zvykne zavit namazat vazelinou.

Na P307 2.0 HDi sa montovali 2 alebo 3 druhy filtrov, preto pozor pri kupe noveho.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: silex

Este raz.

ten konektor ohrivace je na tom posledním obrázku oznacen jako 11 ? a ten vypouštěcí šroub jako 6? nebo opačne?

Ps díky moc za super popis

[upravil dne 27.2.07 omegaalfa]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Konektor ohrievaca je hore pri hadickach, na spodnom obr. neoznaceny.

Konektor dole (6) je detekcia vody vo filtre a je len v lepsich vybavach.

11 je vypustaci srob.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: silex

Konektor ohrievaca je hore pri hadickach, na spodnom obr. neoznaceny.

Konektor dole (6) je detekcia vody vo filtre a je len v lepsich vybavach.

11 je vypustaci srob.

super, mooooc dekuju

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: silex

Vidim ze nikto nepise.

Takze:

Odpojit :

palivové přípojky (1) - (2)

konektor ohřívače (3)

konektor detektoru vody ; podle vybavení

A posup na 2.0 (100KW) je obdobný??? Případně kde ho najdu... Díky

Share this post


Link to post
Share on other sites

Setkal jste se někdo při výměně palivového filtru s nějakým problémem, např. nějaké vnitřní poškození, problém s hadičkami apod.

Share this post


Link to post
Share on other sites

1. dosť ťažko išlo odšrubovať veko palivového filtra, ale podarilo sa. je to nejaký plast, tak som sa to bál uchytiť do nejakého nástroja, aby neprasklo

2. po zmontovaní a pripojení hadičiek som naštartoval, motor naskočil, ale po pár sekundách zhasol :grr a už sa nedal naštartovať. ešte raz som poodpájal hadičky- bol v nich vzduch, naplnil ich striekačkou naftou, popripájal, ešte naťahal naftu ručne a tak to už naskočilo:super

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mám konečně vyměněný palivový filtr, šlo to pěkně ztuha povolit.

Ale nakonec se podařilo. Trvalo to méně než 15 minut. Sundání a nandání hadiček bylo bez větších problémů.

První start byl trošku delší, ale zdá se mi, že to po výměně lépe startuje.

[upravil dne 27/7/2007 GOHii]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.