Sign in to follow this  
Followers 0
MPavel

Lak

34 posts in this topic

Nechal jsem si namíchat lak do kelímku a už mi trochu houstne. Můžete mi prosím poradit čím ho zředit? Předpokládám, že klasický ředidlo tam nepůjde. Smrdí to jinak...

Díky

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: MPavel

Nechal jsem si namíchat lak do kelímku a už mi trochu houstne. Můžete mi prosím poradit čím ho zředit? Předpokládám, že klasický ředidlo tam nepůjde. Smrdí to jinak...

Díky

Stav se tam co ti to míchali a kápnou ti tam to co tam patří. Pokud tam dáš jinyho tak by se to mohlo srazit

Share this post


Link to post
Share on other sites

Já ředil barvu namíchanou v prodejně nitro ředidlem a absolutně bez problémů.

Share this post


Link to post
Share on other sites

na auta se použivají akrylátové laky takže asi ředidlo do akrylátu

je to jedno složkový lak co ti daly?

ale nitrem by to taky mělo jít

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: tutman

na auta se použivají akrylátové laky takže asi ředidlo do akrylátu

je to jedno složkový lak co ti daly?

ale nitrem by to taky mělo jít

Vůbec nevím. V lacích se nevyznám.

Dík za rady. Podívám se a koupím to na co narazím jako první.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nitro je hodně univerzální, staří profici by ti řekli že tím nemůžeš nic pokazit, ale samozřejmě origo je origo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Já na to používám obyč S6006. Nevim jestli to náhodou ale neni nitro (abych tu nebyl za blba):super

Share this post


Link to post
Share on other sites

S6006 je syntetika na nanášení štětcem, S6001 je syntetika na stříkání a C6000 je nitro ředidlo (jak na štětec, tak do pistole- nitru je jedno, na co ho použiješ). :super

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Dundee

S6006 je syntetika na nanášení štětcem, S6001 je syntetika na stříkání a C6000 je nitro ředidlo (jak na štětec, tak do pistole- nitru je jedno, na co ho použiješ). :super

Dík za vysvětlení:super

Share this post


Link to post
Share on other sites

No jen malá poznámka: Při lakování a celkovém vzhledu a stálosti laku poznáš že nitro není to pravé!!!! Do laku jen originální ředidlo ve správném poměru.!!!!!:papa:papa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Určitě na takové opravy to stačí, protože té barevné stálosti stejně v čase nedosáhneš (nepřepalovaná barva se bude chovat jinak než originál nástřik).

Mimo jiné - jak opravuješ? Taky se na to trochu chystám - jenom \"ďubeš\" štětečkem, nebo to i nějak dobrušuješ jemným šmirklem pod vodou a pak nějakou pastou? Jaké máš zkušenosti?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Honzin

Určitě na takové opravy to stačí, protože té barevné stálosti stejně v čase nedosáhneš (nepřepalovaná barva se bude chovat jinak než originál nástřik).

Mimo jiné - jak opravuješ? Taky se na to trochu chystám - jenom \"ďubeš\" štětečkem, nebo to i nějak dobrušuješ jemným šmirklem pod vodou a pak nějakou pastou? Jaké máš zkušenosti?

Poškozené místečko očistím lihem a pak \"ďubnu\" štětečkem. Naštěstí většina těchto poškození nejsou moc do hloubky, tedy není tam rez. Jen jedno místo jsem měl trochu narezlé, tak jsem vzal jemný brusný papír, namočil ho a lehce místečko obrousil. Pak jsem očistil lihem a zamazal štětečkem.

Takhle to dělám vždycky a bez problému, barva drží.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Honzin

Určitě na takové opravy to stačí, protože té barevné stálosti stejně v čase nedosáhneš (nepřepalovaná barva se bude chovat jinak než originál nástřik).

Originál- neboli lak z továrny se ještě vypaluje????? Ve které fabrice?

To co se prodává ve specializovaných obchodech s barvama jsou originál autolaky se stejnou barevnou stálostí jako ten co na autě je. :papa:papa

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: lexa

To co se prodává ve specializovaných obchodech s barvama jsou originál autolaky se stejnou barevnou stálostí jako ten co na autě je. :papa:papa

To si jen myslíš, je plno obchodu a každý nabízí jinou značku PPJ,BODY,DUPONT,SIKENS atd...

oni ti pak namíchají skoro stejný lak ale origoš to není, nehledě nato že každý výrobce má jinou zrnitost metalízy

Share this post


Link to post
Share on other sites

OK, jestli se přepaluje přesně nevím, ale určitě je jiný než dnes koupíš v obchodě a bude se chovat jinak než lak, který je x let vystavený povětrnostním vlivům.

A skutečně nemám na autě z r. 96 vypalovaný lak?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Obávám se že už nemáš vypalovaný lak, ale spíš nějaký ekologický vodou ředitelný lak z továrny.

2 tutman: U nás v Ostravě mi namíchají i zrnitost metalízy dle výrobce auta, nebo jak si budu přát.:papa

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: lexa

Obávám se že už nemáš vypalovaný lak, ale spíš nějaký ekologický vodou ředitelný lak z továrny.

2 tutman: U nás v Ostravě mi namíchají i zrnitost metalízy dle výrobce auta, nebo jak si budu přát.:papa

Takže pak není jiný odstín? Myslel jsem že chytit přesný odstín dosavadního laku je nemožné... Je také tak dobrá lakýrna i v Praze nebo v okolí Prahy?

Totiž nejméně na co se těším je, až to do mého Peugeotíka někdo napálí. Plechy se vyměnit dají v poho, ale jakmile je trošku jiný odstín barvy, to mě maximálně vytáčí...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.