Sign in to follow this  
Followers 0
viktor.x

405 benz. 1.6 - bere si 17l/100km a děsně smrdí...

7 posts in this topic

Nevíte čím to může být? Nedávno mi upadnul kryt katalizátoru, ale to by na to snad vliv mít nemělo, ne? Při pár posledních nastartováních se na volnoběh skoro netočil motor, musel jsem nastartovat znovu a pak dobrý, ale dost to čoudí, když jó vemu za plyn, tak jde z výfuku černej kouř a \"saze\"... Evidentně se nespaluje směs. Nevíte kde by mohla být chyba? Případně je možný to odstranit bez zásahu servisu? Přeci jen 405ku s cenou 30 t. do servisu na diagnostiku a na výměnu lambda sondy (co mi někdo řikal že by to tim mohlo být) a dát za to třeba 10 000 se mi moc nechce..ale zase co mám dělat, hodit to ze skály? Furt je hezká a pohodlná, akorát žere jako prase..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nevím co chceš.. na jedné straně levné auto - a nechceš dávat peníze za servis, na druhé straně staré auto - které ten servis nutně potřebuje.

Fór je ten, že kdybys koupil auto za 100 tKč, tak možná servis nepotřebuje, když koupíš auto za 30 tKč - tak ti těch 70 tKč na ten servis zbyde, ne ?

Nemusíš jezdit do origo Peugeot servisu, ale do takového, kde autům rozumí. A když si později s tím servisem vybuduješ přátelsko-obchodní vztah, budete spokojeni všichni - ty, auto i servis.

Jinak co popisuješ, může být cokoliv - vadná lambda, vadné svíčky, vadné kabely, vadný rozdělovač/ŘJ, netěsnosné pístní kroužky, netěsná těsnění apod.

Pokud bude motor hin, je lepší sehnat jiný-lepší.

Takhle od počítače se špatně radí - zkus \"svůj\" servis.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Co chci? Dát ho do kupy.. Máme 2 dny 406ku za 230t, takže se starou 405 se tak jako tak rozloučim, jde ale o to, že k ní mám citový pouto:)..ale servis za polovinu její ceny se mi zdá zbytečnej, když jí pak stejně prodám...radši bych to prolez sám, sehnal někde součástku a udělal to po svym..ale nevim co to je, a když to bude něco většího, tak s tim asi sám stejnak nic neprovedu...

[upravil dne 25.2.2007 viktor.x]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Souhlasím s Vixem, a ještě doplním:

- servisák už v životě opravil 1000 takových případů, takže přesně ví, kam šáhnout (věděti, kam poklepati)

- servisák má rezervní díly, vyzkouší např. jiné kabely k svíčkám, atd.

Samozřejmě nemám na mysli koncesionáře, ale šikovného servisáka na francouzská auta.

Koukni na Autofrance.cz.

Černý kouř je příliš bohatá směs (ale zapálená, tedy zapalování snad jede).

Jestli smrdí nespálený benzín, tak je to v zapalování.

A co takhle přeskočený řemen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Když je moc bohatá směs, nechybí mu třeba vzduch? Nemyslí si ŘJ, že je motor studenej? Příčin může být hodně...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.