Raj Odesláno 24. únor 2007 Sdílet Odesláno 24. únor 2007 Ahoj, netrestejte me predem za pripadne spatny popis, ale do aut jsem amater.). Jedna se o nasledujici - pro rozjezdu meho Peug. 306 mi zacne auto nehorazne cukat, predtim to udelalo tak na dvou trech metrech, ted se to stava i sto metru. Spojku drzim na polovic a plyn nadoraz a nechce se rozjet, jen jemne popojizdim. Najednou pak vyleti otacky na plno a vetsinou uz hrabanim rozjedu... Ale kdyz pak nekde zastavim a rozjizdim znovu tak pohoda. Spise to dela kdyz delsi dobou stoji, ale taky jednou ne a jednou jo. Jedna se o Peugeot 306, r.v. 98, 1.8. benzin, najeto pres 160k KM. No snad jen dodam, ze sem tam mi sviti oranzova kontrolka s jakoby motorem a K. Bohuzel nevim presne co znamena (myslim si bud ze chce na diagn. a nebo je v haji katalyzator?) - manual jsem nemel a nemam.) a sviti opravdu jak se zachce.). Tak snad se najde reseni:-). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
durino81 Odesláno 24. únor 2007 Sdílet Odesláno 24. únor 2007 Ta kontrolka \"K\" je naozaj kontrolka diagnostiky motora, daj si ju spravit (diagnostiku), resp. neviem, ci by to slo u tvojej verzie motora \"vyblikat\" v domacom prostredi. Daj si hladat tu na fore \"vyblikani\". Dobry odkaz je aj tu: K tomu cukaniu - moze byt vadny potenciometer skrtiacej klapky, pripadne iny snimac, mozno sviecky, alebo zaneseny palivovy filter. V kazdom pripade by si mal zistit, aku zavadu hlaci ECU (riadiaca jednotka motora). Kontrolou sviecok, resp. vymenou palivoveho filtra nic nepokazis. [upravil dne 24/2/2007 durino81] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.