Sign in to follow this  
Followers 0
f3Rd@

kola vs. gumy

11 posts in this topic

jak poznam jake gmy dam na kolo. Kdyz bzdu mit kolo 7x17\" ? Dam tam gumy 215/45R17? Vim ze Benny mel tyhle gumy na 7.5x17 tak mam trochu pochyby...

Share this post


Link to post
Share on other sites

bez problémů..loni se tu něco podobného řešilo..hledej

edit: tak abys nemusel hledat, tak tady je tabulka doporučené šířky ráfku dle rozměru pneumatiky:P

[upravil dne 24/2/07 Tommy306]

Share this post


Link to post
Share on other sites

dal bych na to 225/45 r17... jsou širší -> lépe by to mělo sedět, ale zase větší odporová plocha...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: @re

dal bych na to 225/45 r17... jsou širší -> lépe by to mělo sedět, ale zase větší odporová plocha...

Hlavně se u těhle pneu nezmění obvod kola, tenhle rozměr doporučuje i alcar bohemia na 406.

Share this post


Link to post
Share on other sites

akorát 225ky už budou docela znát na zrychlení a taky je to poznat, když se člověk dostane na dálnici do kolejí..já bych řekl, že by optimální byly 205/50, akorát to nebude na pohled tak hezký, jak ty 225ky

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Tommy306

akorát 225ky už budou docela znát na zrychlení a taky je to poznat, když se člověk dostane na dálnici do kolejí..já bych řekl, že by optimální byly 205/50, akorát to nebude na pohled tak hezký, jak ty 225ky

To sice budou, ale zase to auto bude dobře sedět. Když jedu zatáčky na plnej plyn, tak mám dost velký problémy to auto udržet na silnici. Podle mě by ty 205 nedokázaly ani ten výkon pořádně přenést na silnici.

Share this post


Link to post
Share on other sites

jakej výkon?? tyhle výkony zvládají 205ky bez problému...moje audina měla 82kW a na gumách 205/50/15 to drželo, jak přibytý..u pežotka je limitující podvozek..z vlastní zkušenosti vím, že na zimácích 185/65/14 jde auto v zatáčce ven, protože to nedávají gumy..na letních 195/55/15 je na hraně cítit, že gumy by toho zvládly ještě víc, ale francouzskej podvozek je na to měkkej a nestíhá..pak většinou přichází nutnost rozhodit si zadek:roll

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ono přenést 160 koní pod plným plynem do zatáčky a ještě k tomu takovou těžkou bečku, to chce široký kola anebo dát jiný tlumiče a pružiny.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Ajdamek

Ono přenést 160 koní pod plným plynem do zatáčky a ještě k tomu takovou těžkou bečku, to chce široký kola anebo dát jiný tlumiče a pružiny.

:xvul nebo mozna nejezdit jako prase ? zeby ? :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Ajdamek

Ono přenést 160 koní pod plným plynem do zatáčky a ještě k tomu takovou těžkou bečku, to chce široký kola anebo dát jiný tlumiče a pružiny.

A nebo oboji... Bo ten podvozek je dost limitujici....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.