Sign in to follow this  
Followers 0
oni

unikajici olej

8 posts in this topic

nazdarek,tak jsem dnes zjistil,ze mi unika olej kolem leve poloosy!asi bude spatne to gufero nebo co to tam je!hledam v historii a zatim nic:budu rad aspon za odkaz!!nejaky rady k vymene,da se to doma udelat a tak!!budu rad za kazdou radu!!!koukal jsem ze je nejaky gufero vnitrni a vnejsi!jak poznam ktery koupit?asi oba ze?

[upravil dne 24/2/07 oni]

Share this post


Link to post
Share on other sites

no tak chlapi,nevo nikdo??nebo aspon nejakej obrazek sprirucku jak co tam je!!nechce se mi to davat do servisu!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

diky moc,ale to mi nepomohlo,uz hledam hodinu a nic!nic pouzitelneho!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

gufero na převodovce... na 205D cena okolo 250 Kč.

Musíš vyndat poloosu, vydloubnout to gufero a nasadit nové.

Takžem nejpve si povolíš náboj kola (nejlépe, když je auto na zemi) - je tam ta matka se zásekem (starou tam nevracej, kup si raději novou), sundáš kolo, povolíš(vyndáš) šroub dole na spodním rameni, vyhákneš rameno z těhlice. Vypustíš olej v převodovce. Vyšroubuješ tu matku v náboji a pak už by jsi měl vyndat poloosu. Pokud je to ta delší, musíš ještě povolit ty dva šrouby u ložiska na poloose. Máš-li poloosu venku, vydloubneš to gufero(simering) z převodovky a narazíš opatrně nové (nesmíš ho poškodit)

Montáž je obrácený postup demontáže (nezapoměň pak na olej do převodovky), utahovací moment matky náboje by měl být okolo 250 Nm.

Je to psané pro P205 XUD, nevím o kolik se TUčko v 306 liší.

Je to peugeot, takže na každé straně bude jiné, dokonce by se mohly lišit i podle typů poloosy.

Jinak je to tak práce na půl hodiny pro servis.

Více najdeš v knize - Jak na to.

Share this post


Link to post
Share on other sites

na 406 ma stálo gufero /ľavá strana/ 390,- Sk v origo Peugeote.

Inak postup je úplne rovnaký ako je vyššie spomenuté. Keď som už mal olej vonku, tak som ho rovno vymenil.

Inak olej si myslím nemusíš úplne vylievať, stačí to čo ti cez poloos vytečie naliať naspäť.

Share this post


Link to post
Share on other sites

No když ho vypustí úplně, tak zjistí, kolik mu chybělo. Jestli má 1,4 tak tam patří 2 litry. A vyplatí se koupit kvalitku. Nemusí to být origoš. Corteco je výborný. Samozřejmě origoš od Peugeota bude mít dva břity. Jeden břit jako prachovku. Hlavně ne černý gufero značky Gufero.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.