zaxon

vstřikovače benzínu.

19 posts in this topic

Ahoj,vPeugeot servisu mi zjistili vadné vstřikovače benzínu.Nabízejí mi nové 1 za 1700,mám to za tu cenu vzít,nebo jdou sehnat levněji?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: zaxon

VŠECHNY

ako ti na to prisli ze su zle?alebo preco ich vsetky mas vymenit?to som este nepocul

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: zaxon

STÁLÝ PROVOZ NA LPG

V Peugeotu ti vzdycky odsoudi provoz na LPG. Pripada mi divny, ze by byly spatny vsechny, navic kdyz ti plyn jde uplne jinudy. A pokud mas holandskej system (myslim, ze to tak je i u ostatnich systemu), tak ti benzin pres vstriky proudi porad, i kdyz jedes na plyn, plyn do benzinovych vstriku vubec nejde a nema s nimi nic spolecnyho.

Navic v Peugeotu nemaji o plynu ani paru a vzdycky kdyz najdou nejaky problem, tak se z toho budou snazit vykroutit s tim, ze ti reknou, ze je to dusledek provozu na LPG, ale pritom tomu tak vubec neni.

Ja uz jsem veskery problemy s autem vyresil ... konecne :) Teda krome toho mlaceni od zadni napravy, to me jeste ceka :) Jinak auto si dal nechavam, zustavam s vami :)

[upravil dne 21.2.07 Petr X]

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: zaxon

Ahoj,vPeugeot servisu mi zjistili vadné vstřikovače benzínu.Nabízejí mi nové 1 za 1700,mám to za tu cenu vzít,nebo jdou sehnat levněji?

Ahoj. Můžeš mi prosím napsat co máš za motor a v jakém peugeotu ti nabízeli ty vstřikovače? Tohle mě totiž čeká taky... ;(

Sháněl jsem všude možně, dokonce i v delphi servisu, protože mam vstřiky od delphi a odmítli mě, že dělají jen diesly. Pouze jeden servis se mi ozval, že by byli schopni to sehnat.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Petr X

Původně zaslal: zaxon

STÁLÝ PROVOZ NA LPG

V Peugeotu ti vzdycky odsoudi provoz na LPG. Pripada mi divny, ze by byly spatny vsechny, navic kdyz ti plyn jde uplne jinudy. A pokud mas holandskej system (myslim, ze to tak je i u ostatnich systemu), tak ti benzin pres vstriky proudi porad, i kdyz jedes na plyn, plyn do benzinovych vstriku vubec nejde a nema s nimi nic spolecnyho.

Navic v Peugeotu nemaji o plynu ani paru a vzdycky kdyz najdou nejaky problem, tak se z toho budou snazit vykroutit s tim, ze ti reknou, ze je to dusledek provozu na LPG, ale pritom tomu tak vubec neni.

Ja uz jsem veskery problemy s autem vyresil ... konecne :) Teda krome toho mlaceni od zadni napravy, to me jeste ceka :) Jinak auto si dal nechavam, zustavam s vami :)

[upravil dne 21.2.07 Petr X]

No, to že se vymlouvají na LPG je naprostá pravda, ale to je tak jediné s čím s tebou mohu souhlasit.:bojim

Přes benzínové vstřiky benzín určitě nejde, protože pak by se ve válcích míchal benzín s plynem a auto by nejelo. A to že přes benzínové vstřiky nic neteče je ten zásadní problém, protože plynové vstřiky jsou dál v sání a plyn se dostane i ke vstřikům benzínovým a maz z LPG se na nich usazuje a vlivem vysokých teplot přepaluje a vytváří na nich usazeniny, které potom při provozu na benzín dělají zásadní problémy. V tom mají v servisu naprostou pravdu (tedy pokud je to tento případ).

Doporučil bych ale vstřiky nejdříve nechat pročistit - výsledek není zaručený, ale už se to tady někde řešilo a někomu to pomohlo. Když budeš hledat, najdeš i kontakt na toho, kdo to čistí (ono existuje více způsobů čištění a asi ten ultrazvukem nepomáhá).

Jinak na vrakáčích se pohybují v cenách okolo 800 Kč a pokud to není z auta s LPG tak bych do nich i šel - problém je na ně narazit - a bacha, jsou vevíce verzích, nahoře na vstřiku by mělo být typové číslo (to jsem ale nezkoumal, prý se jednotlivé typy dají spolehlivě odlišit podle barvy toho krycího plastu - to ale bez záruky, sám jsem nevyzkoušel).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Takže,můj system lpg je klasika od AG do sání vzduchu.Na ultrazvukové čištění mi to vezou z peugeota do Bosh servisu ve Frýdku.Pokud to nepůjde vyčistit jsem s nima domluvený že si zkusím sehnat na vrakáči nebo nové od nich.Vstřikovače mám Bosch,ale zkoušeli Sagem a taky fungovaly.Motor mám 1.8 16v.Servis je Auto Tichý Havířov Suchá.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Honzin

Původně zaslal: Petr X

Původně zaslal: zaxon

STÁLÝ PROVOZ NA LPG

V Peugeotu ti vzdycky odsoudi provoz na LPG. Pripada mi divny, ze by byly spatny vsechny, navic kdyz ti plyn jde uplne jinudy. A pokud mas holandskej system (myslim, ze to tak je i u ostatnich systemu), tak ti benzin pres vstriky proudi porad, i kdyz jedes na plyn, plyn do benzinovych vstriku vubec nejde a nema s nimi nic spolecnyho.

Navic v Peugeotu nemaji o plynu ani paru a vzdycky kdyz najdou nejaky problem, tak se z toho budou snazit vykroutit s tim, ze ti reknou, ze je to dusledek provozu na LPG, ale pritom tomu tak vubec neni.

Ja uz jsem veskery problemy s autem vyresil ... konecne :) Teda krome toho mlaceni od zadni napravy, to me jeste ceka :) Jinak auto si dal nechavam, zustavam s vami :)

[upravil dne 21.2.07 Petr X]

No, to že se vymlouvají na LPG je naprostá pravda, ale to je tak jediné s čím s tebou mohu souhlasit.:bojim

Přes benzínové vstřiky benzín určitě nejde, protože pak by se ve válcích míchal benzín s plynem a auto by nejelo. A to že přes benzínové vstřiky nic neteče je ten zásadní problém, protože plynové vstřiky jsou dál v sání a plyn se dostane i ke vstřikům benzínovým a maz z LPG se na nich usazuje a vlivem vysokých teplot přepaluje a vytváří na nich usazeniny, které potom při provozu na benzín dělají zásadní problémy. V tom mají v servisu naprostou pravdu (tedy pokud je to tento případ).

Doporučil bych ale vstřiky nejdříve nechat pročistit - výsledek není zaručený, ale už se to tady někde řešilo a někomu to pomohlo. Když budeš hledat, najdeš i kontakt na toho, kdo to čistí (ono existuje více způsobů čištění a asi ten ultrazvukem nepomáhá).

Jinak na vrakáčích se pohybují v cenách okolo 800 Kč a pokud to není z auta s LPG tak bych do nich i šel - problém je na ně narazit - a bacha, jsou vevíce verzích, nahoře na vstřiku by mělo být typové číslo (to jsem ale nezkoumal, prý se jednotlivé typy dají spolehlivě odlišit podle barvy toho krycího plastu - to ale bez záruky, sám jsem nevyzkoušel).

No presne tak! Vzdyt si taky ale poradne precti, co jsem psal. Ja jsem nepsal nic o tom, ze plyn jde pres benzinovy vstriky. Psal jsem, ze benzin proudi porad pres benzinovy vstriky a ze tam proudi i pri provozu na plyn z duvodu, aby se to chladilo - jen benzin. Ale plyn jde svyma vstrikama, co jsou do sani zanytovany.

Share this post


Link to post
Share on other sites

To Petr X:

citace:

\"A pokud mas holandskej system (myslim, ze to tak je i u ostatnich systemu), tak ti benzin pres vstriky proudi porad, i kdyz jedes na plyn\"

Nechci se hádat, ale myslím, že jsem četl dobře. Tady píšeš, že benzín přes vstřiky proudí pořád a to je nesmysl. Při provozu na LPG je benzínový vstřik zavřený a v těch kanálcích, které rozstřikují benzín a o které jde, žádný benzín neproudí.

citace:

\"i kdyz jedes na plyn, plyn do benzinovych vstriku vubec nejde a nema s nimi nic spolecnyho.\"

To také není úplně pravda. Samozřejmě že jimi aktivně plyn neproudí, ale dostane se k těm kanálkům vstřiků pasivně, protože přes ně plyn protéká a protože v nich neproudí benzín, tak je zanáší a vlivem vysokých teplot se to přepaluje a fest to drží. Nevím, jak by vstřiky přímo ve válci mohly být ochlazovány benzínem. Možná ta část nad uzávěrem, ale ani to si představit nedokážu, vždyť tam žádná vratka není, ne? (ale tak to už netvrdím s jistotou).

Takže možná jsme si jen přesně nerozumněli, ale tomu kdo se ptal jsem to chtěl objasnit, aby nedošlo k jeho špatnému pochopení. Nic víc.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Honzin

To Petr X:

citace:

\"A pokud mas holandskej system (myslim, ze to tak je i u ostatnich systemu), tak ti benzin pres vstriky proudi porad, i kdyz jedes na plyn\"

Nechci se hádat, ale myslím, že jsem četl dobře. Tady píšeš, že benzín přes vstřiky proudí pořád a to je nesmysl. Při provozu na LPG je benzínový vstřik zavřený a v těch kanálcích, které rozstřikují benzín a o které jde, žádný benzín neproudí.

citace:

\"i kdyz jedes na plyn, plyn do benzinovych vstriku vubec nejde a nema s nimi nic spolecnyho.\"

To také není úplně pravda. Samozřejmě že jimi aktivně plyn neproudí, ale dostane se k těm kanálkům vstřiků pasivně, protože přes ně plyn protéká a protože v nich neproudí benzín, tak je zanáší a vlivem vysokých teplot se to přepaluje a fest to drží. Nevím, jak by vstřiky přímo ve válci mohly být ochlazovány benzínem. Možná ta část nad uzávěrem, ale ani to si představit nedokážu, vždyť tam žádná vratka není, ne? (ale tak to už netvrdím s jistotou).

Takže možná jsme si jen přesně nerozumněli, ale tomu kdo se ptal jsem to chtěl objasnit, aby nedošlo k jeho špatnému pochopení. Nic víc.

zpetny potrubi do nadrze je, diky tomu se neznici cerpadlo, ktere by v pripade odstaveni benzinovych vstriku tlacilo do te rampy stale benzin, kde by vzrustal tlak, takhle to ten redukcni ventil prepusti do zpatecky do nadrze a zaroven je tim zajisteno ze v okamziku prepnuti na benzin je k dispozici ve vstrikovaci rampe ihned palivo pod potrebnym tlakem a auto tak pri prepnuti za jizdy neskubne

Share this post


Link to post
Share on other sites

To jo, ale přece to neznamená, že ten benzín nějakým záhadným způsobem proudí i přes vstřik ne? Přímo od vstřiku vracečka není ne? ta je dřív ještě než se to rozdělí do jednotlivých vstřiků? Pak nerozumím, jak by měl být benzínový vstřik chlazený benzínem při provozu na plyn, jak psal Petr X.

To Ferry:

Nevíš, včem může být problém, když mi začalo auto při provozu na LPG cukat při trošku prudším sešlápnutí pedálu plynu? (svíčky? filtr?). Dík.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Honzin

To jo, ale přece to neznamená, že ten benzín nějakým záhadným způsobem proudí i přes vstřik ne? Přímo od vstřiku vracečka není ne? ta je dřív ještě než se to rozdělí do jednotlivých vstřiků? Pak nerozumím, jak by měl být benzínový vstřik chlazený benzínem při provozu na plyn, jak psal Petr X.

To Ferry:

Nevíš, včem může být problém, když mi začalo auto při provozu na LPG cukat při trošku prudším sešlápnutí pedálu plynu? (svíčky? filtr?). Dík.

to ne no, ten regulator tlaku je na zacatku te vstrikovaci rampy ( takovej ten stribrnej valecek vlevo nad rozvodovym remenem )

s tim cukanim tezko rict, me ted auto lehce pocukava kdyz jedu po dalnici stalou rychlosti, treba 130km/h a drzim pedal plynu ve stejne poloze, mam ted koupeny svicky Eyquem RFN58LZ a pristi vikend je vymenim, jsem na to zvedavej ( pred mesicem jsem tam zkousel jeste ty plynovy Brisky a na ty to teda nejelo vubec, po pridani plynu se to uplne dusilo, takze jsem tam vratil zatim ty stary Peugeot ) Ty Eyquem jsem kupoval v Autobenexu a se slevou od peugeot klubu vysly na 325Kc

Share this post


Link to post
Share on other sites

To jsi mi potvrdil moje podezdření na svíčky, už jsem je chvilku neměnil. Jenom mě celkem zarazilo, že to začalo cukat ze dne na den - včera jsem to pocítil a dnes už to škube jak hrom (u mě teda při přidání plynu). Že by ty svíčky tak rychle klekly?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Honzin

To jsi mi potvrdil moje podezdření na svíčky, už jsem je chvilku neměnil. Jenom mě celkem zarazilo, že to začalo cukat ze dne na den - včera jsem to pocítil a dnes už to škube jak hrom (u mě teda při přidání plynu). Že by ty svíčky tak rychle klekly?

no zkus se na ne podivat, jinak zkontroluj taky kontakty na zapalovaci rampe, kdyz sundas ty gumovy \"ceciky\" tak uvnitr jsou pruziny jako kontakty a dotykaj se uvnitr te rampy kontaktu od civek, ja mel ty kontakty docela orezly, takze jsem je oskrabal a vyndal jsem i z tech gumovych nastavcu ty pruziny a obrousil jim ty kontaktni plochy

Share this post


Link to post
Share on other sites

To Honzin, Ferry: Vim, co jsem psal a stojim si za tim :) Upresnim. Do ted jsem resil zahadnej problem s provozem na LPG. Taky jsem resil, ze mi auto bere obe paliva a nikdo nevedel, co s tim. Mam Vialle LPI. Je fakt, ze to je system, u kteryho jde plyn do motoru zkapalnenej.

Kdyz jedu na benzin, jde benzinove cerpadlo, benzin proudi pres benzinovy vstriky. Po prepnuti na provoz na LPG by se mely nejak elektronicky uzavrit benzinovy vstriky, ale benzinovy cerpadlo slape porad dal a benzin tamtudy koluje zpet do nadrze a porad dokola. Plyn proudi jinudy, plynovy vstriky jsou na sani.

Ja resil problem ten, ze mi pri prepnuti na plyn propoustely benzinovy vstriky trochu benzin, takze tam slo oboji.

citace:

\"A pokud mas holandskej system (myslim, ze to tak je i u ostatnich systemu), tak ti benzin pres vstriky proudi porad, i kdyz jedes na plyn\"

- uz chapes, jak jsem to myslel? benzin tou rampou proudi porad, i pri provozu na lpg, ale benzinovy vstriky by ho nemely propustit dal. Plyn ma svoji \"cesticku\".

Takhle to je u myho LPI.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak chlapi,pomohlo vyčištění ultrazvukem,ale kdyby někdo shaněl nové vstřiky,můžu mít celou sadu za 6000.:D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Ferry

Původně zaslal: Honzin

To jsi mi potvrdil moje podezdření na svíčky, už jsem je chvilku neměnil. Jenom mě celkem zarazilo, že to začalo cukat ze dne na den - včera jsem to pocítil a dnes už to škube jak hrom (u mě teda při přidání plynu). Že by ty svíčky tak rychle klekly?

no zkus se na ne podivat, jinak zkontroluj taky kontakty na zapalovaci rampe, kdyz sundas ty gumovy \"ceciky\" tak uvnitr jsou pruziny jako kontakty a dotykaj se uvnitr te rampy kontaktu od civek, ja mel ty kontakty docela orezly, takze jsem je oskrabal a vyndal jsem i z tech gumovych nastavcu ty pruziny a obrousil jim ty kontaktni plochy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.