Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Zabezpečení HDI


Xantik

Recommended Posts

Zdarec, jak by jste nejlíp zabezpečili HDIčko po svém?? Myslím něco rozpojit a tak. Napadlo mě rozpojit napájení k podávačce k nádrži to mi příjde nejjednodušší, ale zase když nebude palivo natlačeno ve vysokotlaku tak aby se nepodělalo, když bude bez nafty a nebude tím pádem mazáno.

Na starém D se přerušil STOP ventil. Samo, že to není nejlepší, ale nějakou tu vteřinku navíc to dalo a ba možná by to i odradilo, když by auto kuckalo a nenastartovalo.

Díky za nápady a rady.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Taky jsem nad tím přemýšlel. Standardně se prý dělá odpojení palivového čerpadla. Toto řešení se mi moc nelíbí proto, protože je to to první co zloděje napadne, je slyšet, že nečerpá a lze se k němu lehce přes zadní sedadla dostat (prozatím nemám v praxi ověřené).

Jako další varianta mne napadlo přerušení všech čtyř drátů od vstřiků a pak by určitě nenastartoval. Otázka je co to udělá s počítačem pokud se zapomene vstřiky připojit a bude se startovat. Motor to snad nijak nepoškodí, ale určitě se vygenerují nějaké chyby a aby potom neměly vliv na provozní režim motoru.

Má s tím někdo zkušenosti?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Xantik

Zdarec, jak by jste nejlíp zabezpečili HDIčko po svém?? Myslím něco rozpojit a tak. Napadlo mě rozpojit napájení k podávačce k nádrži to mi příjde nejjednodušší, ale zase když nebude palivo natlačeno ve vysokotlaku tak aby se nepodělalo, když bude bez nafty a nebude tím pádem mazáno.

Na starém D se přerušil STOP ventil. Samo, že to není nejlepší, ale nějakou tu vteřinku navíc to dalo a ba možná by to i odradilo, když by auto kuckalo a nenastartovalo.

Díky za nápady a rady.

Dej si tam zámek na spátečku, to většinu zlodějů zastaví.

Pokud patří do kategorie těch, co je to nezastaví, tak je už nezastaví nic a všechno je otázka chvilky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nuz, najlepsie je odpojit pri HDi motoroch aby nenastartoval snimac otacok motora alebo snimac referencneho valca. Tieto ked su odpojene skrytym vypinacom a znovu sa zapnu a motor normalne nastartuje nerozsvieti sa kontrolka diagnostiky.

Akurat tam by som si daval velky pozor kedze su to velmi citlive suciastky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Palivové čerpadlo můžu doporučit, dělal jsem to už několikrát a známý byly a jsou spokojeni a je fakt, že je to nesnadnější, jen je vždycky nejhorší najít vhodné místo pro vypínač:myslim A zámek řadící páky taky můžu doporučit, měl jsem ho ještě na Felicii, dostali se do ní třikrát, ale nikdy s ní neodjeli. A jak píše Vector, pokud přejdou i přes zámek řadící páky, tak už je nic nezastaví (viz. video na youtube.com z ruska, kde ukazovali návod kolegové z ruska tzv. vyklepáním, docela jsem čuměl):o:papa:papa

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Supersonic

Palivové čerpadlo můžu doporučit, dělal jsem to už několikrát a známý byly a jsou spokojeni a je fakt, že je to nesnadnější, jen je vždycky nejhorší najít vhodné místo pro vypínač:myslim A zámek řadící páky taky můžu doporučit, měl jsem ho ještě na Felicii, dostali se do ní třikrát, ale nikdy s ní neodjeli. A jak píše Vector, pokud přejdou i přes zámek řadící páky, tak už je nic nezastaví (viz. video na youtube.com z ruska, kde ukazovali návod kolegové z ruska tzv. vyklepáním, docela jsem čuměl):o:papa:papa

No právě, že sériové zabezpečení se dá naučit překonávat (viz. ten případ se starším zamykáním zpátečky, které zvládne otevřít průměrný pionýr s plíškem a paličkou:D:D:D), ale individuální zabezpečení udělané speciálně pro jeden vůz ho může překvapit a první nepředpokládaný neúspěch odradit (když jde do vozu se zamykáním zpátečky, tak ví že ho musí překonat – třeba u novějších vozů není řadící tyč, ale lanka, která jde přestřihnout a potom ručně zařadit rychlost).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

palivovy cerpadlo nedelej !!! zapomenes na to a staci mu 16 sekund bez nafty a jo ko. nejlepsi je pridelat pocitac tak aby nesel jednoduse vymontovat. kradou to tak ze prehodej pocitace, takze pasovinou pridelat ke kastli jako drzak, jak jim to nepude vybodnou se na to.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: PP205

palivovy cerpadlo nedelej !!! zapomenes na to a staci mu 16 sekund bez nafty a jo ko. nejlepsi je pridelat pocitac tak aby nesel jednoduse vymontovat. kradou to tak ze prehodej pocitace, takze pasovinou pridelat ke kastli jako drzak, jak jim to nepude vybodnou se na to.

Já bych se toho nebál. Když nebude podávat čerpadlo v nádrži,ECU vyhodnotí,že podávací čerpadlo nedává minimálně 0,8 bar(nebo tak nějak) a nedovolí nastartovat. Tobě to dojde,ale zloděj šikovně umístěnej vypínač nenajde.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Supersonic

Palivové čerpadlo můžu doporučit, dělal jsem to už několikrát a známý byly a jsou spokojeni a je fakt, že je to nesnadnější, jen je vždycky nejhorší najít vhodné místo pro vypínač:myslim A zámek řadící páky taky můžu doporučit, měl jsem ho ještě na Felicii, dostali se do ní třikrát, ale nikdy s ní neodjeli. A jak píše Vector, pokud přejdou i přes zámek řadící páky, tak už je nic nezastaví (viz. video na youtube.com z ruska, kde ukazovali návod kolegové z ruska tzv. vyklepáním, docela jsem čuměl):o:papa:papa

Na tom videu bylo nejlepší, že zhruba po měsíci ho zaměnili za light verzi bez části, kdy tam maník otvírá během 15ti sec. DEFENDLOCK na řadící páku upnutej ve svěráku :bojim:bojim. Ani se nedívím, že někdo zatlačil. U nás ve firmě to má kupříkladu asi 500 služebáků a představa, že to je někdo za pár sec. schopnej otevřit by někoho asi omyla :D:D:aut

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Dafe

Původně zaslal: PP205

palivovy cerpadlo nedelej !!! zapomenes na to a staci mu 16 sekund bez nafty a jo ko. nejlepsi je pridelat pocitac tak aby nesel jednoduse vymontovat. kradou to tak ze prehodej pocitace, takze pasovinou pridelat ke kastli jako drzak, jak jim to nepude vybodnou se na to.

Já bych se toho nebál. Když nebude podávat čerpadlo v nádrži,ECU vyhodnotí,že podávací čerpadlo nedává minimálně 0,8 bar(nebo tak nějak) a nedovolí nastartovat. Tobě to dojde,ale zloděj šikovně umístěnej vypínač nenajde.

Nuz nahodou zabudnes vypnut skryty vypinac Ty, budes startovat a pocitac nachyta kopec chyb a hura do servisu pomazat ich.

ECU nevyhodnoti ze podavacie cerpadlo nedava tlak, lebo na to nema ziadny snimac, ECU Ti vypise chybu napriklad ze regulator tlaku je stale otvoreny lebo nebudes mat tlak na rampe. Potom Ti auto moze hodit do nudzoveho rezimu.

Palivove cerpadlo by som odpajal maximalne tak na benzinovom motori, na HDi nie.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: -=Michal=-

Původně zaslal: Supersonic

Palivové čerpadlo můžu doporučit, dělal jsem to už několikrát a známý byly a jsou spokojeni a je fakt, že je to nesnadnější, jen je vždycky nejhorší najít vhodné místo pro vypínač:myslim A zámek řadící páky taky můžu doporučit, měl jsem ho ještě na Felicii, dostali se do ní třikrát, ale nikdy s ní neodjeli. A jak píše Vector, pokud přejdou i přes zámek řadící páky, tak už je nic nezastaví (viz. video na youtube.com z ruska, kde ukazovali návod kolegové z ruska tzv. vyklepáním, docela jsem čuměl):o:papa:papa

Na tom videu bylo nejlepší, že zhruba po měsíci ho zaměnili za light verzi bez části, kdy tam maník otvírá během 15ti sec. DEFENDLOCK na řadící páku upnutej ve svěráku :bojim:bojim. Ani se nedívím, že někdo zatlačil. U nás ve firmě to má kupříkladu asi 500 služebáků a představa, že to je někdo za pár sec. schopnej otevřit by někoho asi omyla :D:D:aut

No popravdě, dost mě to zarazilo, protože až do té doby jsem si myslel, že zámkem řadící páky je to alespoň nějak zabezpečené, ale během cca 30 vteřin se moje iluze rozplynuly:nevim:myslim

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Njn, zamykání řadící páky už není to co to bývalo, už je to překonaný. Taky když jsem to viděl, tak jsem hleděl jak vejr. A právě se mi nechce investovat do tohodle. Trošku odradí vypískovaný VIN na oknech, to sii půjde radši ukrást bez VINkódu na sklech. Leda tam dát nějakej mobil co bude hlásit když třeba sepne dveřní spínač aby to zavolalo. Pak na druhej kontakt napojit rozepínání na dálku třeba toho čerpadla, kdyby už nastartoval a odjížděl, tak ho rozpojit přes ten mobil. Ale to už je šložitější.

Chtělo by to něco účinýho a malího.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Souhlasim s Rebikem, kdyz nekdo to auto bude chtit ukrast, tak to proste ukradne a nic ho nezastavi! Prijede s odtahem a auto muzete mit zabezpeceny jak chcete, klidne i pitbula na zadnich sedackach!!!! :D

Ale alespon mu pojistovna prispeje na novy!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přesně tak, myslím že odtahem se kradou daleko dražší auta, s autem v ceně do dvouset tisíc se takhle nikdo piplat nebude. A pojistka není špatná věc, kdyby Ti za osm let nezaplatila celý auto. Chce to přijít jen na to co na ten čudlík zapojit, aby to nic nepodělalo a bylo to zároveň účinné, třeba i kdyby si zloděj donesl svou řídící jednotku.

Nebo napsat na celou záď \"auto napadeno kutilem domácím!!!\" :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nevím, jestli pojistka vyřeší všechno, protože podmínkou je překonání překážky, aby mohlo být vyplaceno plnění, takže když pojišťovna shledá, že k překonání žádné překážky nedošlo, není tudíž co plnit:aut Viz. nedávné reportáže o univerzálních klíčích a nebo už zmíněném \"vyklepání\":roker

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...