Xantik

Zabezpečení HDI

46 posts in this topic

Zdarec, jak by jste nejlíp zabezpečili HDIčko po svém?? Myslím něco rozpojit a tak. Napadlo mě rozpojit napájení k podávačce k nádrži to mi příjde nejjednodušší, ale zase když nebude palivo natlačeno ve vysokotlaku tak aby se nepodělalo, když bude bez nafty a nebude tím pádem mazáno.

Na starém D se přerušil STOP ventil. Samo, že to není nejlepší, ale nějakou tu vteřinku navíc to dalo a ba možná by to i odradilo, když by auto kuckalo a nenastartovalo.

Díky za nápady a rady.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Taky jsem nad tím přemýšlel. Standardně se prý dělá odpojení palivového čerpadla. Toto řešení se mi moc nelíbí proto, protože je to to první co zloděje napadne, je slyšet, že nečerpá a lze se k němu lehce přes zadní sedadla dostat (prozatím nemám v praxi ověřené).

Jako další varianta mne napadlo přerušení všech čtyř drátů od vstřiků a pak by určitě nenastartoval. Otázka je co to udělá s počítačem pokud se zapomene vstřiky připojit a bude se startovat. Motor to snad nijak nepoškodí, ale určitě se vygenerují nějaké chyby a aby potom neměly vliv na provozní režim motoru.

Má s tím někdo zkušenosti?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Xantik

Zdarec, jak by jste nejlíp zabezpečili HDIčko po svém?? Myslím něco rozpojit a tak. Napadlo mě rozpojit napájení k podávačce k nádrži to mi příjde nejjednodušší, ale zase když nebude palivo natlačeno ve vysokotlaku tak aby se nepodělalo, když bude bez nafty a nebude tím pádem mazáno.

Na starém D se přerušil STOP ventil. Samo, že to není nejlepší, ale nějakou tu vteřinku navíc to dalo a ba možná by to i odradilo, když by auto kuckalo a nenastartovalo.

Díky za nápady a rady.

Dej si tam zámek na spátečku, to většinu zlodějů zastaví.

Pokud patří do kategorie těch, co je to nezastaví, tak je už nezastaví nic a všechno je otázka chvilky.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nuz, najlepsie je odpojit pri HDi motoroch aby nenastartoval snimac otacok motora alebo snimac referencneho valca. Tieto ked su odpojene skrytym vypinacom a znovu sa zapnu a motor normalne nastartuje nerozsvieti sa kontrolka diagnostiky.

Akurat tam by som si daval velky pozor kedze su to velmi citlive suciastky.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Palivové čerpadlo můžu doporučit, dělal jsem to už několikrát a známý byly a jsou spokojeni a je fakt, že je to nesnadnější, jen je vždycky nejhorší najít vhodné místo pro vypínač:myslim A zámek řadící páky taky můžu doporučit, měl jsem ho ještě na Felicii, dostali se do ní třikrát, ale nikdy s ní neodjeli. A jak píše Vector, pokud přejdou i přes zámek řadící páky, tak už je nic nezastaví (viz. video na youtube.com z ruska, kde ukazovali návod kolegové z ruska tzv. vyklepáním, docela jsem čuměl):o:papa:papa

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Supersonic

Palivové čerpadlo můžu doporučit, dělal jsem to už několikrát a známý byly a jsou spokojeni a je fakt, že je to nesnadnější, jen je vždycky nejhorší najít vhodné místo pro vypínač:myslim A zámek řadící páky taky můžu doporučit, měl jsem ho ještě na Felicii, dostali se do ní třikrát, ale nikdy s ní neodjeli. A jak píše Vector, pokud přejdou i přes zámek řadící páky, tak už je nic nezastaví (viz. video na youtube.com z ruska, kde ukazovali návod kolegové z ruska tzv. vyklepáním, docela jsem čuměl):o:papa:papa

No právě, že sériové zabezpečení se dá naučit překonávat (viz. ten případ se starším zamykáním zpátečky, které zvládne otevřít průměrný pionýr s plíškem a paličkou:D:D:D), ale individuální zabezpečení udělané speciálně pro jeden vůz ho může překvapit a první nepředpokládaný neúspěch odradit (když jde do vozu se zamykáním zpátečky, tak ví že ho musí překonat – třeba u novějších vozů není řadící tyč, ale lanka, která jde přestřihnout a potom ručně zařadit rychlost).

Share this post


Link to post
Share on other sites

palivovy cerpadlo nedelej !!! zapomenes na to a staci mu 16 sekund bez nafty a jo ko. nejlepsi je pridelat pocitac tak aby nesel jednoduse vymontovat. kradou to tak ze prehodej pocitace, takze pasovinou pridelat ke kastli jako drzak, jak jim to nepude vybodnou se na to.

Share this post


Link to post
Share on other sites

No tak to je myslím blbost. ECU je připojené konektorem, s tím jak to kradou máš pravdu donesou si svůj. Ale je jim jedno jestli ten tvůj je přikurtovanej. Přepojí si akorát konektor do svého a jedou.

Takže tohle nepůjde.

Share this post


Link to post
Share on other sites

samozrejmosti je to pridelat tesne aby nemohly ani konektor odpojit nafotim to a dam sem foto

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: PP205

palivovy cerpadlo nedelej !!! zapomenes na to a staci mu 16 sekund bez nafty a jo ko. nejlepsi je pridelat pocitac tak aby nesel jednoduse vymontovat. kradou to tak ze prehodej pocitace, takze pasovinou pridelat ke kastli jako drzak, jak jim to nepude vybodnou se na to.

Já bych se toho nebál. Když nebude podávat čerpadlo v nádrži,ECU vyhodnotí,že podávací čerpadlo nedává minimálně 0,8 bar(nebo tak nějak) a nedovolí nastartovat. Tobě to dojde,ale zloděj šikovně umístěnej vypínač nenajde.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Supersonic

Palivové čerpadlo můžu doporučit, dělal jsem to už několikrát a známý byly a jsou spokojeni a je fakt, že je to nesnadnější, jen je vždycky nejhorší najít vhodné místo pro vypínač:myslim A zámek řadící páky taky můžu doporučit, měl jsem ho ještě na Felicii, dostali se do ní třikrát, ale nikdy s ní neodjeli. A jak píše Vector, pokud přejdou i přes zámek řadící páky, tak už je nic nezastaví (viz. video na youtube.com z ruska, kde ukazovali návod kolegové z ruska tzv. vyklepáním, docela jsem čuměl):o:papa:papa

Na tom videu bylo nejlepší, že zhruba po měsíci ho zaměnili za light verzi bez části, kdy tam maník otvírá během 15ti sec. DEFENDLOCK na řadící páku upnutej ve svěráku :bojim:bojim. Ani se nedívím, že někdo zatlačil. U nás ve firmě to má kupříkladu asi 500 služebáků a představa, že to je někdo za pár sec. schopnej otevřit by někoho asi omyla :D:D:aut

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Dafe

Původně zaslal: PP205

palivovy cerpadlo nedelej !!! zapomenes na to a staci mu 16 sekund bez nafty a jo ko. nejlepsi je pridelat pocitac tak aby nesel jednoduse vymontovat. kradou to tak ze prehodej pocitace, takze pasovinou pridelat ke kastli jako drzak, jak jim to nepude vybodnou se na to.

Já bych se toho nebál. Když nebude podávat čerpadlo v nádrži,ECU vyhodnotí,že podávací čerpadlo nedává minimálně 0,8 bar(nebo tak nějak) a nedovolí nastartovat. Tobě to dojde,ale zloděj šikovně umístěnej vypínač nenajde.

Nuz nahodou zabudnes vypnut skryty vypinac Ty, budes startovat a pocitac nachyta kopec chyb a hura do servisu pomazat ich.

ECU nevyhodnoti ze podavacie cerpadlo nedava tlak, lebo na to nema ziadny snimac, ECU Ti vypise chybu napriklad ze regulator tlaku je stale otvoreny lebo nebudes mat tlak na rampe. Potom Ti auto moze hodit do nudzoveho rezimu.

Palivove cerpadlo by som odpajal maximalne tak na benzinovom motori, na HDi nie.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: -=Michal=-

Původně zaslal: Supersonic

Palivové čerpadlo můžu doporučit, dělal jsem to už několikrát a známý byly a jsou spokojeni a je fakt, že je to nesnadnější, jen je vždycky nejhorší najít vhodné místo pro vypínač:myslim A zámek řadící páky taky můžu doporučit, měl jsem ho ještě na Felicii, dostali se do ní třikrát, ale nikdy s ní neodjeli. A jak píše Vector, pokud přejdou i přes zámek řadící páky, tak už je nic nezastaví (viz. video na youtube.com z ruska, kde ukazovali návod kolegové z ruska tzv. vyklepáním, docela jsem čuměl):o:papa:papa

Na tom videu bylo nejlepší, že zhruba po měsíci ho zaměnili za light verzi bez části, kdy tam maník otvírá během 15ti sec. DEFENDLOCK na řadící páku upnutej ve svěráku :bojim:bojim. Ani se nedívím, že někdo zatlačil. U nás ve firmě to má kupříkladu asi 500 služebáků a představa, že to je někdo za pár sec. schopnej otevřit by někoho asi omyla :D:D:aut

No popravdě, dost mě to zarazilo, protože až do té doby jsem si myslel, že zámkem řadící páky je to alespoň nějak zabezpečené, ale během cca 30 vteřin se moje iluze rozplynuly:nevim:myslim

Share this post


Link to post
Share on other sites

Njn, zamykání řadící páky už není to co to bývalo, už je to překonaný. Taky když jsem to viděl, tak jsem hleděl jak vejr. A právě se mi nechce investovat do tohodle. Trošku odradí vypískovaný VIN na oknech, to sii půjde radši ukrást bez VINkódu na sklech. Leda tam dát nějakej mobil co bude hlásit když třeba sepne dveřní spínač aby to zavolalo. Pak na druhej kontakt napojit rozepínání na dálku třeba toho čerpadla, kdyby už nastartoval a odjížděl, tak ho rozpojit přes ten mobil. Ale to už je šložitější.

Chtělo by to něco účinýho a malího.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Souhlasim s Rebikem, kdyz nekdo to auto bude chtit ukrast, tak to proste ukradne a nic ho nezastavi! Prijede s odtahem a auto muzete mit zabezpeceny jak chcete, klidne i pitbula na zadnich sedackach!!!! :D

Ale alespon mu pojistovna prispeje na novy!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Přesně tak, myslím že odtahem se kradou daleko dražší auta, s autem v ceně do dvouset tisíc se takhle nikdo piplat nebude. A pojistka není špatná věc, kdyby Ti za osm let nezaplatila celý auto. Chce to přijít jen na to co na ten čudlík zapojit, aby to nic nepodělalo a bylo to zároveň účinné, třeba i kdyby si zloděj donesl svou řídící jednotku.

Nebo napsat na celou záď \"auto napadeno kutilem domácím!!!\" :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Xantik

... Nebo napsat na celou záď \"auto napadeno kutilem domácím!!!\" :D

a pod to seznam závad :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nevím, jestli pojistka vyřeší všechno, protože podmínkou je překonání překážky, aby mohlo být vyplaceno plnění, takže když pojišťovna shledá, že k překonání žádné překážky nedošlo, není tudíž co plnit:aut Viz. nedávné reportáže o univerzálních klíčích a nebo už zmíněném \"vyklepání\":roker

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.