Sign in to follow this  
Followers 0
tutman

zase další nehoda peugeotu

20 posts in this topic

Tak to je velmi smutné. Upřímnou soustrast. Že by příčinou nehody byla technická závada?:( :(:(:(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak to je tedy big smůla-prdlá pneu:(:(:( přijít k tomu jak \'slepej k houslím\':nevim

Share this post


Link to post
Share on other sites

já mám takovou obavu, že příčinou není technická závada, ale spíš problém v podobě přetěžování aut dřevem. Nevím zda je to tenhle případ, ale řekl bych že jo. Řidiči v tomhle oboru jsou (aspoň tady u nás) placeni za to kolik dřeva stači za jednu šichtu navozit. No a když při každé fúře naložíte o nějaký ten \"kubík\" víc, tak na konci jste nadprůměrně výkonní a ani neprojezdíte tolik nafty. No jo jenže pak je to na takovýdle průs*er, nabo pořádný flastr. I pneumatika má nějakou svou únosnost. U nás na to policajti občas mají pořádný zátah...a myslím že velmi úspěšně...Když jede auto se dřevem, tak si dávám hodně velkého majzla...

Ale je to můj osobní názor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

No já se přikláním k názoru Škofa, protože to není tak dávno, co jsem v televizi sledoval celníky s pčr jak řidiči náklaďáků a tahačů dodržují předepssané váhy. Neprošlo 60%!!! A to nemluvím ani o technickém stavu těch aut. Dodnes vydím borce, co tam na 148ce odhazuje písek z korby, protože byl přetížený a ta tatra pamatovala snad osvobození v roce 45\':myslim Takže podle mého to byla technická závada, s tím souhlasím, teď jen záleží, jaká byla její příčina, protože co si budeme namlouvat, většina těhle řidičů jezdí na jednich pneumatikách dokud z nich nejsou skoro slicky:aut Viz. každoroční zima a kamiony v kopcích na letních se sotva znatelným vzorkem:nevim:nevim:nevim

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kurt: plně s tebou musím souhlasit. Byly to \"pouze\" obyčejný lidé!!:(:(:(:grr:grr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hrozný, fakt to jde na našich silnicích od desíti k pěti :grr (nechci bejt sprostej). Škoda tří lidských životů, navíc úplně zbytečně...:( :( :(

P.S.: Tu 306ku otevřel jako konzervu a motor z ní vypáral jako rybičku... :( :( :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je to dost smutný...Tak pánové a dámy...dávejte si majzla. Nezapomeňte, že za volantem Vám může jít o život kdykoliv...

A ještě zpět k té pneumatice. Myslím, že je jedno jestli byl přetíženej v tu chvíli, hned to rupnout nemusí, ale pak to najednou povolí...a tatrovka otvírá auta jak konzervy. myslím že 60% přetíženejch náklaďáku je celkem průšvih... to máte víc než každý druhý, kterému může prdnout guma a sejmout Vás....pravděpodobnost tu prostě je.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A ještě jedna myšlenka...Není to možná tak chyba toho samotného řidiče, ale systému jaký diktuje jeho zaměstnavatel....jak jsem třeba psal, že dostává tolik kolik dřeva na jednu fúru převeze. Mám pár kámošů, kteří dělají pro dopravní firmu a s jakým autem a kolik toho musí někdy vézt je fakt někdy o držku a jejich řidičák.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jo ty dřevařský náklaďáky sou v super stavu, lítaj s tim jako hovada, aby toho hodně stihli. Dvakrát v životě sem potkal na okresce klády a nebyl při tom průšvih.

Kolem Sázavy tě zcela běžně odsunou do škarpy, nebo ti hoděj vyhybku, že brzdíš i očima.

Dokud nebude vůle tohle změnit, bude se to stávat stále.

Jak vidíte na silnici kousky kůry a třísky, tak hroznýho majzla.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Viděl jsem ty fotky té 306 Break... Ten náklaďák ji doslova přejel. Tam neměl nikdo šanci. Škoda tří životů.

Pro většinu lidí to budou jen čísla ve statistice, ale pro jiné se jedná o rodinu. A tak je to bohužel vždy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jako obyvatel Rokycan musím říct, že lidi v tý 306 měli fakt hroznou smůlu. Ten úsek silnice, kde se to stalo, je dlouhej, přehlednej a ta silnice je široká tak pro 4 auta. Ale zase z toho vyplívá, že to tam každej kalý dost rychle. Což bych ale v tomhle případě o 306 určitě neřekl, protože jí řídila žena s dítětem a ještě další spolujezdkyní, ale to je jedno, protože srážka s nákalďákem je vždycky hrozná. Spíš si myslím, že ten řidič náklaďáku se hnal z toho kopce dost rychle dolů.

Ale stejně je to náhoda jako pes, když si vemu že ta 306 by jela 90km/h, tak to je 25m/s. A náklaďák třeba 80km/h...22.2m/s. Tak by stačilo ani ne 1/4 sekundy a bylo by to všechno jinak.Hold osud je osud:(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ukazovali to i včera v TV. Týpek tam říkal že toho řidiče znal dlouho a byl to starší člověk, kterej s tím náklaďákem ani rychle nejezdil. Ale když prdne guma v tu nejmíň vhodnou chvíli tak s tím nic neudělá ani superman. :(:(:(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Že se k tomu vracím, ale konkrétně z každou další nehodou kladaře se mi otevírá kudla v kapse. Bydlím ve vesnici, kde se \" někdo \" snaží udělat asi největší pilu v Evropě a export i import probíhá převážně kamionkou. Po cestě do práce, z práce, po vesnici, do hospody, na procházku - pořád kolem vás jezdí tyhle auta. Kladaři speciálně jezdí jako hovada, bydlím asi 50m od cedule začátek vesnice ( a je to z kopečka ), takže kolem našeho baráku jede 50 tak jeden ze 100 kamionů. To že se třepou okna, silnice je rozbitá napadrť, když uteče pes, tak se bojím, že je mrtvej ( děti zatím nemáme ), když přijedu k baráku a otevírám si vrata stojím zadkem do silnice. Jak vidím kamion, tak jsem schopnej těma vratama projet, protože on prostě NEMÁ šanci toubrzdit, manželka uskakuje do příkopu, když vede školku na procházku. Nedávno se s jedním utrhla krajnice a bokem vletěl do baráku ( ne našeho ).To nemluvím o tom, že napadne 10cm sněhu a jsou tihle chytráci všichni v prdeli a my co chcem jet na zimních gumách ven, tak taky, protože zablokují všechny příjezdovky. A když se semtam postaví poldové s váhou, tak si to samozřejmě všichni vysílačkama řeknou a potom je na všech příjezdovkách vidět hromady dřeva, který si tam odložili a pak se pro ně vrátí. Včera jsem jel za jedním asi 5km, protože jsem se ho prostě bál předjet. Tancoval po celé silnici a měl jsem pocit, že by mně vyhodil ze silnice. To jsou kladaři a společnost Hanzalík.....mýma očima. Na druhou stranu tchán jezdí taky na TIRu, jezdí jako člověk a minulý měsíc dostal metál za 2 miliony km bez nehody.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aaa, Hanzalik. Znam znam. Mam s nima spoustu neprijemnych zkusenosti. Svine to jsou.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jo tak to můžu potvrdit, Hanzalík to jsou opravdu jezdci, spíš teda střelci. Myslím, že neznají ani brzdový pedál jak s tím lítají a nejhorší je, že je jim jedno, co se děje kolem nich:grr Ale v případě Hadra, dojít to takhle daleko, že by mě lítali kolem baráku, tak si v dílně udělám pár ježků a počkám si na pár z nich a hodím jim to pod kola a pro jistotu s klíčem na kola v ruce, pokud by měl nějaké nutkání mě něco říct:roker:roker

[upravil dne 22.2.07 Supersonic]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Já myslím, že to není nic platný. Oni jsou totiž placený nějak tak, že čím víc těch fůr udělá, tím víc má. vozí v tom piliny ( nebo dřevoštěpky co já vím? ), semtam se s tím vysypou někde do příkopu, potom je u toho půl dědiny a mají další měsíc čím topit...., než se to naloží do jinýho auta, tak je polovina rozkradená. Ale já se na tohle téma nemůžu bavit, protože jsem zaujatej nenávisti k Hanzalíkům a okamžitě se naštvu..... To je v podstatě takový čekání na to, až Tebe, nebo Tvoje blízké nějakej z nich sejme. Ale brzy se už stěhuju pryč - do vesnice bez kamionů.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.