Sign in to follow this  
Followers 0
Ráďa

zase vývěva

11 posts in this topic

po asi 3.měsících mi znovu odešla vývěva.Kupoval jsem novou repliku a po rozdělání jsem zjistil,že je v ní úplně sucho.Tam snad má být nějaká nálpň oleje nebo něčeho takového.Vývěvu mi vymění za novou v rámci záruky,ale ptřebuji vědět,co tam má být,abych to zase nemusel za chvíli řešit,když tam bude sucho.To si samozřejmě zjistím na místě.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Přesně tak, motorový olej, dopuručil bych řidší oleje (10w) po úroveň plnícího šroubu. Skontrolovat gufero, jestli neteče. Mně teklo, vyškrábat opatrně a dát nové. Nové gufero jsem ho nedoklepnul do původní pozice, nechal jsem ho vystrčené asi o 1 mm k řemeničce. Perfektně pak těsní pokud se vyjede drážka. Čas od času mrknout k řemeničce jestli není na přepážce olejová kvrna - to pokud pustí gufero. Jednou do roka preventivně měním nový olej.

Share this post


Link to post
Share on other sites

mě teda nenapadlo,že mám na NOVÉ vývěvě kontrolovat,jestli tam turci nezapoměli nalít olej,nebo je to normální,že si to musím zkontrolovat a nalít sám?Teď už si vezmu sebou imbus a zkontroluju to hned v obchodě.:grrPosílat poštou to nechci,protože kdo ví kdy by se to vrátilo,tak že si půjčím auto a jedu si pro to do Litomyšle osobně.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Proč tak daleko? V Klimkovicích kluci vývěvy mají a máš to blíž, zkus tam zavolat.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Ladis

Mně teklo, vyškrábat opatrně a dát nové. Nové gufero jsem ho nedoklepnul do původní pozice, nechal jsem ho vystrčené asi o 1 mm k řemeničce. Perfektně pak těsní pokud se vyjede drážka.

:potleskProsím Ťa, aké gufero tam ide / rozmer / mám 309.:myslim

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bohužel z hlavy ho nevím. Nikam jsem si to nezapsal, ale jak povolíš šrouby řemenice a sundáš ji, tak rozměr gufera bude napsán na jeho čele. Pokud budeš s tí mít problém, podívám se na svoji vývěvu co vozím v kufru.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Problém je, že dost vývěv tam žádné šrouby nemá, a řemenice je nalisovaná... a ještě větší problém je, že je potřeba vyměnit gufero, které je UVNITŘ vývěvy, a ne to venkovní - to uvnitř totiž odděluje olejovou náplň klikového mechanismu od tukové náplně zapouzdřeného ložiska hřídele. A pokud je v tom ložisku vůle, tak je ta výměna gufera zbytečná...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jo, pravda, vzpoměl jsem si, jak jsem to páčil ven. Ono i to gufero dostat ven nebylo na chvilku. Ale já to měl v pořádku, vyměnil gufero, nalil ojel a pelášil dál.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.