Sign in to follow this  
Followers 0
maweryk

Zahadzana kosacka

9 posts in this topic

Zdravim, mozno to bude zniet hlupo, ale som amater a chcem sa spyatat, ci mi nevie niekto poradit daky prostriedok na odkarbonovanie motora- kosacky(do automobiloveho by som sa nepustil:) ). Dnes som ju rozoberal a ked som zbadal aky sajrajt ma vo vnutri, tak mi zostalo az zle. Asi to bude tym, ze ked je naklonena tak do sania preteka olej a tym sa to cele zahadzalo.Staci to jemne zbrusit, alebo alebo na to existuju nejake speci veci? Dik za dotazy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Netuším jestli to chápu dobře, chceš odkarbonovat motor v rozebraném stavu, nebo za chodu v celku?

Nevím co je míněno slovem \"kosacky\"

Share this post


Link to post
Share on other sites

kosacka=sekačka

Odkarbonovávat motor za chodu u sekačky bych asi nechtěl (teda ani u auta :D). Určitě na to budou nějaký sajrajty ;).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na zahraničních forech borec prezentoval na videu jak na odkarbonování motoru za chodu. Je to dávkování vodního aerosolu do sání za chodu motoru. Do zahřítého motoru se oddělá filtr a při 3000 ot/min tam vhání se vzhuchem i vodu. Má to své meze, uvádí tam parametry jak a co.

Výsledek po rozebrání motoru byl fakt perfektní, motor čisťounký a bez znaků že by mu to uškodilo.

Kamoš se skušenostmi s motorů co dostaly podobné kůry potvrzuje že to funguje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

pokud odkarbonovávám motor a výfuk na simsonu, tak to rozdělám, výfuk nejprve vyklepu z toho hruba co tam je, pak je možný ho ještě vypálit. Výfukové kanálky se pročistí hadrou a ocelovým kartáčem, zjemna se začistí jemným smirkem a hotovo.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Ladis

Na zahraničních forech borec prezentoval na videu jak na odkarbonování motoru za chodu. Je to dávkování vodního aerosolu do sání za chodu motoru. Do zahřítého motoru se oddělá filtr a při 3000 ot/min tam vhání se vzhuchem i vodu. Má to své meze, uvádí tam parametry jak a co.

Výsledek po rozebrání motoru byl fakt perfektní, motor čisťounký a bez znaků že by mu to uškodilo.

Kamoš se skušenostmi s motorů co dostaly podobné kůry potvrzuje že to funguje.

Stou vodou jsem to slyšel už z více stran, nevím, co na tom bude pravdy, ale pokud by to opravdu fungovalo, byla by to paráda. Taky jsem slyšel, že je průšvih u starejch motorů, kde karbon vymezuje drobné netěsnosti a po tomto odkarbonování třeba začne zlobit těsnění pod hlavou.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Co to provádí s těsněním, netuším. Borec to prezentoval na autě co nemělo turbo. Možná přeplňjování na to může být náchalnější, ale jenom moje doměnka.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.