Sign in to follow this  
Followers 0
Doyle

Nelze překódovat imobilizer !

37 posts in this topic

Před pár měsíci, jsem zakoupil 406. s imo ( tou klavesnici ). Po pátrání zde v diskuzích jsem našel návod na překódování, ale bohužel to jaksi nefunguje. Imo. funguje. Zkoušel jsem startovat bez kodu, ale nelze, takže zapojen je, ale nejde mi změnit kód podle návodu. poradí někdo? Už si fakt nevim rady. :bojim

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Doyle

Před pár měsíci, jsem zakoupil 406. s imo ( tou klavesnici ). Po pátrání zde v diskuzích jsem našel návod na překódování, ale bohužel to jaksi nefunguje. Imo. funguje. Zkoušel jsem startovat bez kodu, ale nelze, takže zapojen je, ale nejde mi změnit kód podle návodu. poradí někdo? Už si fakt nevim rady. :bojim

NO a puvodní kod máš??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Právě že původní kód mám a ten taky používám, ale chtěl jsem jej z pochopitelných důvodů změnit, ale podle návodu který jsem tady našel to jaksi nejde ...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Doyle

Právě že původní kód mám a ten taky používám, ale chtěl jsem jej z pochopitelných důvodů změnit, ale podle návodu který jsem tady našel to jaksi nejde ...

Jasny manual je tady pro oba modely

Jinak zadaš kod, potom stiskneš C pak zadaš nový kod a znovu C

post-0-14109595282027_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pokud nemáš českej manual tak ho stahni z toho odkazu výše. Mělo by to normalně fungovat, případně napiš jak to děláš, ať víme kde je chyba

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vtip je v tom , že právě podle tohoto návodu mi to nejde. Zadam kod ( puvodni ) naskoci zelena kontrolka. Tisknu C neudela to nic. namacma novy kod 4x to pipne jinak nic. tisknu znovu C bez reakce. Pri naslednem zadavani kodu ( treeba 2. den) mi to ten novy nebere .. Asi nefunguje to tlacitko C nebo je pes zakopan nekde jinde, ale tendle navod sem cetl dokola snad uz 100x

Share this post


Link to post
Share on other sites

abych to doplnil 4 pipnuti se ozvou okamzite po zadani noveho kodu ale bez blikani kontrolky a pred tim nez se vubec dostanu k tomu stisknout znovu C

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Doyle

abych to doplnil 4 pipnuti se ozvou okamzite po zadani noveho kodu ale bez blikani kontrolky a pred tim nez se vubec dostanu k tomu stisknout znovu C

No vypadá to že to C nefunguje mělo by pípnout jako každá klávesa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hm nedělá nic .. tak to je v pytli lze to nějak bez rizika rozdělat a třeba vyčistit aniž by hrozilo že se to třeba zablokuje?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Možeš to kludne odpojiť. Na klávesnici je konektor s káblami. Kably sa občas prelomia pri konektore. zkontroluj to. Klávesnicu mozeš aj vymeniť. Kód je v čerpadle.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Po zadání kódu to píská nebo se prostě jen rozsvítí zelená kontrolka?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Doyle

Vtip je v tom , že právě podle tohoto návodu mi to nejde. Zadam kod ( puvodni ) naskoci zelena kontrolka. Tisknu C neudela to nic. namacma novy kod 4x to pipne jinak nic. tisknu znovu C bez reakce. Pri naslednem zadavani kodu ( treeba 2. den) mi to ten novy nebere .. Asi nefunguje to tlacitko C nebo je pes zakopan nekde jinde, ale tendle navod sem cetl dokola snad uz 100x

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Yeti

Možeš to kludne odpojiť. Na klávesnici je konektor s káblami. Kably sa občas prelomia pri konektore. zkontroluj to. Klávesnicu mozeš aj vymeniť. Kód je v čerpadle.

Jen pro upřesnění kód je v ŘÍDÍCÍ JEDNOTCE. Jinak pokud zadáš kód, nastartuješ a potom odpojíš klávesnici tak mužeš jezdit bez ní, třeba do ty doby než seženaš jinou, jen nezapoměň ten kod, pokud by jsi ji potom dal zpátky tak ho to bude vyžadovat

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kod je vo vnutri čerpadla. Menil som čerpadlo a musel som zadať kod noveho čerpadla. Riadiacu jednotku vymeníš a kod ostava. Maturoval som nad tym dva tyždne. Nemal som kod od noveho.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Yeti

Kod je vo vnutri čerpadla. Menil som čerpadlo a musel som zadať kod noveho čerpadla. Riadiacu jednotku vymeníš a kod ostava. Maturoval som nad tym dva tyždne. Nemal som kod od noveho.

No to jsou věci, tak všichni ho mají v ŘJ a on je v čerpadle, no hádat se nebudu, ale jsi první od koho se dozvídám tuto novinku. Jinak si pročti toto

Hlavně příspěvek Ferryho, ale pokud zadáš do hledání \"eeprom\" tak se dozvíš i od ostatních povolanějších kde je ten kód zapsanej.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Yeti

mam 1,9TD 1997

Předpokládám že 406tku, dej si auto, typ a motor do podpisu, pak každý ví o čem je řeč;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak jsem ti z mého originálního manuálu stáhnul vše, co se týká kódovaného startování. Tak se na to podívej a snad ti to pomůže.

post-0-14109595282537_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.