Razr

Štartovanie Peugeot 605

10 posts in this topic

Prosim pomozte mi, mam problem so startovanim pretoze mi naskoci az na treti krat, ked je studeny. Svieckz su uz vymenene

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Razr

Prosim pomozte mi, mam problem so startovanim pretoze mi naskoci az na treti krat, ked je studeny. Svieckz su uz vymenene

aky mas motor

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jaký tam máš čerpadlo? mohlo by to bejt netěsností že potřebuje dycky nejdřív vytlačit vzduchovou bublinu z čerpadla a pak až ti tam pošle naftu. Nebo bych skusil jestly ti de elktryka do všech žhavyčů.

Share this post


Link to post
Share on other sites

a da sa to nejak odstranit aj doma alebo mam skocit do servisu? a mam este jeden problem. Ked nastartujem tak z neho ide cierny dym a potom je dost hlucny.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Razr

a da sa to nejak odstranit aj doma alebo mam skocit do servisu? a mam este jeden problem. Ked nastartujem tak z neho ide cierny dym a potom je dost hlucny.

a hlavne to tu nedavaj dva-krat !!!!!!!!!!!!!!!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Takže nejdřív než nastartuješ zkus napumpovat naftu pumpičkou a pak až teprve zkusit nastartovat. Zkus to a dej vědět jak pak vypadal start a pořešíme to dál.

Share this post


Link to post
Share on other sites

tak za prve...TDi nemas, neboj, to nehrozi mas TD s elektronicky rizenym cerpadlem tot vse...

tak za druhe :) k tem startum, rikas ze startujes dlouho a az na potreti. Priznaky .... kdyz startujes a nechyta to pokud to huli nebo jde neco z vyfuku, povetsinou bily dym coz je nespalena nafta, tak se zamer na zhavice nejspis. Kdyz to pri neuspesnem startovani nehuli a najednou to jakoze chytne tak ti pada nafta a hledej netesnosti v nizkotlakem palivovem okruhu tj. pred cepadlem, zterene hadice, netesnost na filtru predehrevu atp. Idealni je vymenit vsechny hadice jak od nadrze az k cerpadlu pokud uz se meni cast, tak vse.

Problem nemusi byt jen v tomto, muze byt ve vstrich, prepady vstriku atp, ale nejprve zkontroluj zda ma cerpadlo naftu a kdeyz ma naftu zda to orpavdu dobre zhavi.

Padaci nafta se da poznat snadno, ze tesne pred cerpadlo das kus plastove pruhledne hadice misto te cerne, abys videl, zda mas v nafte bublinky, ci zda v te hadici ta nafta vubec je kdyz prijdes k autu rano a je to studene.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Razr

a da sa to nejak odstranit aj doma alebo mam skocit do servisu? a mam este jeden problem. Ked nastartujem tak z neho ide cierny dym a potom je dost hlucny.

hlucny je starsi diesel kdyz je studeny vzdy i po serizeni ventilu. Pokud se avsak zmenila nahle povaha zvuku nebo hlasitost, muzes mit rozstelovane cerpadlo. Predvstrik atp. ktere udavaji castecne hlucnost maji taky prave vliv na startovani studeneho motoru.

Jinak prosimte pokud se chces neco dozvedet, tak pocitej s tim ze lidi ti radi poradi, ale uvazuj hlavou, nikdo neni jasnovidec aby vedel jaky mas motor auta, priznaky, ktere si popsal tak stroze jak to jen jde :) Cim vic informaci podas, tim lepe ti poradime. Pokud navic nejsi clovek ktery se v aute aspon trosku hrabe, tak s tim zajed do servisu, budes to mit hotove drive a nebudeme tady vsichni tlachat o nicem

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.