Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Velké emise


Butchi

Recommended Posts

Mám dotaz, byl jsem dnes na emisích a koukali na mě jako blbí když mi při 5000 otáčkách šel z výfuku dým jak z komína (zamořil jsem celou STK) naměřená hodnota 2.59 byla opravdu vysoká. Nevíte co by s mou 406 2.0HDI mohlo být? Olej to nežere skoro vůbec. Díky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Holly

Nejsem odborník na diesely, ale 5000 ot. je dost, to už je snad za omezovačem, ne?.

a na STK jsi nekdy byl ? proste ti da plny plyn a meri emise...je to samozrjeme stejne zcestne mereni, protoze to jsou nerealne otacky bez zatizeni ale je to tak

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Stalo se mi to same. Je od toho jednoducha pomoc. Poradne to prohnat, nez pojedes na emise. Ve vyfuju jsou usazene \"saze\" a kdejaky bordel. Kdyz jezdis normalne, tak to nevyfouknes, ale kdyz se to pak vytoci na 5000, tak to leti vsechno ven a to se pak nestacis divit. Me to meril asi na 10x, nez se to povedlo...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: f3Rd@

Stalo se mi to same. Je od toho jednoducha pomoc. Poradne to prohnat, nez pojedes na emise. Ve vyfuju jsou usazene \"saze\" a kdejaky bordel. Kdyz jezdis normalne, tak to nevyfouknes, ale kdyz se to pak vytoci na 5000, tak to leti vsechno ven a to se pak nestacis divit. Me to meril asi na 10x, nez se to povedlo...

jo to je pravda, kdyz me vytahli prvni dil tlumice pryc a nechal jsem tam dat trubku, tak auto trosku lip jelo ale kdyz jsem po te vymene na to poprve dupnul a jel az do 4 tisic na plny, tak se za mnou vyvalil obrovsky oblak dymu, za ktery by se ani stara liazka stydet nemusela pri startu v -20. Proste se to poradne protahlo. V malem meritku to udela jak rikas kdyz dlouho jezdim pomalu, treba jen do 2 tisic po meste pak vyjedu z mesta chci nekoho predjet tak to zakouri jak se vyplachne vyfuk od usazenin. To by ale ten STK technik mel vedet...pokud stoji aspon za zlamanou gresli