Butchi

Velké emise

24 posts in this topic

Mám dotaz, byl jsem dnes na emisích a koukali na mě jako blbí když mi při 5000 otáčkách šel z výfuku dým jak z komína (zamořil jsem celou STK) naměřená hodnota 2.59 byla opravdu vysoká. Nevíte co by s mou 406 2.0HDI mohlo být? Olej to nežere skoro vůbec. Díky.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Holly

Nejsem odborník na diesely, ale 5000 ot. je dost, to už je snad za omezovačem, ne?.

a na STK jsi nekdy byl ? proste ti da plny plyn a meri emise...je to samozrjeme stejne zcestne mereni, protoze to jsou nerealne otacky bez zatizeni ale je to tak

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stalo se mi to same. Je od toho jednoducha pomoc. Poradne to prohnat, nez pojedes na emise. Ve vyfuju jsou usazene \"saze\" a kdejaky bordel. Kdyz jezdis normalne, tak to nevyfouknes, ale kdyz se to pak vytoci na 5000, tak to leti vsechno ven a to se pak nestacis divit. Me to meril asi na 10x, nez se to povedlo...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: f3Rd@

Stalo se mi to same. Je od toho jednoducha pomoc. Poradne to prohnat, nez pojedes na emise. Ve vyfuju jsou usazene \"saze\" a kdejaky bordel. Kdyz jezdis normalne, tak to nevyfouknes, ale kdyz se to pak vytoci na 5000, tak to leti vsechno ven a to se pak nestacis divit. Me to meril asi na 10x, nez se to povedlo...

jo to je pravda, kdyz me vytahli prvni dil tlumice pryc a nechal jsem tam dat trubku, tak auto trosku lip jelo ale kdyz jsem po te vymene na to poprve dupnul a jel az do 4 tisic na plny, tak se za mnou vyvalil obrovsky oblak dymu, za ktery by se ani stara liazka stydet nemusela pri startu v -20. Proste se to poradne protahlo. V malem meritku to udela jak rikas kdyz dlouho jezdim pomalu, treba jen do 2 tisic po meste pak vyjedu z mesta chci nekoho predjet tak to zakouri jak se vyplachne vyfuk od usazenin. To by ale ten STK technik mel vedet...pokud stoji aspon za zlamanou gresli

Share this post


Link to post
Share on other sites

To mě děsí!!! To mi budou jako na STK mazlika přetáčet do 7000ot??? Mě STK čeká za dva měsíce a nějakej technik mi šlápnout na plyn a točit to do max, tak ho z toho auta asi vytáhnu!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Dakaros

To mě děsí!!! To mi budou jako na STK mazlika přetáčet do 7000ot??? Mě STK čeká za dva měsíce a nějakej technik mi šlápnout na plyn a točit to do max, tak ho z toho auta asi vytáhnu!!!

Myslim ze u benzinu to nebude tak zhavy... S benzinem to udelas na poprvy i bez provetrani. Preci jen jsou ty vyfukove plyny z benzinu jine...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ve Mstišově (Teplice) se mě technik zeptal,zda mám nové rozvody a po mém ujištění,že ano to točil nad 5 tis asi tak 15 x,chtěl to po něm ten jejich měřící bazmek a on ho poslouchal.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jestli ti na STK toci diesla do 5 t . tak bych tam asi uz nejel , u nas jsou na Emisich ohleduplnejsi a umi emise udelat pri nizsich otackach .

Jestli chces mit lepsi emise doporucim vymenit paliv a vzduchovy filtr , natankovat kvalitni palivo a nechat si zkontrolovat katalizator a samozdrejme pred merenim motor poradne zahrat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

JOOOOOO Technicka v teplicich {Mstisov} PREJ tam je to super.......jo SUPER MI TO UVARILI HOVADA......rikam na STK to je sama guma!!!!!!:bojim

Share this post


Link to post
Share on other sites

tak u nás teda na stk emise neměří,tam už musíš přijet s hotovou emisní kontrolou.Na emise můžu jet kam chci a je jich taková konkurence,že si můžu vybrat a domluvit třeba,že se nebude nic vytáčet na doraz,nebo taky vůbec nic .............

Share this post


Link to post
Share on other sites

No tak jsem si dneska koupil palivový filtr a odpoledne ho vyměním a uvidím. S tím provětráním je to asi pravda. Jezdím tak 90% po městě max 3000ot. Na emisích to brali podle tabulek a českých předpisů, měřící otáčky 4900-5000. Jen mě zarazilo že jsme tam napíchli FORD transit a naměřili hodnotu emisí 0,20.

Share this post


Link to post
Share on other sites

nj, je to tak, dízlový emise se dělaj až do omezovače, 5x přidrží plyn na cca 5 sek. starej ropák todle nemůže vydržet:(

takhle mi to dělaly na firemní audině a od tý doby malinko cvaká, má najeto jen 86 tis. km

benzín se dělá chvilinku na 3 tis. ot.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: starter

nj, je to tak, dízlový emise se dělaj až do omezovače, 5x přidrží plyn na cca 5 sek. starej ropák todle nemůže vydržet:(

takhle mi to dělaly na firemní audině a od tý doby malinko cvaká, má najeto jen 86 tis. km

benzín se dělá chvilinku na 3 tis. ot.

Jako pockej me chces rict ze ti rozdelali audinu? Bych to tam normalne jel odvist a rek jim ze me cvaka motor od ty doby co to vytocili!!! A asi bych byl ja utrzeny ze retezu! :cool: Maj me takhle zrujnovat motor, ne ze bych to nepretacel za 6000 :D(mam benzina 16V) ale neznamena ze me tam daj neutral a jen tak me to tam bude tocit!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

a kedy si naposledy menil vzduchový filter? nový - čistý má dosť veľký vplyv na emisie tak isto aj kvalita nafty

Share this post


Link to post
Share on other sites

Benzín měří emise při volnoběhu a zvýšených otáčkách, diesel při maximálních otáčkách.

Taková je metodika měření. :myslim

Share this post


Link to post
Share on other sites

No podle mě jsou testovací(zvýšene)otačky v rozshahu 2500-2800ot/min u benalu a u chropťáka kolem 1800-2200ot/min(a tady se nemeři primo obsah škodlivin Lamda sondou,ale tvz.opacionmetrem=opacita-průhlednost výfukových plynů v %)...:myslim

Jako vytáčet mě auto s dieselem do 5000 ot/min,tak řvu vic než ten motor!:cool:

Je to sice bez zátěže ale že to extremně kouří-tak tomu se nedívím....:papa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak jsem včera vyměnil ten palivový filtr a jeví se to lepší. Zkoušel jsem párkrát na to dupnout i v provozu a sice to zakouří, ale už míň. A neměl jsem ve filtru ani kapku vody. Od té doby co beru jedině u shell jsem ještě neměl vodu v naftě. Předtím bylo vždy zakryté dno vodou. Vzduchový filtr jsem měnil asi před 10000. Kontroloval jsem ho a vypada OK.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.