Sign in to follow this  
Followers 0
zaza

palivový filter HDi

9 posts in this topic

chci se zeptat,jak často se mění palivový filtr?Byl jsem v servise se zeptat na výměnu filtru+kontrola žhav.svíček,tam mě řekli ohledně filtru(kdyby byl špatný),že auto je dost chytrý tak by si o něj řeklo(asi kontrolka nebo hláška na PC):D.a u žhavek se to prý pozná přes diagnostiku že by byli špatný,kontrola a prý OK,kdyby špatně žhavili,tak by to tam bylo zapsaný,tak jsem z toho jelen:D,asi si nechtěli vydělat:myslim:D

307 2.0HDi 110FAP

[upravil dne 13.2.07 zaza]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Palivový filter sa mení každých 60 000 km. Pokiaľ jazdíš na \"horšiu naftu\", tak radšej častejšie. Pre 2,0 HDi ten filter nieje taký drahý.

Share this post


Link to post
Share on other sites

zhavici svicky by mely 100 000 km vydrzet, kazdopadne se ti kontrolka zhaveni rozviti za delsi dobu nez obvykle kdyby byly spatny

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja mám žhaviče na Partnerovi už 170 000 km a štartuje to veľmi dobre. Sused má 1,8 tddi so 120 000 km a keď bolo -10°C tak to nemohol naštartovať.

Share this post


Link to post
Share on other sites

jak byli ty mrazy, tak asi třikrát se mi stalo,že jsem nastartoval až na druhý pokus,jinak to chytá asi tak na třetí až čtvrté otočení motoru,když je studenej,u HDi je to prý normální,TDi by mělo chytat na první otočení,každopádně teď už to řešit nebudu(asi už je po zimě),počkám na příští,jenom jsem nevěděl,že to auto je tak chytrý:D:aut

307 2.0HDi 110FAP

Share this post


Link to post
Share on other sites

Keď je okolo 0°C, tak to chytá na štvrté otočenie. Keď je pod -5°C tak to chytá va \" prvé otočenie\". Lepšie ako u TDI :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

filtr co 60000 km,najeto 165000 a bez problému.v mrazech to nažhavý,je to bleskovka chytá nadrc====>>>spokojenost.:papa:papa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moje skusenosti su podobne ako ma Martinsk. Cim chladnejsie tym lepsie chyta. Teply motor 3-4 \"odpalenie\", Ak sa teplota blizi k nule tak 2. dopalenie. Pozprovatelne dlhsie zhavilo (asi 3s, inak 1s) ked teplota klesla na -5 st, start normalny. Auto ma 120 000 km a zhavice su povodne.

Filter sa odporuca menit skor ako je predpisane. Poznam takych co ho menia pred kazdou zimou, bez ohladu na najazdene kilometre, niektori zasa pri kazdej vymene oleja. Podla mna, ak sa netankuje na druzstve, tak to s tou castou vymenou netreba prehanat.

Co sa tyka startu, HDi startuje dlhsie ako klasicky diesel, pretroze cerpadlo (mechanicky pohanane motorom) musi natlakovat rampu, co chvilu trva. Pri klasickom diesle tlak vytvara samotna vstrekovacia tryska, takze chyti na prve odpalenie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.