Sign in to follow this  
Followers 0
Dakaros

Protéká olej u rozdělovače! P309 1.4i 55kW! Rada ohledně koupě simeringu!!! Prosím pomóc!

21 posts in this topic

Zdravím všechny pežoťáky!! Problém s rozdělovačem, někde kolem něj mi protejká olej, mam od toho zas.. celou převodovku a blok motoru! Doteď jsem to nějak neřešil, pač pod víčkem rozdělovače je sucho a čisto, ale blíží se technická a když jsem dělal spojku, tak mě ten olej dost štval. Už s tim chci něco udělat! Už mi tu někdo radil, že stačí vyměnit těsnící kroužek pod rozdělovačem, nebo to muže bejt simering v rozdělovači! Nebo je to někde na vačče a musí se sundavat? Jenže teď co mám koupit, nevíte někdo nějaký katalogový čísla, rozměry nebo kde zjistit, co tam patří? Vím, že nejjednoduší je rozdělat a přijít s tim do krámu, ale autí mužu kuchat jen na chatě a bez auta se moc nikam nedostanu a nejbližší mototechna je daleko a věci na Peugeoty maj na objednávku a musel bych bejt bez auta, což je děsná představa.

A ještě jedna věc, dá se rozdělovač nějak demontvat aniž by se rozhodil předstih??? A zároveň se dostat k těm těsnícím prvkům?

Díky moc za rady!

[upravil dne 15/2/07 Dakaros]

[upravil dne 22/2/07 Dakaros]

Share this post


Link to post
Share on other sites

ZDRAVÍM teče to kolem simeringu v rozdělovači,doporučuju to někomu odvést.

Já jsem to skoušel na jednom vyřazenym a je to dosti složitý-celej vnitřek rozdělovače musí jít ven:roll

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tento problém jsem řešil asi před měsícem.Nyní ani kapka oleje.Rozdělovač jsem zdemontoval/označil jsem si jeho polohu/pak jsem z něj sundal zapalovací modul a největší problém byl při vyrážení kolíčku,který zajišťuje unašeč/spojku/.Tam bylo nutný použít trošku násilí.Pak už rozebrání proběhlo hladce ale bacha si dávat a dobře zapamatovat jak jdou jednotlivý díly za sebou.Pak jsem vyměnil simering / 10 x 16 x 5 / a zase vše složil.Při zpětný montáži zapal.modulu na tělu rozdělovače je dobrý ho podmáznout teplovodivým tmelem kvůli dobrýmu chlazení.Celá akce mi trvala asi dvě hodiny a nyní to šlape jako hodinky.:papa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ještě takovej blbej dotaz, koukal jsem do auto kelly a mj auto a v katalogu jsem ho nenašel. Dá se někde v práglu sehnat?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pokud máš na mysli ten simering,tak si najdi www.economos.cz Je to v Praze a tam jsem to kupoval - za pár kaček.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jětě bych potřeboval jednu radu! Kontaktoval jsem firmu economos, kde mi řekly, že to neni problém, ale mají tam mraky druhů! Nejlevnější, kterej mají skladem stojí asi 32,-Kč bez DPH a je to jednobřitvej z nějaký obyč gumy! Pak mi nabízela, co nemaj skladem: Dvoubřitvej s prachovkou, silikonovej, z vitonu pro vyšší teploty a větší otáčky, s kovovým kroužkem...atd. Potřeboval bych vědět, jaký je tam původní a jestli se vyplatí kupovat dražsí, třeba ten z toho vitonu pro větší otáčky...! Rád investuju do kvalitnějšího, kterej víc vydrží, ale chtěl bych vědět, jestli to neni zbytečnost??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Doporučuju ten z Vitonu,hlavně vzhledem k jeho odolnosti vůči vyšším teplotám.Přeju dobré pořízení s tou opravou.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Děkuju, tento weekend už to nestihnu, pač ten z vitonu nemají na skladě, ale jak to bude (pokud to bude) hotový, dám vědět.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak pánové, teď jsem z toho vořech! Dnes jsem opět volal do firmy economos a bylo mi řečeno, že gufero velikosti 10x16x5 vůbec nemaj a mít nebudou. Je to možný??? A pls nevíte, kde by se dalo jinde sehnat?? Díky:papa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Potřeboval bych nutně radu! Nikde sem gufero tohoto rozměru nesehnal. Kontaktoval jsem asi 10 firem specializujcích se na výrobu ložisek a gufer a nic, psal jsem i do peugeota, ale tam mi neodpověděli. Jediný místo, kde ho maji je ten economos, ale pouze obyčejnej za 32,- Kč. Je prý z nějaký obyč gumy a je pouze jednobřitvej! (nevim, proč mi poprvý nabízela hrozně moc druhů)

Potřebuju vědět, jestli se vyplatí kupovat tento a jestli něco vydrží, nebo hledat dál a shánět z vitonu více břitvej, kvalitní!

Jaký tam je originálně? Jde mi o to, že bych to nechtěl dělat zbytečně a po 10 000km zjistil, že to teče znova.

Vůbec se nemužu rozhodnout, co mi prosím poradíte?

Děkuju moc!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kolego,já tam dal normální simering a zatím je to dobrý,ani kapka oleje.Ale jezdím na tom teprve cca 2 měsíce/ asi 2.500 km/. Ale tak mě napadlo,jaký tam máš rozdělovač.Já tam mám DUCELLIER typ 25 25 75 3A D1.Nevím,pokud tam máš nějaký jiný rozdělovač,jestli tam bude stejný simering.Oni Frantíci jsou v tomhle divný.

Share this post


Link to post
Share on other sites

No já se potýkal s tím,že mi olej tekl do rozdělovače kolem unášecí osky,tak jsem to rozdělal a koupil jsem tam asi za 3 kč obyčejný český gufírko a dal ho tam.. A otočit by to jít nemělo,je tam drážka mimo osu,takže otočit to nelze.. Je to už dva roky co jsem to dělal a nikde ani kapíčka.. Máš možnost ten rozdělovač vyfotit?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak pise KoudaK ... dej tam klasicke gufero, neni to nejak extremne namahany dil...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak pánové problém! Samozřejmě jsem rozebral rozdělovač a zjistil jsem, že tam mam rozdělovač bosch 0 237 009 624 JGFU4 C0G0DO49 Made in Spain Celej byl od oleje, jak rozdělovač, tak i ve výčku bylo dost oleje! Rozdělal jsem ho a zjistil jsem, že tam žádný gufero nikde neni!!! Jak je to možny?? Jediný, kam by se dalo nějaké gufero dát je mezi kluznym ložiskem a takovou matkou, kde bylo asi 5mm volnýho místa. Co vy na to? Nevíte někdo, co tam patří za těsnící prvek??? Díky

Share this post


Link to post
Share on other sites

dej sem fotky, klidne muze byt ten simering vyzvykany... ale nejdriv poradne ocistit :super

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fotky dodam vecer. Zadnej simering tam prostě neni, neřikám, že tam nemá bejt, ale neni! Měl jsem ho rozebranej kompletně celej, dokonce jsem lez po podlaze a hledal pérka, který mi jaksi vystřelily, protože jseho fakt rozebral kompletně a žádný gufero tam nebylo! A já se divim, že mam celej motor od oleje!

Zatim stručně popíšku díly v rozdelovači jak jdjou za sebou směrem od vačky k víčku rozdělovače: Kruhová věc s zubama mimo osu, který zapadnou do výřezu vačky, to je volně na hřídeli rozdělovače a je to zajištěno čepem, kterej jde jen těžce dostat ven, kovová položka potom tvrdá černa podložka a ještě jedna kovová podložka, potom je kluzný ložisko, který je nalisovaný v tělese rozdělovače, A POTOM JE ASI 5MM VOLNÝ MÍSTO (tam by se mi líbilo to gufero) a pak je stěna tělesa rozdělovače (je to taková tlustší podložka která je jakoby zanejtovaná do hliníkového těla rozdělovače), potom je zase tenká kovová podložka, zase ta černá a ještě jedna kovová a pak už je ten mehanismus rozělovače (odstředivý nastavení předstihu, cívka pérka, táhlo z toho podtlaku a tak), pak je druhý kluzný ložisko, plastovej kryt palec a víčko.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.