Alekk

Motor 2.1 TD vynechává na zlomek sekundy?:(

20 posts in this topic

Ahoj, mám velkou prosbičku, můžete mi zkusit poradit, co by mohlo způsobovat u motoru 2.1TD většinou po nastartování po lehkém zahřátí:

JAKÉSI VYNECHÁVÁNÍ CHODU MOTORU NA VELMI KRTÁTKÝ OKAMŽIK???

Jen tak si motor lehce škobrtne (jak na NEUTRAL, I PŘI JÍZDĚ) nebo jak to popsat. Na otáčkoměru není nic poznat, nic při tom neklepne, nevrzne nic, jen z ničeho nic, jako by na zlomek sekundy motor vynechal, lehce to cukne s motorem a s celym autem, což je asi k očekávání:mad:

Tohle se děje, i když jedu na lehký plyn plynule bez zátahu, něco málo nad 2 000ot/min. (převážně na rychl. st. 2,3), motor lehce vynechává v intervalu cca 30 sekund, při jízdě za volantem je cítit takové silnější škubnutí, jak motor vynechá:bojim

Auto jinak jede bez problémů, z motoru se nic neozývá...

Filtry jsem vyměnil, tedy především palivový....:nevim

Uvítám jakoukoliv pomoc a nápad, co by to mohlo způsobovat!:grr

Děkuju!

Šťastné kilometry se lvem!:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak to jsme na tom stejně.A taky nevim čim to může být.Už jsen´m se tu ptal a nikdo nic nevěděl.Ještě mi to po nastartování taky dost kouří.Dělá to jen za studena.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Začal si u filtru - to je dobře.Pokračovat by si měl kontrolou vstřikú.Vybrat je ven a hodit na zkušební pumpu s manometrem.Měly by se otevírat při předepsaným tlaku a MUSEJ !! naftu rozprašovat. Pokud na předepsaným tlaku vstřikovací tryska pustí naftu proudem ,tak je v háji.

Pokud by byla vada v elektronice čerpadla,ecu,snimače plyn pedálu apod., tak by se to mělo

vyjevit na diagnostice.

Ale já bych určitě nejdřív zkontroloval ty vstřiky.:papa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jo jo vstřiky mě taky už napadly, už jsem se na ně dříve ptal - říkali, že prý stačí přes diagnostiku...si šáhne na ten první s čidlem a pozná zda je nějaký špatný....že prý nejsou potřeba vyndavat:myslim

Moc se mi tomu nechce věřit, dnes obvolám servisy, kde by mi je manualně všechny zkontrolovaly...

Možná nějakej bude chycenej, zdá se mi, že lehce žačal kouřit...tak dám vědět po servisu, zda-li nějaká změna proběhla!:papa

Včera jsem měnil pal. filtr a auto škubalo častěji (jinak náhodně občas) tak možná to bude mít spojitost i s těma vstřikama, když jsem šáhnul do toho filtru...že bych třeba zvířil usedlinu u filtru, napada mě už všechno možný:bojim

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ahoj, mám 2.1 a úplně stejný problém, taky radši zajedu na tu diagnostiku.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Alekk

Jo jo vstřiky mě taky už napadly, už jsem se na ně dříve ptal - říkali, že prý stačí přes diagnostiku...si šáhne na ten první s čidlem a pozná zda je nějaký špatný....že prý nejsou potřeba vyndavat:myslim

Moc se mi tomu nechce věřit, dnes obvolám servisy, kde by mi je manualně všechny zkontrolovaly...

Možná nějakej bude chycenej, zdá se mi, že lehce žačal kouřit...tak dám vědět po servisu, zda-li nějaká změna proběhla!:papa

Včera jsem měnil pal. filtr a auto škubalo častěji (jinak náhodně občas) tak možná to bude mít spojitost i s těma vstřikama, když jsem šáhnul do toho filtru...že bych třeba zvířil usedlinu u filtru, napada mě už všechno možný:bojim

První držák vstřiku má v sobě čidlo - nebo lépe řečeno snímač frekvence impulzú . Polopatě - počítá kolikrát za daný časový úsek čerpadlo natlačí naftu do vstřiku.Je jenom jedno,protože čerpadlo se točí dokola a kolikrát to natlačí do prvního, tolikrát i do ostatních.Tyto informace pak poskytuje řídící jednotce, která se snaží ve spolupráci se všim možnym o ideální chod agregátu.

Z uvedeného vyplývá, že tvuj poradce který šáhne na čidlo a pozná, jestli je vstřik špatnej je jasnovidec.Vstřiky se prostě bez demontáže zkontrolovat ani nastavit nedaj!

Share this post


Link to post
Share on other sites

mam sice hdi ale muze tahle chyba zpusobovat tento problem ?

P0380 - Žhavící svíčka, okruh žhavení (A)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zdarek pani ja mam tiez takyto problem a hlavne to poznavam v zime a to som vsetko vymenil co sa da. Fakt je ten ze moje auto uz ma nalietanych pravych cca 188000 km a chcelo by to skontrolovat trisky a tak podobne u nas je servis ktory vsetko skontroluje asi tak za cca 300€ cerpadlo,trisky a urobia nejake vymeni dielov co sa najviac kazia. hmm byt tak pri tom ako to spachaju vsetko asi sa budem musiet na to mrknut :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ahoj, mě tohle dělalo taky. Pak jsem do nafty začal přidavat aditivum VIF a po asi třech vyjetejch nádržích to prakticky zmizelo. Aditivum sem lil pořád asi rok. Pak jsem 3x vynechal, a zase se to začlo trochu cukat. Takže přišti natankovana nadrž bude zase s aditivem. Můj názor je ten, že to cukání způsobuje čerpadlo. Aditivum zlepší mazivost nafty a čerpadlo je pak lépe mazáno. Ale je to jen můj názor. Vstřiky jsem měl totiž na kontrole a všechny se zdály být vpořádku.

Share this post


Link to post
Share on other sites

gen.Migen: tys asi na to kapnul.. btw kdyz sem tohle rekl v servise minuly podzim... tak mi daly aditivum a problem sem zadny nemel... to je napad.... jdu sehant to vif...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Taky mi to občas dělá a vstřikama to není :-( Mám 2.1 TD najeto skoro 300 tis. km a nechal jsem je nedávno kontrolovat a všechny jsou naprosto v pořádu. Jo a měření mě stálo cca 100 Kč ;) (Vymontoval a namontoval jsem si je sám) Kdyby měl někdo zájem dám kontakt na šikovnýho pána co to měří za hubičku. Je ze Svitav.

Share this post


Link to post
Share on other sites

musím se přidat a říct, že mi to motor dělá taky... dneska jsem si sehnal to aditivum a nalil ho tam spolu s plnou a navečer to pojedu odzkoušet do brna a z5 (necelejch 200km)... vím že to asi hned nic neudělá, ale aspoň zase jednou trochu vyfoukám saze... :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja som vybral plavák a som sa zhrozil čo bolo na sítku,tak skúste pozret toto či dostatočne preteká nafta do čerpadla...

dám foto :papa:papa:papa

[upravil dne 10/10/09 robo 406]

post-0-14109610192906_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

fuj tak to je an pobliti. kde je to schovany? respektivne jak se k tomu dostanu.. blee :blicismajlik:blicismajlik

Share this post


Link to post
Share on other sites

12 rokov tankovania :D:D:D:D:D:D:D:D:D

[upravil dne 12/10/09 robo 406]

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Chepp

fuj tak to je an pobliti. kde je to schovany? respektivne jak se k tomu dostanu.. blee :blicismajlik:blicismajlik

vyber plavák a kukni sa :o:o:o:o:o:o

Share this post


Link to post
Share on other sites

robo 406: ja respektivne nevim jak se k tomu dostat popriapde kde ten plovak najdu.. naposledy sem to delal u felicie... kdy to bylo pod zadnima sedackama... je to umistedno stejne nebo je to nekde jinde?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja ti dám link sem tam som dal všetko pozri si to :papa:papa:papa:papa

Share this post


Link to post
Share on other sites

cavas mal by som dotaz ako ste dostali ten zamok co je na tej nadrzi bo ja som to chcel dat dole ale nejak to neslo a obaval som sa toho ze to este pekne pokaslem tak poradte nejaky trik abo nieco take dik

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.