Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Zablokované zadní kolo 206


MMatesss

Recommended Posts

čus. měl bych dotaz ohledně kousleho brzdoveho bubnu na peugeotu 206 2.0 HDI r.v. 2000 . Stalo se mě to tenhle víkend. Nemrzne atd. Skoušel sem jak do zadu tak i dopředu cukavě ho rozhejbat a nic. Po sundaní kola, že se pokusim sundat buben sem tu nenašel žadnej šroub M6, který zajištuje buben.Zkoušeli sme pobouchat kladivem na buben, jestli se neuvolní a nic, lanovod od ručky je volný. Skončili jsme na tom že se nám nedaří sundat ten buben, servis mi zatím nedoporučujte:) prosím o radu jak na to sundání a co by asi tak mohlo bejt špatně!! předem moc díky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no měl by tam bejt samostav,kterej třeba přestal chodit a pakny zůstaly otevřený(zabržděný)někde sem slyšel,že ze zadu bubnu by měla bejt dírka do kterej se strčí nějaká tyčka kterou by se měl samostav povolit a pakny by měly jít k sobě.nebo to budeš mít jak bratr u rencka:musí jít dolu i s ložiskem.koukni,jestli tam najdeš tu díru a skuz v ní poverglovat s tou tyčkou.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dírou po šorubu na kolo dohledáš doraz paken a průbojníkem ho vyrazíš. Tím pakny mají šanci se víc stáhnout a pružiny pakny stáhnou k sobě. Možná by šlo i drátkem přetočit samoštel proti jeho ozubení, ale je to spíš sci-fi a zřejmně postavené víc na štěstí.

Jinak buben není zajištěný šroubem, ale maticí přímo na ose kola (30-32). Bez povolení této matice to určitě nepůjde :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tiez som to volakedy riesil . PO povolleni matice bubna postupnym klepkanim gumovym kladivom na bubon. A nic.

Tak som sa nasr....l a vrazil tam zozadu drevene \"spalicky\" , az som to dostal dole. cize som nasilim stiahol bubon.

Cez tu dieru som tam tiez strkal kadejake droty a srobovaky, ale nepodarilo s mi pakne pritiahnut k sebe...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Čelisti brzdy jsou roztažené a drží pevně buben, zřejmě zarezla páka z které vede bowden do kabiny na páku ruční brzdy, nebo se utrhlo obložení - čert ví. Dostat dolu buben je třeba násilím, jináč to stejně nepůjde, buben zde je společný s nábojem a s ložiskami. Je třeba povolit a odšroubovat středovou matku náboje, na buben nasadit stahovák a napnout ho. Součastně se musí do bubnu mlátit kladivem, hlavně ne gumovým ale poctivým 5 kilovým kladivem a stahovákem rajtovat dopředu - dozadu a tak buben postupně dostat dolu. Je to vždy případ od případu jiné.

Během 6 let brzdění si brzdové čelisti vytvořili do bubnu svoji dráhu, která je pod okrajem bubnu. Je těžké dostat čelisti přez tento okraj bubnu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...