Sign in to follow this  
Followers 0
lubos.soj

Startování za studena 2.1 td

21 posts in this topic

Zdravim chtěl jsem se zeptat jak vám chytá 2.1 td za studena.Já nemam problém se startem jako takovim-chytne mi to na první otočení-i když je -25 stupňů.Ale když chytne tak asi 20-30 sek. kolísaji otáčky a docela to kouří.Tak jsem se chtěl zeptat jestli vám to dělá taky?A když,tak čím by to mohlo být?

Share this post


Link to post
Share on other sites

To nevim nikdy jsem na ně nekoukal,ale asi budou v pohodě když do toho jen tak vrknu i v -20 a běží.

Share this post


Link to post
Share on other sites

čau..Mam taky 2.1 TD a když je rano pod nulou, prostě mráz, ale i při třeba 3 stupních v plusu, tak taky nakopnu na otočeni vpoho, ale pak mi otáčky motoru také kolísají, ale asi jen 3 sekundy a pak to drží +- 900 toček za minutu. Taky nevim čim to je, někdy mi to připadá jako bych starotoval traktora:) Ale za chvilku je to vpoho a žadny kolísání a jede to jak tank.

Share this post


Link to post
Share on other sites

U mého vozítka (2.1 td) také při nastartování při okolní teplotě kolem 0C, motor má velmi nepravidelný chod, vrčí, chrčí, cvrdliká ale tak do minuty se to urovná. Začalo mi to dělat hlavně po výměně vstřikovacího čerpadla...možná, že by na čerpadle nějaký nastavení sytiče???:o) No co prostě diesel...pak je chod motoru úplně v pohodě....a jede jak formule:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Divný to je, hlavně když se lidi koukaj:P Nevim co si myslej...jeee co to je za traktor:D Co by to mohlo přímo způsobovat, moc netuším...ale zdá se mi, že mi to začlo polehoučku nedávno:myslim

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bejt tebou, tak to neřeším tak hrr. Přečti si tohle

http://www.auto.cz/testy/peugeot-406-2-1svdt-francouzsky-mercedes.html

a maj tam celkem pravdu.I múj celkem hodnej pažout po nastartování zabruží víc nahlas,

a do deseti vteřin pěkně ztichne. Otáčky motoru po natočení jsou asi 900 - ale jednou dvakrát zakolíšou než se ustálej.

Pokud se týká dýmu - : bílej po natočení- skoro jistě jeden z žhavičú vadnej

: černej - moc nafty v prostoru nad pístem, takže asi vstřiky.;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zkousel jsi natankovat jinou naftu?? A co nejaky aditiv davas? Za studena to rochu kouri, ale otacky me nekolisaji (sice taky nemam TD..) a kdyz tak max 1x.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mě to dělá od tý doby co jsem to koupil- to je jeden rok-když je třeba 10 stupňů tak to nekolísá a ani tak nekouří možná že to budou ty žhavící svíčky řekl bych že jsou tam ještě origo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mělo by snad stačit jednotlivě vyndat ž. svíčku, nechat zapojenou a přiložit na kostru, zapnout žhavení a měla by do 7 sekund být alespoň lehce načervenalá...

Jestli si správně pamatuju cena za kus cca 250 Kč...:papa

Share this post


Link to post
Share on other sites

nevim jak je to u peugeota slozite, ale u otcovyho escorta to bud promerim, jestli to ma spravny odpor, nebo staci vytahnout a pripojit na baterku - jestli se rozzhavi do ruda, tak je dobra. :super

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kdepak lehce červená. Za 7 vteřin musí svítit jako zapadající sluníčko. Ale jen na špici.

Pokud žhne celá tyčinka, tak to taky není v pořádku.;)

[upravil dne 15/2/07 bagr]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak v sobotu jsem si jel pro autí:

- Vsřiky byl v pořádku, jen je šestelovali

- zhavící svíčky byly 2 nefunkční, rovou mi tam šoupli celou novou sadu 4x svíčka

Z této opravy další, doporučená:

- profylaxe ventilů, prý tam mam tolik karbonu na ventilech, že kdyby byla letos pocivá zima, už bych nestartoval

Takže jedno opravené a druhé zase v pořadí:xvul

Ale po seštelování trysek a výměny žhav. sívček auto chytá nádherně, skoro vůbec nekouří, a hlavně chod motoru je o poznání klidnější a to i když je teplý...celé se to zklidnilo:papa

Už to není takový traktůrek...naopak, si to jen tak vrní:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jestli nemáš daleko na Kladensko, mě to dělali v Kačiči...s výměnou 4x svíčka, nastavení vstřiků 2 750 Kč....

Share this post


Link to post
Share on other sites

2 750 Kč je komplet cena - seštělování všech vstřiků, výměna 4x žhav. svíček - nějaký značkový, chválili je tam a práce. Jsou tam velmi důkladní!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.