Sign in to follow this  
Followers 0
Jaris

funkce vstřikování

12 posts in this topic

Ahoj, můžete mi napsat, jak funguje vstřikování když brzdím motorem?Někdo říká, že u některých značek se vypne palivové čerpadlo a u některých jde benzín přes vypouštěcí komoru. jak to funguje u peugeotu 405 SRI? Jde vůbec do válců při brždění přes rychlost benzín? Dík

[Editován dne 18/7/03 Jaris]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Podele me u diesela se normalne utne dodavka paliva. U benzinu to ale podle me nejde udelat. Neni benzin - motor chcipne. Spis si myslim ze se tam cpe benzin v objemu kterej se cpe jako kdyz bezi motor na volnobezne otacky. V podstate bzdeni motorem je to samy jako kdyz to bezi na volnobeh jen jakoby tam clovek zapomenl rychlost. Selsky rozum -> nejsem technik.

Share this post


Link to post
Share on other sites

pokud ridici jednotka usoudi, ze benzin neni potreba, tak vstrikovani nestrika a benzin se vraci zpatky do nadrze

Share this post


Link to post
Share on other sites

A jak je to se servem a posilovačem brzd? Když za jízdy vypnu motor a nechám zařazeno? Když mám těch 1000 otáček, tak by mělo vše fungovat ne? kámoš mi tvrdil, že když do motoru nejde benzín, tak nejde nic. To se mi zdá blbost. Taky mi rve do hlavy, že když jede po dálnici 160 km/h, tak má spotřebu 8,5 litru na 100. Má toledo 1,8 jednobot. Což se mi zdá taky blbost.

Share this post


Link to post
Share on other sites

posilovac brzd je zavisly na podtlaku, ktery je v motoru, takze dokud se motor toci a vytvari podtlak, tak posilovac funguje, stejne tak hydraulicke servo, ktere je pohanene remenem od motoru by melo pracovat, dokud se motor otaci... teoreticky... v praxi jsem to nikdy nezkousel, ale imho jizda s vypnutym zapalovanim a zarazenou rychlosti z kopce neni nejbezpecnejsi... vytahnes klicek a zamkne se ti volant a jsi v ******

Share this post


Link to post
Share on other sites

A kdyz mas servo nebo podtlakovou pumpu (vyvevu) elektrickou a ne mechanickou, a vypnes klickem i elektriku, jses za chvili tamtez...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Já jen že kámoš tvrdil, že když brzdím motorem, tak že tam u stříkaček furt jde benzín. Že by ani nefungovalo servo a posilovač. Já jsem měl ten samej názor jakej jste tam napsali. Jen jsem si to chtěl potvrdit. Jen jsem se chtěl ještě zeptat: Když jedu přes hrboly, tak cejtím takové poklepávání v řízení. Jakoby naráželo něco kov na kov. Není výrazné, jen decentní. To by mohly dělat stabilizátory řízení že? A při prudké akceleraci nebo prudkém brždění mě tam někdy něco lupne. To by zas mohl dělat kloub ne? Dík za odpovědi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zdravím Vás,

chtěl bych se zeptat, chtěl jsem startnout mojí 205 (GTi 1,6) a motor chytnul jako vždy předtím napoprvé, pak ale náhle chcípnul a už jsem ho nenastartoval. Baterka je OK, zapalování je taky OK. Chlapík, kterej mě pomáhal říkal, že to je palivové čerpadlo. Co si o tom myslíte vy, popřípadě kolik by mě stála výměna tehle srandy? Bohužel se mě to stalo dneska asi ve 20:30, tak jsem s tím už nic nenadělal a jel vlakem domů....

Díky za každou radu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

2 JARIS:

Když brzdíš motorem, tak prostě brzdíš tím, že klade odpor a neteče do něj nic, pokud by teklo, byl by to volnoběh a na ten se brzdit nedá :D

S tím servem. Já osobně mám mechanicky hnaný přes řemenici na klikovce, takže, pokud motor stop, servo stop.

Share this post


Link to post
Share on other sites

k tomu brzedni motorem - na felicii jsme meli pal. pocitac tak sem to celkem sledoval - proste do cca 2200-2000 otacek se zarazenou rychlosti a bez plynu se nespotrebava zadny palivo. Jakmile jsou otacky ale pod ty 2tic - tak aby to \"nezdechlo\" zacne vstrikovani samo krmit motor benzinkem.

Proto je lepsi (na spotrebu) kdyz se jede z kopce a nepotrebuje se zrychlovat mit zarazenej nejekej kvalt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

brzdeni motorem - bez seslapnuteho pedalu plynu a pro zarazene rychlosti zhruba do cca 1900 ot jede motor na energii prenasenou z pohybu auta - kol, jak se dostanou otacky pod 1900 zacne motor zase spalovat benzin, aby nezdechnul.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Problém byl v tom, že odešlo relé palivováho čerpadla. Nové 1200, starší 500-600. Rozebral jsem ho a je tam normálně elektronika. je tam švábík 555, bebo 505 či nějak tak, čili to vezmu koupím přepájím a mělo by to frčet. Jen na objesnění problému.

čau

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.