Sign in to follow this  
Followers 0
ondris

praskanie hlav 1,8td vs.1,9td

20 posts in this topic

chlapy co mi poradite, chcem si v lete priviest auto a chcem diesla, al enie hladkeho, chcem turbo. sice novy model je lepsie vyrieseny aj vnutry aj vonku, ale do novych modelov davali len 1,9td, kde zevraj praskaju hlavy... ale zas na 1,8td uz je to ojedinela zalezitost... co mi poradite aky motor ale ja beriem do uvahy aj estetiku jednotlyvich modelov... poradte prosim. a este zakolko by sa to malo dat kupit napr v rakusku?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Když myslíš, že 405 ještě stojí za dovoz... S tím praskáním hlav jsou nastejno, a starý model je jen do půlky roku 92, tedy minimálně 15 let starý. Nicméně pokud ti morální stáří toho auta nevadí, vím o 405 combi 1,9TD r.92 nový model, který bude na jaře na prodej.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ale ja to chcem doviezt kvoli tomu ze doma mam jednu 405, a tu by som rozpredal, a papiere by som nechal na tu \"novu\"405...my sme na slovensku, a tu taky zakon nieje ze prihlasis hociako stare auto. takze chcem nieco doviezt, nech sa mam na com vozit.. som student.;) a som pocul ze 1,8 td vydrzali dlhsie, myslim hlavy, ze lepsi material, takze neviem, vyvedte ma z omylu

Share this post


Link to post
Share on other sites

To je odvazny plan, hlavne aby vysel.

Rozprodat - nevim jak na Slovensku, ale tady jsou takovych spatnych 405-tek plne inzeraty, takze s trzbou bych prilis nepocital. A rozebrany vrak ti bude kraslit zahradu dost dlouho.

Co chybi te tvoji soucasne 405? Nebylo by jednodussi dat ji do provozu?

Prvni z problemu: tady se ptas jestli 1,8 nebo 1,9 - a jake mas papiry? Vzdyt bys mel koupit s takovym motorem, na jaky mas papiry, jinak neprojde STK.

[upravil dne 4.2.2007 P607Olda]

Share this post


Link to post
Share on other sites

no zas STK nieje tak prisna ako u vas... napriklad ked som isiel so skodovkuo, tak iba brzdy skusal, a svetla ci nesvietia dost vysoko...a to bez uplatku(ale nikomu to nepovedzte)

no mne na tej 405 odchadza na streche lak aj na zadnej kapote, a motor by som chcel lepsi, lebo tento pri -20 nenastartuje...ale ja by som asi isiel do 405 1,9TD NM, co vy nato???

Share this post


Link to post
Share on other sites

1,9 td je castejsi, takze lepe sezenes nahradni dily.

Ale stejne si myslim, ze je jednodussi opravit zhavice a seridit cerpadlo, pripadne nalakovat (zadni kapotu koupit jinou). Protoze jak koupis neco za par korun, tak never ze to bude v poradku. Budes resit zadni napravu a mozna motor taky.

Zeptej se oddieho, jaka by byla cena. Protoze ten vuz bude v rozumnem stavu.

[upravil dne 4.2.2007 P607Olda]

Share this post


Link to post
Share on other sites

no lenze ja nemam papiere na combi:( a nestartuje to preto, ze su neni tlaky.. cerpaldo je pretesnene aj rozvody su tam nove, na tom mojom.kamarat mi ponukal nejaku 93-94 za 30000sk, a ze hned by moje odkupil za 10000sk, takze ja neviem...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je otazka, jak moc chces td, a kolik bys do toho musel investovat. Tady naznacujes, ze bys musel doinvestovat 20 000 Sk.

Starsi motor se da koupit okolo 5000 CZK (mozna i levneji) a neco stoji premontovani (a plus to lakovani), ale v zasade je to levnejsi, nez oprava tveho motoru.

To reseni co ti nabizi kamarad, je taky OK. V kazdem pripade jsou to stare auta, na kterych se furt neco s... - past na penize.

Zavolej si na vrakoviste u Olomouce, Bystročice 606 750 353, Nedvězí 602 567 205, kolik by stal motor a zadni kapota.

[upravil dne 4.2.2007 P607Olda]

Share this post


Link to post
Share on other sites

no u nas slusny hladky diesel stoji 12 a viac, a td 20a viac....takze asi tak... alebo mam to v lete uplne zodrata potom ist pre auto?? lebo ja si z autom zarabam... pizzu rozvazam..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Starší TD se v dobrém stavu nedá koupit za 5tis ani ve snu, leda od neznalého zloděje. Pro srovnání, opravdu pěkný a málo jetý 1,9TD jsem prodal za 30... a mít jich tehdy 10, prodalo by se jich za tu cenu všech deset.

Opravovat starý krám nemá smysl, pokud si chceš dál nechat tenhle typ auta, řešil bych to jedině tou přestavbou (v těch vašich podmínkách). Nicméně počítej s tím, že i do toho \"nového\" budeš muset leccost vrazit, neb to v tom Německu/Rakousku nebo odkud to je někdo prostě vyhodil...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: P607Olda

Starsi motor se da koupit okolo 5000 CZK (mozna i levneji) a neco stoji premontovani (a plus to lakovani), ale v zasade je to levnejsi, nez oprava tveho motoru.

Mám na mysli hladký diesel 1,9. Pořád si myslím, že je vhodnější udržet auto, které zná, v chodu, za nějaké investice.

V cenách použitých motorů se moc nevyznám, proto píšu, ať si zavolá na vrakáč a zjistí si to. Pokud někdo víte z hlavy více informací, tak je klidně napište.

[upravil dne 5.2.2007 P607Olda]

[upravil dne 5.2.2007 P607Olda]

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: P607Olda

Původně zaslal: P607Olda

Starsi motor se da koupit okolo 5000 CZK (mozna i levneji) a neco stoji premontovani (a plus to lakovani), ale v zasade je to levnejsi, nez oprava tveho motoru.

Mám na mysli hladký diesel 1,9. Pořád si myslím, že je vhodnější udržet auto, které zná, v chodu, za nějaké investice.

[upravil dne 5.2.2007 P607Olda]

V zadání je TD. Pokud v tom autě má TD, stejně by tam nemohl dát jen tak motor bez turba, musel by vyměnit ještě převodovku, kompletní výfukové potrubí...

A stím udržením něčeho v chodu - většinou je právě přesně naopak, že je lepší to co má kompletně vyhodit, a pořídit si jiné. A z toho, co píše, je to evidnetně přesně ten případ.

[upravil dne 2/5/07 oddie]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dá, z těch přestavbovek se za tuhle cenu ještě něco vybere. Každopádně lepší polotovar, než píše, že má teď. Přestavbovky, které jsem kupoval před 2-3lety, byly v podobné cenové relaci - vždy do 30tis Kč, a většina z nich jezdí dodnes. A to byly tehdy jiné cenové relace než dnes.

Share this post


Link to post
Share on other sites

no chlapy diky, takze mam ist do prestavby.. cize mam ist na 1,9Td, hoci hlavy tam praskaju viacej.:myslim:myslim

a papiere mam na hladky diesel.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne, nepraskají více, praskají úplně stejně. A pokud máš papíry na D, a ještě k tomu děláš rozvoz pizzy - tzn. stokrát za den nastartovat, popojet a zhasnout - tak na nějaké TD leda tak zapomeň a kup si zase jen D. Protože to TD dřív nebo později tímto způsobem zabiješ, a zase se nedoplatíš - a tipoval bych že dřív, než později.

Share this post


Link to post
Share on other sites

aha.. chapem. takze ja to spravim tak, ze toto moje zoderem do konca mojho studia, co sa uz blizi, a ked nebudem student tak picu nebudem rozvazat... no urcite sa musim rozhodnut.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.